Gå til innhold

Kommer eksen min til å ta kontakt igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får bare opp nei når jeg prøver å ta inn noe på denne situasjonen 

Anonymkode: 8fc3b...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får bare opp nei når jeg prøver å ta inn noe på denne situasjonen 

Anonymkode: 8fc3b...771

Takk for at du prøvde å ta inn situasjonen❤️ Kan du se om det kan bli noe mellom en venn og meg? En mann som har et navn som begynner på S?

Anonymkode: 07fc5...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare piss!!! Finnes ikke klarsynte. Hun såkalte klarsynte Maly som skal være så fantastisk spådde meg i en svak periode i livet, og jeg skulle få en stor sum med penger nå i Juni, eh tror ikke det, ble trekt masse penger pga ferietrekk og er litt på minus siden. Så sa hun at jeg og kjæresten kom til å gjøre det slutt og han var utro mot meg, vi skal flytte sammen og har det bedre enn noensinne. 

Dette er helt sykt!! 

Det er klart du sikkert savner eksen men de der kommer bare til å ødelegge deg enda mer

Anonymkode: ef65f...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/18/2023 at 3:34 PM, AnonymBruker said:

Klarsynte kan ikke bestemme hva de skal få inn av informasjon eller ei. Mange klarsynte har fått frem små bilder/deler av hva som har skjedd i sånne saker, med ingen fasit selvsagt.

Alltid en unnskyldning for hvorfor de ikke får det til, det er bare tull alt sammen. Det finnes ikke noe mer mellom himmel og jord, man lever og man dør og gjør så godt man kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/18/2023 at 4:43 PM, AnonymBruker said:

Det er nok mange «spådamer» der ute som bruker cold reading ja, det tror jeg så gjerne på. Men ikke alle. Det finnes de som har klarsynte, intuitive evner, jeg har opplevd det flere ganger, både på egne vegne og andres. Det er et par lange, fine tråder her inne hvor veldig mange har fått hjelp, og man ser at veldig mye stemmer av det som kommer frem. Hvorfor skulle disse velge å bruke så mye tid og energi på dette, på et anonymt forum, uten å få en krone for det? Så jo, de er her😊 

Ang svaret/spørsmålet mitt til brukeren litt lenger opp her, hvor jeg lurte på om svaret bare ble «slengt ut», så var ikke det fordi jeg fikk et negativt svar, men fordi vedkommende skrev på en usympatisk måte uten noe som helst mer info. De fleste med evner her inne har skrevet på en litt mer menneskelig måte😉 Derfor lurte jeg.

Flaks heter det, ikke noe annet. Er bare helt forbanna tull og de tyner penger ut av folk og veldig ofte sårbare folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/18/2023 at 9:07 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor så spydig? Du kjenner da ikke historien. Jeg spurte klarsynte om hjelp her, ikke noe annet.

Vedkommende er IKKE spydig!! Hva var det du ville her? At de "klarsynte" skulle si, ja han kommer til å ta masse kontakt med deg, savner deg, elsker deg og kommer snart springende for du er den eneste ene kvinnen i hans verde?? Ta deg sammen, du takler bare ikke å høre sannheten fra noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje når du er etablert i nytt forhold. 

Anonymkode: 0dec7...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han venter på at du skal ta kontakt

Anonymkode: 325c8...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Alltid en unnskyldning for hvorfor de ikke får det til, det er bare tull alt sammen. Det finnes ikke noe mer mellom himmel og jord, man lever og man dør og gjør så godt man kan. 

Er bare helt forbanna tull og de tyner penger ut av folk og veldig ofte sårbare folk.

Orker ikke sitere og svare deg på alt du har skrevet her. Skjønner godt du syns det var kjipt at det Malu spådde, ikke viste seg å stemme. Men nå det gjelder «tyne penger ut av folk», så er det jo ingen her på forumet som gjør det, de klarsynte og intuitive her inne leser og hjelper mennesker gratis, de vil bare vel.  Har du sett et par av de lange trådene hvor folk har fått fantastisk god hjelp her inne? Hvor veldig mye viste seg å stemme for veldig mange? 

«Det finnes ikke mer mellom himmel og jord..». Her har jeg en grunnleggende veldig annerledes tro enn deg. Helt ok det, men jeg tror du får deg litt av en overraskelse den dagen sjelen din går videre❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje når du er etablert i nytt forhold. 

Anonymkode: 0dec7...5d9

Ser du noe nytt forhold for meg, kanskje? Ja, hvis du er klarsynt/intuitiv da ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han venter på at du skal ta kontakt

Anonymkode: 325c8...afa

Er dette noe du «får opp»? Jeg tok lenge initiativ til å sees som venner, etter at det ble slutt. Og noen ganger møttes vi også. Men det er veldig lenge siden nå. Det ble bare jeg som tok initiativ, og de siste gangen ble det aldri noe av heller, så jeg valgte å trekke meg tilbake. Han er i et nytt forhold nå, så jeg forstår det jo. Håpte bare vi skulle kunne beholde vennskapet, noe vi opprinnelig ville, begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervence skrev (På 18.6.2023 den 15.03):

Du tror vel virkelig ikke på de som er klarsynte? Når man tester de så failer de så det syng.

Det er en grunn til at man er eks, men dersom du vil holde kontakt med ham igjen så må du nesten ta kontakten selv, og om han er villig til det eller ei er jo opptil ham. Det er sjeldent at man tar kontakt med eksen sin.

Det er da ikke sjeldent at man tar kontakt med eksen sin? Det er mer sjeldent at man ikke gjør det faktisk. 

Anonymkode: 9d11b...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er da ikke sjeldent at man tar kontakt med eksen sin? Det er mer sjeldent at man ikke gjør det faktisk. 

Anonymkode: 9d11b...5dc

Ja det tenker jeg også? Jeg kjenner flere som er venner med eksen sin. Man har jo delt noe spesielt sammen og har vært veldig nære hverandre, jeg tror man alltid vil ha en plass i hjertene til hverandre. Jeg savner veldig å ha kontakt med han. Det er fem år siden det ble slutt, og jeg tenker fortsatt på han hver dag😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...