Gå til innhold

Kommer eksen min til å ta kontakt igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som får opp bilder og info om fremtiden, kan dere se om eksen min kommer til å ta kontakt igjen? Savner han, og hadde vært så glad for enten vennskapelig kontakt eller kanskje prøve igjen❤️

Anonymkode: 07fc5...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjerpings - glem han.

Anonymkode: a0e9f...aa7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror vel virkelig ikke på de som er klarsynte? Når man tester de så failer de så det syng.

Det er en grunn til at man er eks, men dersom du vil holde kontakt med ham igjen så må du nesten ta kontakten selv, og om han er villig til det eller ei er jo opptil ham. Det er sjeldent at man tar kontakt med eksen sin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervence skrev (1 minutt siden):

Du tror vel virkelig ikke på de som er klarsynte? Når man tester de så failer de så det syng.

Det er en grunn til at man er eks, men dersom du vil holde kontakt med ham igjen så må du nesten ta kontakten selv, og om han er villig til det eller ei er jo opptil ham. Det er sjeldent at man tar kontakt med eksen sin.

Noen feiler, andre har veldig god intuisjon og klarsyn, og ja, det tror jeg så absolutt på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mye tull der ute og ikke alle har de evnene. Så klart noen har det men langt imellom alle som påstår det. Så ikke bli lurt.

Anonymkode: 02132...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervence skrev (2 minutter siden):

Jo det finnes klarsynte. Men mange som lurer folk og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo det finnes klarsynte. Men mange som lurer folk og.

Så hvorfor er f. eks kriminaliteter som Madeleine Mccann og Anne-Elisabeth Hagen ikke oppklart da? Hmm...?

Hadde de virkelig fantes så ville politiet i alle land ha hatt slike folk til å oppklare alle draps sakene, og betalt dem virkelig godt. Men, det gjør de ikke av den enkle grunn fordi de ikke finnes. Det har blitt testet ut tidligere.

Endret av Intervence
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervence skrev (6 minutter siden):

Så hvorfor er f. eks kriminaliteter som Madeleine Mccann og Anne-Elisabeth Hagen ikke oppklart da? Hmm...?

Hadde de virkelig fantes så ville politiet i alle land ha hatt slike folk til å oppklare alle draps sakene, og betalt dem virkelig godt. Men, det gjør de ikke av den enkle grunn fordi de ikke finnes. Det har blitt testet ut tidligere.

Klarsynte kan ikke bestemme hva de skal få inn av informasjon eller ei. Mange klarsynte har fått frem små bilder/deler av hva som har skjedd i sånne saker, med ingen fasit selvsagt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han vil ha en annen person.

Anonymkode: e9224...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, han vil ha en annen person.

Har du evner og ser det? Eller slenger du bare ut en kommentar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Slenger vel, men et negativt svar vil ofte avvises uansett. Spisses ørene så er det fordi noe høres foelokkende ut og noen snakker til deg akkurat nok til at de legger seg på å spinne videre innenfor det de tror når de får spørsmål og det er det alle gjør når de samtaler med noen også i det daglige. Jatter med deg og forsøker å virke klok. De går ikke på tvers de som ikke kan noe. De holder seg innenfor og fungerer som ditt ekko. De vil ha positiv respons og kan de gi deg noen klisjer så er du solgt og du sitter igjen med følese av at de har sett deg. Ja, de har sett nøyaktig hva du søker svar på og ønsker deg. Det er lett som fy.  Nei, om noen bruker evnene sine her inne så er det ikke de klarsynte evnene. Det er evnen til cold reading enten den er bevisst eller ubevisst brukt. Det er fellen de går i de som ikke er observante på det.

Dere spør om noen får inn et bilde eller en følelse. Du vet at alle får bilder og følelser inn når de bruker hjernen sin. Alle har en forestillingsevne. Hjernen fungerer sånn og det vet de aller fleste uten å tro de nødvendigvis er klarsynte. Det er det første spådamer læer og blir minnet på for å ikke la seg selv og andre lures, men 'alle vet det' og har det og det forteller ikke noe annet om dem enn at de har puls.  Ingen respekterer dem som bruker de uttrykkende i miljøet. Det er kopiert til det kjedsomnelige fordi enkelte ikke har evner og har lært seg å kopiere dumme utsagn.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (14 minutter siden):

Slenger vel, men et negativt svar vil ofte avvises uansett. Spisses ørene så er det fordi noe høres foelokkende ut og noen snakker til deg akkurat nok til at de legger seg på å spinne videre innenfor det de tror når de får spørsmål og det er det alle gjør når de samtaler med noen også i det daglige. Jatter med deg og forsøker å virke klok. De går ikke på tvers de som ikke kan noe. De holder seg innenfor og fungerer som ditt ekko. De vil ha positiv respons og kan de gi deg noen klisjer så er du solgt og du sitter igjen med følese av at de har sett deg. Ja, de har sett nøyaktig hva du søker svar på og ønsker deg. Det er lett som fy.  Nei, om noen bruker evnene sine her inne så er det ikke de klarsynte evnene. Det er evnen til cold reading enten den er bevisst eller ubevisst brukt. Det er fellen de går i de som ikke er observante på det.

Dere spør om noen får inn et bilde eller en følelse. Du vet at alle får bilder og følelser inn når de bruker hjernen sin. Alle har en forestillingsevne. Hjernen fungerer sånn og det vet de aller fleste uten å tro de nødvendigvis er klarsynte. Det er det første spådamer læer og blir minnet på for å ikke la seg selv og andre lures, men 'alle vet det' og har det og det forteller ikke noe annet om dem enn at de har puls.  Ingen respekterer dem som bruker de uttrykkende i miljøet. Det er kopiert til det kjedsomnelige fordi enkelte ikke har evner og har lært seg å kopiere dumme utsagn.

Det er nok mange «spådamer» der ute som bruker cold reading ja, det tror jeg så gjerne på. Men ikke alle. Det finnes de som har klarsynte, intuitive evner, jeg har opplevd det flere ganger, både på egne vegne og andres. Det er et par lange, fine tråder her inne hvor veldig mange har fått hjelp, og man ser at veldig mye stemmer av det som kommer frem. Hvorfor skulle disse velge å bruke så mye tid og energi på dette, på et anonymt forum, uten å få en krone for det? Så jo, de er her😊 

Ang svaret/spørsmålet mitt til brukeren litt lenger opp her, hvor jeg lurte på om svaret bare ble «slengt ut», så var ikke det fordi jeg fikk et negativt svar, men fordi vedkommende skrev på en usympatisk måte uten noe som helst mer info. De fleste med evner her inne har skrevet på en litt mer menneskelig måte😉 Derfor lurte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er hva jeg "ser", er ingen spesielle detaljer å legge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ble dette en tråd om klarsynte :) At det er mulig dere kverulerende narrer :) 

Jeg kan svare trådstarter. Med aller størst sannsynlighet kommer ikke eksen din til å ta kontakt igjen. Det er det veldig få som faktisk gjør om de er ferdige med det forholdet. Var det du som slo opp ? Sjansen er enda mindre. Noen ganger kan tidligere kjærester søke kontakt igjen, men ofte ender det ikke veldig bra. Så ja det kan skje, sannsynligheten er lav. Hva gjør man da ? Går videre og og legger det bak seg. Det kan ta tid, men det går over.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (4 minutter siden):

Så ble dette en tråd om klarsynte :) At det er mulig dere kverulerende narrer :) 

Jeg kan svare trådstarter. Med aller størst sannsynlighet kommer ikke eksen din til å ta kontakt igjen. Det er det veldig få som faktisk gjør om de er ferdige med det forholdet. Var det du som slo opp ? Sjansen er enda mindre. Noen ganger kan tidligere kjærester søke kontakt igjen, men ofte ender det ikke veldig bra. Så ja det kan skje, sannsynligheten er lav. Hva gjør man da ? Går videre og og legger det bak seg. Det kan ta tid, men det går over.

Jeg er ikke trådstarter, men har tenkt samme tanken, om min tidligere kjæreste savner meg. Godt med et ærlig svar. Det er nok liten sannsynlighet for det, som du sier. De fleste går nok videre, og da er det bortkastet tid å vente og tenke på hva eksen føler.

Anonymkode: 08036...c3a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (15 minutter siden):

Takk for svar❤️ Du har sikkert rett i det du skriver. Og ja, det var jeg som avsluttet forholdet, men vi var enige om at vi skulle være venner. Vi prøvde oss litt på det, men kontakten dabbet av, og nå har det lenge vært ingenting.

Er dette dine generelle tanker og meninger, eller noe du intuitivt ser akkurat i min situasjon? Bare greit å vite😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, AnonymBruker said:

Dere som får opp bilder og info om fremtiden, kan dere se om eksen min kommer til å ta kontakt igjen? Savner han, og hadde vært så glad for enten vennskapelig kontakt eller kanskje prøve igjen❤️

Men å selv ta kontakt kan du ikke gjøre fordi…….

Anonymkode: fc195...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men å selv ta kontakt kan du ikke gjøre fordi…….

Hvorfor så spydig? Du kjenner da ikke historien. Jeg spurte klarsynte om hjelp her, ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for svar❤️ Du har sikkert rett i det du skriver. Og ja, det var jeg som avsluttet forholdet, men vi var enige om at vi skulle være venner. Vi prøvde oss litt på det, men kontakten dabbet av, og nå har det lenge vært ingenting.

Er dette dine generelle tanker og meninger, eller noe du intuitivt ser akkurat i min situasjon? Bare greit å vite😊

Dette er generelle tanker og meninger også basert på erfaringer gjennom et liv. Der jeg har observert mange forhold som har røket, veldig få blir sammen igjen varig.  Når du gjorde det slutt! Så er det nesten umulig for den andre som kanskje elsket deg å kunne bare være en venn. Til det gjør det alt for vondt. Vedkommende går da videre med sitt liv, legger deg bak seg fordi du avviste. Være venn med en kjæreste etter du har slått opp med vedkommende er noe av det verste du kan gjøre mot han. Tenk over det ! Det holder ikke å "savne" noen fordi du har ombestem deg. Om du ikke har lagt de tingene bak deg som gjorde at du gjorde det slutt ? Ikke tenk på det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor så spydig? Du kjenner da ikke historien. Jeg spurte klarsynte om hjelp her, ikke noe annet.

Det var ikke meningen å være spydig. Hvis du vil være med han så bør du jo ta kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...