AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Del Skrevet 18. juni 2023 Jeg er i midten av 30-årene og var litt sent ute med å få meg Snap (rundt 30). Jeg forsto liksom aldri konseptet, og irriterte meg over at mld'er forsvant etter visning😅 Jeg kunne sende sms til folk, og de svarte på Snap. Nå er jeg på diverse datingapper, og man rekker ikke å skrive to setninger, før folk ønsker å utveksle Snap. Og så fort du får de på Snap, forsvinner mye av snakkingen, og alt blir til bilder og selfies. Jeg liker det ikke... Er jeg old fashioned? Anonymkode: 3520c...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Del Skrevet 18. juni 2023 Sikkert, men jeg er i 20-årene og føler på det samme. Anonymkode: 047aa...935 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #3 Del Skrevet 18. juni 2023 Det er en greie med at snap i dating sammenheng er useriøst. Chatten forsvinner og det går over til bilder og dickpics og hint om sexting. Er man heldig å slipper dickpics og hint om sexting så endrer i hvertfall kommunikasjonen seg uansett og til det mer low effort og interessen dør ut. Erfarer dette hver gang jeg har gitt snap til noen på nettdating og har lært meg at de som spør om snap så fort ikke er ute etter noe seriøst og å faktisk bli kjent, så jeg sier nei at jeg ikke har snap og går videre til neste på nettdatingen for å se om han er mer seriøs. Anonymkode: d96f1...822 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #4 Del Skrevet 18. juni 2023 Useriøse vil være det uavhengig av platformen. Du kan stille vedkommende en del kritiske spørsmål, før du aksepterer snap, eller foreslå en annen chat, som du foretrekker. Jeg har hatt en langvarig relasjon på Snap, men null sending av meningsløse bilder, og vi lagret alt som var av verdifulle opplysninger. Jeg foreslår kun Messenger selv. Anonymkode: 3d448...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #5 Del Skrevet 18. juni 2023 Helt uproblematisk å gå over til snap. Mye hyggeligere måte å bli kjent på, bilder av hvor du er, hva du gjør osv… vet ikke hva slags menn dere plukker ut jeg altså, men jeg har opplevd at folk oppfører seg fint, ingen dick pics ol. Er forresten 36 Anonymkode: 20ce5...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #6 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Useriøse vil være det uavhengig av platformen. Du kan stille vedkommende en del kritiske spørsmål, før du aksepterer snap, eller foreslå en annen chat, som du foretrekker. Jeg har hatt en langvarig relasjon på Snap, men null sending av meningsløse bilder, og vi lagret alt som var av verdifulle opplysninger. Jeg foreslår kun Messenger selv. Anonymkode: 3d448...3fa Men poenget er at oss som er ute etter noe seriøst vil ikke ha langvarig relasjon på snap, et textationship. Det er en falsk forbindelse som krever null innsats og legger til rette for manipulasjon, lovebombing og løgner. Man kan skrive god morgen vakre tenker på deg og god natt kjære uten at det betyr noe som helst. Å holde på sånn over tid er meningsløst for den som vil noe seriøst, men givende for den som vil noe useriøst og bare ha oppmerksomhet og tidsfordriv. For å skape noe ekte må man møtes fysisk Anonymkode: d96f1...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå