AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 Hva er den beste måten å kvitte seg med et dødsbo når man selv har dårlig helse og ikke kan styre med flytting og annet mas? Ha visning fult møblert og deretter benytte seg av sånne dødsbokjøpere som kjøper alt? Anonymkode: 38d95...14c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Skrevet 18. juni 2023 Om alt i huset/leiligheten ser flott og innbydende ut, så kan du legge det rett ut for salg. Om ikke så er det bedre å tømme hele leiligheten med dødsbooppkjøpere, bestille en skikkelig vask, for så å legge der ut. Anonymkode: 30e24...b75
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #3 Skrevet 18. juni 2023 Jeg tror jeg ville ha fått i sånne som tømmer det for deg 😊 Uansett om det er en fin leilighet med mye som kan selges er det alltid masse papirer og "ræl" folk etterlater seg. Og det må jo også ryddes opp i. Anonymkode: 8ba6a...e9a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #4 Skrevet 18. juni 2023 Enkelt og enkelt. Det er bare å gi huset videre til meg som gave og så ordner det seg. Er fort og enkelt gjort på 5 minutter ved å underskrive ... ... off av meg altså! Håper det ordner seg. Var gode tips av de andre! Anonymkode: 02112...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #5 Skrevet 18. juni 2023 Spørs hvor du bor. Bor du ikke på det sentrale Østland er det vanskelig å få firma til å ta seg av det med mindre det er spesielt verdifulle ting å hente der. Jeg kontakta mange men ingen ville gjøre det. Anonymkode: 7eed8...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #6 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Spørs hvor du bor. Bor du ikke på det sentrale Østland er det vanskelig å få firma til å ta seg av det med mindre det er spesielt verdifulle ting å hente der. Jeg kontakta mange men ingen ville gjøre det. Anonymkode: 7eed8...ac6 Flere som gjør det i Trondheim og i hvert fall 😊 Anonymkode: 8ba6a...e9a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #7 Skrevet 18. juni 2023 Spør megler. Men tror jeg hadde betalt noen for å rydde huset helt tomt først -så evt spørre megler om de mener det kan være lønnsomt å betale for styling vs at det er visning i helt «tom» leilighet. Kommer litt an på objektet som skal selges hva som lønner seg. Anonymkode: db22d...920
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #8 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spør megler. Men tror jeg hadde betalt noen for å rydde huset helt tomt først -så evt spørre megler om de mener det kan være lønnsomt å betale for styling vs at det er visning i helt «tom» leilighet. Kommer litt an på objektet som skal selges hva som lønner seg. Anonymkode: db22d...920 Glemte å skrive -du ja legge ut ryddejobben på «mitt anbud» feks. Anonymkode: db22d...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå