Gå til innhold

Vil date en pen dame på jobb, har jeg sjans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i et big4 konsulentselskap og tjener godt. Jeg har jobbet litt mot salg i det siste, og der har jeg samarbeidet med en veldig pen dame som jobber i sales, og jeg vet at hun er singel, og ganske fersk i jobben. Hun er veldig hyggelig og utadvendt og jeg har lyst til å prøve å date henne.....

Er det noen gode råd å få?

Mann 29

Anonymkode: 21890...e90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg jobber i et big4 konsulentselskap og tjener godt. Jeg har jobbet litt mot salg i det siste, og der har jeg samarbeidet med en veldig pen dame som jobber i sales, og jeg vet at hun er singel, og ganske fersk i jobben. Hun er veldig hyggelig og utadvendt og jeg har lyst til å prøve å date henne.....

Er det noen gode råd å få?

Mann 29

Bare vær sikker på at hun er litt interessert før du gjør det, det er to menn på jobb som har bedt meg ut og innrømmet følelser og siden jeg overhode ikke var interessert ble det dritkleint i lang tid etterpå. Gir hun noen flørtende vibber så send melding eller spør om hun vil bli med på en drink, en tur i parken etc

Anonymkode: 85346...c88

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åh, nei. Man dater ikke kollegaer

Anonymkode: 2035a...753

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sjekk opp ferske kollegaer. Du skaper i værste fall en metoo situasjon og ødelegger arbeidsplassen for henne. 

Anonymkode: d7b9c...db0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke sjekk opp ferske kollegaer. Du skaper i værste fall en metoo situasjon og ødelegger arbeidsplassen for henne. 

Anonymkode: d7b9c...db0

Hun har vært der en god stund allerede, men vi har ikke samarbeidet før da.... Vi er ikke i samme avdeling, og det bør vel ikke bli så kleint hvis jeg spør venligt...

Ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun har vært der en god stund allerede, men vi har ikke samarbeidet før da.... Vi er ikke i samme avdeling, og det bør vel ikke bli så kleint hvis jeg spør venligt...

Ts

Bare la være. Hun er ikke på jobb for å date eller bli sjekket opp. Det er ubehagelig 90% av gangene

Anonymkode: 2035a...753

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har vel vært et par kampanjer i nyere tid mot den slags oppførsel

Anonymkode: 31c33...115

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dropp det. Er kleint og ubehagelig. 

Anonymkode: 0e0e3...dcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er begge voksne nok, så trenger det ikke være kleint og ubehagelig. Men unngå å gjøre det til me too situasjon ved å være taktisk og respektfull og godta nei som nei. 

Tiltrekning happens, er bare å leve med det. 

Anonymkode: d3531...cb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er begge voksne nok, så trenger det ikke være kleint og ubehagelig. Men unngå å gjøre det til me too situasjon ved å være taktisk og respektfull og godta nei som nei. 

Tiltrekning happens, er bare å leve med det. 

Anonymkode: d3531...cb5

jesus christ🤦‍♂️

Anonymkode: 7bf40...cc8

Skrevet

Kan du ikke prøve å være snakke vanlig med henne på lunsjen da? :) se om dere har en god tone? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har dere sommerfest sammen? Det er innafor å småflørte på sommerfest, og da ser man jo gjerne hvordan responsen er. Virker hun interessert da så følg opp med en invitasjon til date. Bare ikke la det gå for langt på festen, det kan også ødelegge mye.

Anonymkode: 5543f...0fc

Gjest Odyssinous
Skrevet (endret)

.

Endret av Odyssinous
AnonymBruker
Skrevet

Et råd er å ikke be henne med på date når dere er på jobb i alle fall. Gjør det, som en foreslo, på en sommerfest, eller ta kontakt med henne på fritiden. Men vær nokså sikker på at det er gjensidig fascinasjon først.

Jeg har blitt sjekket opp på ulike måter på jobb, og 90 % av gangene har jeg mislikt det. Det blir ubehagelig i etterkant, og på jobb ønsker jeg ikke den type oppmerksomhet.

Anonymkode: 9e829...0ab

• Liker 2
Skrevet
Odyssinous skrev (6 timer siden):

Alt avhenger av utseendet ditt. Er du en kjekk fyr med symmetriske trekk, firkantet kjeveparti, smale øyne, friske tenner, har håret i behold, atletisk fysikk, lav fettprosent og er over 180 har du gode muligheter for at hun vil synes det er sjarmerende. Ikke sikkert hun er med på date, langt mindre blir forelsket,.men hun vil ihvertfall bli smigret. 

Er du derimot mindre attraktiv, feks tykk, mindre flatterende ansiktstrekk osv kan du egentlig glemme det. Sannsynligvis vil hun synes dette er creepy og  sannsynligvis en metoo -sak. Ganske utrolig at nøyaktig samme oppførsel enten blir sett på som sjarmerende eller creepy bare pga fyrens utseende. Slik er det dessverre.

Tull. Jeg kjenner karer som er lave, feite og usymmetriske som ikke har problemer med å få damer. Har du en tiltrekkende sosial energi så skal det ikke være så vanskelig. Blid og selvsikker må du være. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...