Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som føler at jeg får gnagsår i ørene av å høre på James Blunt?

:riste: Humbug"musikk"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Har heldigvis ikke hørt så mye. Men det oppleves som juks, ja.

Skrevet

Juks? Synes han har ei utruleg bra stemme. Men kan også forstå at den kan bli litt inntrengande og gnålete.

Skrevet
Men kan også forstå at den kan bli litt inntrengande og gnålete.

Du satte riktige ord på den... :ler:

Skrevet

Jeg synes han har noen fine sanger jeg... men jeg har bare hørt ham et par ganger på radio, så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg... ;)

Skrevet

Huff... han liker jeg ikke... men så liker ikke jeg sånn annen "softpop" heller da, sånn som coldplay og den gjengen der. Men men, hver sin smak...

Skrevet

Har ikke sansen for ham, og jeg liker egentlig sånn musikk. Men jeg synes han blir så sutrete og klamt intens, er nesten så jeg skjønner hvorfor denne dama dumpa ham... :ler:

Skrevet
Har ikke sansen for ham, og jeg liker egentlig sånn musikk. Men jeg synes han blir så sutrete og klamt intens, er nesten så jeg skjønner hvorfor denne dama dumpa ham... :ler:

Enig!

Syns det er noe forferdelig jammer-musikk.

Skrevet

Men, Coldplay er nå i alle fall BRA!! :) :)

Skrevet

Jeg syns ikke det da:) Og heldigvis deler samboeren min det synet. Men jeg skjønner jo at det er mange som liker dem, ellers ville de jo ikke vært å høre HELE tiden..... :sur:

Men jeg kan jo bare skru av å sette på en cd såkan de som vil høre på :kgblunk:

Skrevet

Det høres egentlig ut som om han har det litt vondt. Sikkert meningen at det skal høres ut som kjærlighetssorg.

Jeg får imidlertid assosiasjoner til at han sitter på ballene sine eller at han akkurat har fjærnet nesehår med pinsett.

Sorry...

Skrevet
Jeg syns ikke det da:) Og heldigvis deler samboeren min det synet. Men jeg skjønner jo at det er mange som liker dem, ellers ville de jo ikke vært å høre HELE tiden..... :sur:

Men jeg kan jo bare skru av å sette på en cd såkan de som vil høre på :kgblunk:

:ler:;)

Skrevet
Jeg får imidlertid assosiasjoner til at han sitter på ballene sine eller at han akkurat har fjærnet nesehår med pinsett.

:ler::ler:

Syns det er litt rart sjølv eigentleg, eg pleier å hata slik møkkaklissemusikk, men James Blunt synes eg er kjempefint å høyra på...Trur det har noko å sei at han så spesiell stemma, ikkje den der typiske som kan tilhøyra kven som helst. Synes også melodiane hans er fine. "You are beautiful" falt eg heilt for, der synes eg teksten var litt spesiell også. Men eg hatar som regel slik klisjèdrittmusikk :)

Skrevet

Er ikke noe superfan jeg heller... Hadde aldri gått til innkjøp av plata, men tåler å høre den på radio/tv.

Skrevet

Enig, jeg får vondt innvendig (og i ørene) av å høre på noen som tilsynelatende lider så fælt som han gjør. Synes "you're beatuful" var fin, men den siste er rett og slett ganske j...

Skrevet

Når jeg hørte den der "goodbye my lover" så trodde jeg først det var en parodi. Den var liksom så "over the top" klisjefylt pluss at stemmen hørtes ut som han southpark fyren når han lager parodisanger. Så jeg satt faktisk og lo av den når jeg hørte den. etter at det gikk opp for meg at det faktisk var en seriøs fyr så fikk jeg brekninger.

Skrevet

Jeg synes i og for seg at musikken er fin, men kunne tenkt meg å hørt sangene med en annen stemme. Jeg har også tenkt at han blir litt anstrengende å høre på i lengden, så jeg har ikke kjøpt noen CD, nei!

Jeg får faktisk assosiasjoner til Vonda Shepard som sang i Ally Mc Beal. Har CD'en, men har ikke akkurat slitt den ut, for å si det sånn. Blir litt gneldrete etter hvert. Eller breeeeeekende! Bæææ!!! :ler:

Skrevet

Det er vel ikke en slekting av deg Væren??? :ler:

Skrevet

Må i så fall være en fjæææææærn slektning! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...