Majer Skrevet 18. juni 2023 #1 Del Skrevet 18. juni 2023 Jeg vil tro de som har det verst er kvinner fra Midtøsten som bor i vestlige land. India og Kina er de mest folkerike landene i verden, men det er få internasjonale toppledere med de bakgrunnene. Ser man på datingmarkedet i Norge er det tydelig at vestafrikanske menn og menn fra Midtøsten gjør det langt bedre enn menn fra mange andre land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 18. juni 2023 #2 Del Skrevet 18. juni 2023 Normalt sikter det å være mørk som mann først og fremst til mørk hårfarge. Så overskriften burde lyde «mørkhudede menn», ikke «mørke menn». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 18. juni 2023 #3 Del Skrevet 18. juni 2023 Jeg kjenner flere som har mye kontakt med både Afrika og midtøsten, alle sier at de har en skremmende form for rasisme og intoleranse, samtidig så ser nok de fleste folkeslag på det å ikke ønske nye folkegrupper velkommen i sitt samfunn som rasisme. Det motsatte er tilfelle i Sverige, der er alt mulig rasisme. Selv det å si at man ikke er interessert i menn fra Midtøsten er noe man må være forsiktig med. På sikt er jo også Sverige et samfunn og en kultur som forsvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogger Skrevet 18. juni 2023 #4 Del Skrevet 18. juni 2023 11 hours ago, Majer said: Jeg vil tro de som har det verst er kvinner fra Midtøsten som bor i vestlige land. India og Kina er de mest folkerike landene i verden, men det er få internasjonale toppledere med de bakgrunnene. Ser man på datingmarkedet i Norge er det tydelig at vestafrikanske menn og menn fra Midtøsten gjør det langt bedre enn menn fra mange andre land. Ganske mange toppledere med indisk bakgrunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå