Gå til innhold

Hvorfor fokuseres det så mye på mørke menn når man snakker om rasisme?

Majer

Anbefalte innlegg

Jeg vil tro de som har det verst er kvinner fra Midtøsten som bor i vestlige land. India og Kina er de mest folkerike landene i verden, men det er få internasjonale toppledere med de bakgrunnene. 

Ser man på datingmarkedet i Norge er det tydelig at vestafrikanske menn og menn fra Midtøsten gjør det langt bedre enn menn fra mange andre land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt sikter det å være mørk som mann først og fremst til mørk hårfarge. Så overskriften burde lyde «mørkhudede menn», ikke «mørke menn».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere som har mye kontakt med både Afrika og midtøsten, alle sier at de har en skremmende form for rasisme og intoleranse,  samtidig så ser nok de fleste folkeslag på det å ikke ønske nye folkegrupper velkommen i sitt samfunn som rasisme. Det motsatte er tilfelle i Sverige, der er alt mulig rasisme. Selv det å si at man ikke er interessert i menn fra Midtøsten er noe man må være forsiktig med. På sikt er jo også Sverige et samfunn og en kultur som forsvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Majer said:

Jeg vil tro de som har det verst er kvinner fra Midtøsten som bor i vestlige land. India og Kina er de mest folkerike landene i verden, men det er få internasjonale toppledere med de bakgrunnene. 

Ser man på datingmarkedet i Norge er det tydelig at vestafrikanske menn og menn fra Midtøsten gjør det langt bedre enn menn fra mange andre land.

Ganske mange toppledere med indisk bakgrunn 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...