Gå til innhold

Livmorhalskreft etter klamydia??? Livredd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har fått skrekken etter flere oppslag i media den siste tiden angående livmorhalskreft. Jeg har også googlet at man har større sjanse dersom man har hatt klamydia og HPV samtidig. Jeg fikk klamydia da jeg var 22, og gikk vel med dette ubehandlet i ca 5. måneder. Er nå 30. Det jeg er redd for er om jeg kan ha blitt smittet med HPV samtidig, og gått noen måneder med dette sammen med klamydia, noe jeg har lest kan øke sjanse for livmorhalskreft. Har alltid hatt normale celleprøver, siste for 8 måneder siden. Lest at disse kan feiltolkes, og blir så klart stresset. Har dog ingen symptomer som kan tyde på at noe er galt. Noen tanker????

Anonymkode: c8ebd...abb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beste er å beskytte seg. Ikke ligg rundt. Er menn som smitter med denne dritten her. Kondom hjelper ikke. Jo færre sexpartnere du har jo mindre sjans for livmorhalskreft. 

Anonymkode: 2a7c3...599

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Beste er å beskytte seg. Ikke ligg rundt. Er menn som smitter med denne dritten her. Kondom hjelper ikke. Jo færre sexpartnere du har jo mindre sjans for livmorhalskreft. 

Anonymkode: 2a7c3...599

Jeg har bare hatt 1 partner (som jeg er sammen med den dag i dag). Er vel fortsatt sjanse for HPV infeksjon. Tok vaksinen i år.

Anonymkode: c8ebd...abb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...