AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 Jeg har ei venninne jeg har hatt fra vi var små. Er nå 40. Jeg synes hun oppfører seg så snevert. For noen mnd siden spurte jeg noen kjente for å dra på et arrangement nå i helgen. Da jeg spurte min venninne den gang svarte hun bare at hun visste ikke hvordan hun jobbet. I helgen på arrangementet dukker hun plutselig opp med ei annen venninne. Synes det er smålig å ikke engang nevne at hun skulle dit, siden hun visste jeg hadde spurt. Jeg tok det opp med henne på arrangementet og sa jeg prøvde å være inkluderende med henne mens det aldri går andre veien. Da svarte hun bare at hun aldri var på noe og at hun hadde fått billetten i gave. Men igjen er det ikke rart å ikke nevne at man kanskje ses der? De jeg dro med synes også det virket merkelig. Hun virker så likegyldig og jeg begynner å bli lei av å alltid spørre. Trodde hun var en bedre venninne. Men hun virker så snever. (Skal sies hun har adhd og jeg har tatt opp ting som dette gang på gang, men det hjelper ikke) Anonymkode: a066d...b19 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Skrevet 18. juni 2023 Så la henne da få en pause og vanke med andre personer. Ikke ta det så personlig, bare la henne rykke et par hakk ned på venninnelisten og la henne ta kontakt neste gang. Hvis du aldri hører noe mer, så kan du velge om du vil krype til korset eller la henne få ønsket om ikke noe mer kontakt. Anonymkode: bea54...efc 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #3 Skrevet 18. juni 2023 Jo det er veldig rart. Jeg hadde reagert på det selv og ansett vennskapet som dårligere enn jeg trodde Anonymkode: d5d92...547
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #4 Skrevet 18. juni 2023 Adhd kan ikke unnskylde en dårlig venninne. Anonymkode: a59ed...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå