Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på om jeg skal kalle det klassekamp mellom søsken eller noe annet. Hvis du føler at den av dine søsken som har utdanning og penger, egger til konflikt mellom dere hvor den med høy utdanning sier nedlatende ting til den uten utdanning at vedkommende kan jo bare ta en vaskejobb e.l. Vært borti noe sånt eller er det bare meg som føler det? 

Anonymkode: 286ac...eb9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har heldigvis ikke så slemme søsken. 

Anonymkode: bf99d...623

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt usikker på om jeg skal kalle det klassekamp mellom søsken eller noe annet. Hvis du føler at den av dine søsken som har utdanning og penger, egger til konflikt mellom dere hvor den med høy utdanning sier nedlatende ting til den uten utdanning at vedkommende kan jo bare ta en vaskejobb e.l. Vært borti noe sånt eller er det bare meg som føler det? 

Anonymkode: 286ac...eb9

du har er vanlig søsken som er i jobb og tjener normal lønn. Du er ikke i jobb og går på trygd.. siden vedkommende sier du kan få deg en vaskejobb er du ikke i jobb en gang.. vedkommende prøver å få deg til å gjøre noe. Du er sur og bitter over din livssituasjon. Og vrir det hele til at dette handler om en klassekamp for de med og uten utdanning. Det ha fler ikke om utdanning og der vet du selv, det handler om dine mindreverdskomplekser og det ha fler om at ditt søsken prøver å hjelpe og få deg ut i jobb

Anonymkode: 7dbb4...92e

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo faktisk få deg en jobb for å forsørge deg selv? Synes søskenet ditt virker grei som oppmuntrer deg.

Anonymkode: 739b5...a9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange søsken har du og hvorfor har bare én av de tatt utdannelse?

Anonymkode: 9917a...3ce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har utdanning, min kollega har ikke det. 
Hun er stadig i opposisjon om at «oss med utdanning» tror vi er noe 

Alt handler om hennes selvfølelse og mindreverdskompleks 

Anonymkode: 7dbb4...92e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...