AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 Hatt en drøm om trekant og DP i en del år. Har vært singel en stund, og ønsker meg et nytt forhold etter hvert. Men tenker at min single periode nå kan være min siste mulighet for å få prøvd. Har fått kontakt med to som vil prøve (de har gjort det før) men er så usikker 🙈 Er det verdt det? Kjenner jeg meg selv så kommer jeg til å angre om jeg ikke gjør det, men det er nå egentlig en rar ting å angre på 😄 Anonymkode: 241fa...bb2 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Skrevet 18. juni 2023 Kjør på! Jeg har prøvd. Sex med to menn er bare deilig☺️ Anonymkode: 67104...310 1 3
Even Tuell Skrevet 18. juni 2023 #3 Skrevet 18. juni 2023 Go for it! Det verste som kan skje er at du ikke syns det var like stas som du kanskje trodde... men da har du prøvd. Om du tror du vil angre om du ikke prøver er enda et argument for å gjøre det. Sikkert ikke dumt å prøve det med noen som har prøvd det før heller. Det er jo litt akrobatikk og gymnastikk involvert for å få alle på plass. Tre personer har mange bein og mange armer 😛 Prøv og rapporter tilbake om opplevelsen! 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #4 Skrevet 18. juni 2023 Hvis disse to kjenner hverandre, og er vant til samspill, så høres det ut som en god deal. Nrk Juntafil, hadde en episode om trekant. En litt erfaren dame fra Bergen, snakket om heldige og uheldige opplevelser, og det kan bli begge deler. Anonymkode: f891a...435
Sølvi Normalbakken Skrevet 18. juni 2023 #5 Skrevet 18. juni 2023 Trekanter og firkanter i alle varianter er bare herlig.
feliek54 Skrevet 24. juni 2023 #6 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 10.24): Hatt en drøm om trekant og DP i en del år. Har vært singel en stund, og ønsker meg et nytt forhold etter hvert. Men tenker at min single periode nå kan være min siste mulighet for å få prøvd. Har fått kontakt med to som vil prøve (de har gjort det før) men er så usikker 🙈 Er det verdt det? Kjenner jeg meg selv så kommer jeg til å angre om jeg ikke gjør det, men det er nå egentlig en rar ting å angre på 😄 Anonymkode: 241fa...bb2 Du vil da ha en pikk i fitta og en i anus samtidig. Da har du kanskje allerede hat en penis i anus ellers ville jeg først prøvd med en mann. for senere med to i hvert sitt hull samtidig. Jeg kunne godt tenke meg vert med på det men da ville jeg vert forsiktig i dun anus og at du sa stopp om du ikke likte.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #7 Skrevet 24. juni 2023 feliek54 skrev (54 minutter siden): Du vil da ha en pikk i fitta og en i anus samtidig. Da har du kanskje allerede hat en penis i anus ellers ville jeg først prøvd med en mann. for senere med to i hvert sitt hull samtidig. Jeg kunne godt tenke meg vert med på det men da ville jeg vert forsiktig i dun anus og at du sa stopp om du ikke likte. Det er så bra at du bare fortsetter å øse av din erfaring og kunnskap. Du blir snart en legende her på KG. Anonymkode: f891a...435 4 1
feliek54 Skrevet 24. juni 2023 #8 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er så bra at du bare fortsetter å øse av din erfaring og kunnskap. Du blir snart en legende her på KG. Anonymkode: f891a...435 Jeg mener selv jeg er en av de ærlige her og det er ekstremt mange her med idiotiske kommentarer. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #9 Skrevet 24. juni 2023 jeg drømmer også om dp🙈 analsex er så vanvittig deilig, og det å kjenne to stykker som fyller meg.. herregud for en drøm🙈 Anonymkode: b2c0c...8d8 2 3
Even Tuell Skrevet 24. juni 2023 #10 Skrevet 24. juni 2023 On 6/18/2023 at 4:01 PM, AnonymBruker said: Hvis disse to kjenner hverandre, og er vant til samspill, så høres det ut som en god deal. Nrk Juntafil, hadde en episode om trekant. En litt erfaren dame fra Bergen, snakket om heldige og uheldige opplevelser, og det kan bli begge deler. Anonymkode: f891a...435 Da var det vel snakk om trekant mens man var i et parforhold. Da er det ikke bare sexen man må tenke på ... da er det følelser og forhold og alt slikt i tillegg. TS sier hun er singel, så da faller det litt bort. Da er det bare sex. Det gjør det langt enklere ... det er rett og slett mindre som kan gå galt. Worst case så blir det dårlig sex, ikke så digg som man hadde fabulert om og/eller at man avbryter. Man kan gå hjem mer eller mindre "uskadd" fra hendelsen. Skriv det på erfaringslisten... ting man har prøvd som man neppe gidder å prøve igjen. "Har prøvd DP, det var ikke like bra som jeg hadde tenkt ... men nå har jeg i hvert fall prøvd" Jeg tenker derfor at det er begrenset nedside ... men like stor oppside. Prøv ... det verste som kan skje er at man må gå ikke-tilfredsstilt hjem... det kan jo skje etter en helt vanlig ONS. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #12 Skrevet 24. juni 2023 Skogstrolle skrev (1 minutt siden): Hva er DP? Dobbel penetrering Anonymkode: 79419...894 2
Even Tuell Skrevet 24. juni 2023 #13 Skrevet 24. juni 2023 4 hours ago, Skogstrolle said: Hva er DP? Teknisk sett to pikker i en kvinne av gangen. "Normalt" tenker man gjerne på en i fitta og en i analen, men det går også an å ha begge pikkene i samme fitte (litt usikker på om det har et eget navn). Det sies at det blir mye mye koordinering av armer og bein. men akk så full hun blir. Det sies at gutta også kjenner hverandre gå inn og ut av henne, selv om de har "hvert sitt" hull. Hadde jeg vært kvinne ville jeg definitivt prøvd. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #14 Skrevet 24. juni 2023 feliek54 skrev (7 timer siden): Du vil da ha en pikk i fitta og en i anus samtidig. Da har du kanskje allerede hat en penis i anus ellers ville jeg først prøvd med en mann. for senere med to i hvert sitt hull samtidig. Jeg kunne godt tenke meg vert med på det men da ville jeg vert forsiktig i dun anus og at du sa stopp om du ikke likte. ✋️Jeg kunne også ha tenkt å være med, om du kunne garantert at ballene våre ikke hadde truffet. Fordi jeg er 100% hetro Anonymkode: 4e570...0ff
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #15 Skrevet 25. juni 2023 47 minutter siden, AnonymBruker said: ✋️Jeg kunne også ha tenkt å være med, om du kunne garantert at ballene våre ikke hadde truffet. Fordi jeg er 100% hetro Anonymkode: 4e570...0ff Så du kan være naken med en annen mann i sengen og ha sex sammen med han med noen mm hudfolder/kjøtt mellom kukskaftene, da er du hetro - men hvis kulene klinker sammen så er du homofil? 😂😂😂 Tror kanskje ikke DP er din kopp te 🙈🙈 Anonymkode: bc77f...b1c 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #16 Skrevet 25. juni 2023 Mmmm, men er det teknisk sett DP, hvis man har en i fitta og en i munnen ? Anonymkode: 4566a...3ea
Mr X Skrevet 25. juni 2023 #17 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mmmm, men er det teknisk sett DP, hvis man har en i fitta og en i munnen ? Anonymkode: 4566a...3ea Nei
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #18 Skrevet 25. juni 2023 Even Tuell skrev (12 timer siden): Da var det vel snakk om trekant mens man var i et parforhold. Da er det ikke bare sexen man må tenke på ... da er det følelser og forhold og alt slikt i tillegg. Det var snakk om en singel dame, som hadde endt opp med to passive fyrer, der nettopp sexen ikke fungerte. Anonymkode: f891a...435
Yodas Skrevet 25. juni 2023 #19 Skrevet 25. juni 2023 On 6/18/2023 at 10:24 AM, AnonymBruker said: Hatt en drøm om trekant og DP i en del år. Har vært singel en stund, og ønsker meg et nytt forhold etter hvert. Men tenker at min single periode nå kan være min siste mulighet for å få prøvd. Har fått kontakt med to som vil prøve (de har gjort det før) men er så usikker 🙈 Er det verdt det? Kjenner jeg meg selv så kommer jeg til å angre om jeg ikke gjør det, men det er nå egentlig en rar ting å angre på 😄 Anonymkode: 241fa...bb2 Har du prøvd DP med en mann og en dildo?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #20 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mmmm, men er det teknisk sett DP, hvis man har en i fitta og en i munnen ? Anonymkode: 4566a...3ea Nei, det er "Eiffeltårnet" Anonymkode: 0206c...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå