AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 Jeg er svært godt trent, driver med tungvektsbokser og kan gruslegge nesten hvem som helst, har alfatrekk.... Ellers er jeg nesten arbeidsledig, og tjener svært lite/går på NAV, har lite utdannelse. Jeg hadde en veltrent pen dame for et par uker siden, før jeg kom hjem en dag og hun plutselig sa at det var slutt og kastet meg ut, fullstendig nådeløst. Jeg vet at hun allerede nå er flyttet inn hos den nye typen i en stor leilighet i Oslo Sentrum, kjører dyr bil osv, men han er en typisk nerd, helt uten muskler og har studert ved universitetet, og en typisk type jeg drev å mobba på barneskolen. Jeg skjønner ikke en dritt av situasjonen, jeg var en av de kule på skolen, og kan egentlig få damer med et knips, mens de fleste mobbeofre på ungdomsskolen er endt opp på NAV, og nå er den en nerd som har tatt dama mi, den første dama jeg har vært ordentlig forelsket i..... Jeg har egentlig ingenting uten den dama.. Mann i slutten av 20åra Anonymkode: 21fb2...802
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #4 Skrevet 18. juni 2023 Utrolig at folk orker å legge så mye energi i tulletråder. Why??? Anonymkode: d0b3e...656 19 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #6 Skrevet 18. juni 2023 Synd det ikke er sant, hadde vært tidenes karma om han faktisk var en av de du mobbet. 😍 Anonymkode: a5bdb...379 5 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #7 Skrevet 18. juni 2023 Skal du trolle så legg i alle fall litt energi i det. Selv en niåring kan bedre. Eksempelvis: "Flere som liker Hitler? Jeg liker å lytte til Hitlers taler når jeg legger meg. Han har så rolig og avslappende stemme å sovne inn til. Flere som gjør det? Hvilke taler liker dere å lytte til?" Anonymkode: 79754...143 5 3
Gjest Elooon Skrevet 18. juni 2023 #8 Skrevet 18. juni 2023 Hva er en kontor-ape? Hva mener du med nerd? Hvordan vet du at han ikke har muskler? Mange godt trente folk som jobber på kontor også. Du, sånn er livet. Kjærligheten kommer og går. Dumpe noen og bli dumpa er noe de aller fleste opplever. Kjærlighetssorg er alltid vondt men det blir bedre og går over. Du finner ei ny. Du skal ikke hevne deg på nye typen hennes med å kalle han alt mulig merkelig. Du bør akseptere at sånn er det og gå videre. For din egen del. Gråt, skrik, slå i senga, få det ut når du er alene, så må du prøve å gå videre, begynne å date igjen og eksen vil sakte men sikkert glemmes mer og mer. Det vil ikke gjøre vondt mer når du forelsker deg på ny😍
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #9 Skrevet 18. juni 2023 Elooon skrev (1 minutt siden): Hva er en kontor-ape? Du vet, sånne tynne fyrer som klatrer i stillase og slikt. Anonymkode: 79754...143
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #10 Skrevet 18. juni 2023 Alvorlig talt, det heter "kontorrotte". Skal du først bruke nedsettende uttrykk så må du i det minste få dem riktige! Anonymkode: df59c...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #11 Skrevet 18. juni 2023 Han her var ganske kjekk Anonymkode: a5bdb...379 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #12 Skrevet 18. juni 2023 Hahahaha jeg får latterkrampe av folk sine respons her inne 🤣🤣🤣🤣 dere tar kaka!! Anonymkode: d18a5...7a0 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #13 Skrevet 18. juni 2023 En kontorape uten muskler, men med univesitetsutd er bedre enn en muskuløs trent kropp uten hjerne, og uten inntekt. Anonymkode: 16414...fa9 6
Gjest Elooon Skrevet 18. juni 2023 #14 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet, sånne tynne fyrer som klatrer i stillase og slikt. Anonymkode: 79754...143 Hva har det med kontor å gjøre. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hahahaha jeg får latterkrampe av folk sine respons her inne 🤣🤣🤣🤣 dere tar kaka!! Anonymkode: d18a5...7a0 Det sies en god latter forlenger livet. Bare bra å le. Til ts. Se/les/hør eller tenk på noe morsomt så du også får deg en god latterkrampe. Det er også bra når man har kjærlighetssorg.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #15 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er svært godt trent, driver med tungvektsbokser og kan gruslegge nesten hvem som helst, har alfatrekk.... Ellers er jeg nesten arbeidsledig, og tjener svært lite/går på NAV, har lite utdannelse. Jeg hadde en veltrent pen dame for et par uker siden, før jeg kom hjem en dag og hun plutselig sa at det var slutt og kastet meg ut, fullstendig nådeløst. Jeg vet at hun allerede nå er flyttet inn hos den nye typen i en stor leilighet i Oslo Sentrum, kjører dyr bil osv, men han er en typisk nerd, helt uten muskler og har studert ved universitetet, og en typisk type jeg drev å mobba på barneskolen. Jeg skjønner ikke en dritt av situasjonen, jeg var en av de kule på skolen, og kan egentlig få damer med et knips, mens de fleste mobbeofre på ungdomsskolen er endt opp på NAV, og nå er den en nerd som har tatt dama mi, den første dama jeg har vært ordentlig forelsket i..... Jeg har egentlig ingenting uten den dama.. Mann i slutten av 20åra Anonymkode: 21fb2...802 Du skriver jo helt likt han der som ikke får dame og misunnelig på broren sin som tjener godt? Han skriver helt samme type innlegg. Er dere samme person? Anonymkode: 97a24...fa0 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #16 Skrevet 18. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er svært godt trent, driver med tungvektsbokser og kan gruslegge nesten hvem som helst, har alfatrekk.... Ellers er jeg nesten arbeidsledig, og tjener svært lite/går på NAV, har lite utdannelse. Jeg hadde en veltrent pen dame for et par uker siden, før jeg kom hjem en dag og hun plutselig sa at det var slutt og kastet meg ut, fullstendig nådeløst. Jeg vet at hun allerede nå er flyttet inn hos den nye typen i en stor leilighet i Oslo Sentrum, kjører dyr bil osv, men han er en typisk nerd, helt uten muskler og har studert ved universitetet, og en typisk type jeg drev å mobba på barneskolen. Jeg skjønner ikke en dritt av situasjonen, jeg var en av de kule på skolen, og kan egentlig få damer med et knips, mens de fleste mobbeofre på ungdomsskolen er endt opp på NAV, og nå er den en nerd som har tatt dama mi, den første dama jeg har vært ordentlig forelsket i..... Jeg har egentlig ingenting uten den dama.. Mann i slutten av 20åra Anonymkode: 21fb2...802 Haha Eid ass. Det er ganske tydelig at du ikke vet hva en alfa er. Du har ikke noe på stell og de merker damer fort Anonymkode: a7a89...880 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #17 Skrevet 18. juni 2023 Han har større pikk enn deg, og er bedre i senga. Anonymkode: 63765...d3c 1
Lillemus85 Skrevet 18. juni 2023 #19 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har større pikk enn deg, og er bedre i senga. Anonymkode: 63765...d3c Man skal aldri undervurdere nerdene 💯
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #20 Skrevet 18. juni 2023 Ikke undervurder aper. De er smarte. Våre nærmeste slektninger er sjimpansene 😊 Anonymkode: 68779...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå