Månedame Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 (endret) kunne du vært i et sexløst forhold hvorfor? hvorfor ikke? Endret 18. juni 2023 av Månedame
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Skrevet 18. juni 2023 Hva definerer du som sexløst? Anonymkode: eef11...244
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #3 Skrevet 18. juni 2023 Ja, hvis jeg følte at han var ærlig om grunnen. Med et lite forbehold om at han mente at grunnen til at han ikke ville ha sex var meg, men da hadde det vært en mer fundamental grunn for at jeg ikke ønsket å være i forholdet. Jeg hadde sett litt ned på han hvis han ønsket å være i et forhold med en person han syntes var uattraktiv, jeg forventer at en partner ønsker bedre for meg enn som så. Anonymkode: 1f7ff...924 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #4 Skrevet 18. juni 2023 Nei, uten sex er man kun venner. Anonymkode: bcb73...2bd 2
Gjest Raptuss Skrevet 18. juni 2023 #5 Skrevet 18. juni 2023 Det vil alltid være noen som sier kategorisk ja/nei og så er alle andre en plass i mellom med hva, hvis om og men. Det hadde nok vert lettere om du beskrev forholdet mer detaljert for å så få svar. Ett sexløst forhold som i gifte seg med en venn for å dele på utgifter? Eller sexløst som jeg trodde vi skulle ha sex hver dag, men nå har vi ikke hatt sex siden 2016. Sexløst de siste månedene på grunn av alvorlig sykdom? Sexløst etter fødsel, men med håp og lyst om å ta det opp senere? Det finnes så mange varianter, de fleste godtar noen av grunnene som en helt naturlig del av livet. Kun en brøkdel ville gått inn i ett forhold med intensjonen om at forholdet skal være sexløst, men klart det finnes slike forhold også. Brukte litt lang tid på å skrive: det kommer an på..
Friluftsmann70 Skrevet 18. juni 2023 #6 Skrevet 18. juni 2023 Jeg skulle sagt nei, men befinner meg nå i et selv. Synes det er utfordrende til tider, mange følelser, savnet etter sex, de gode opplevelsene vi har hatt , hva vi sammen har bygd opp. Gå eller finne seg ei elskerinne. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #7 Skrevet 18. juni 2023 Månedame skrev (20 minutter siden): kunne du vært i et sexløst forhold hvorfor? hvorfor ikke? Det finner du mange svar på i en maken tråd, så trenger ikke opprette ny. Anonymkode: 56b0f...abe
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #8 Skrevet 18. juni 2023 Nei, det har jeg vært i før og det fungerte ikke for meg. Om jeg hadde vært i et forhold, gift i mange år og mannen fikk en sykdom som førte til det så hadde det stilt seg annerledes. Men ikke ellers. Og da tror jeg også at jeg måtte ha diskutert muligheter for å få behovet dekket andre steder. Anonymkode: f344f...893 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #9 Skrevet 18. juni 2023 Månedame skrev (1 time siden): kunne du vært i et sexløst forhold hvorfor? hvorfor ikke? Ja det kunne jeg. Hvorfor? Fordi sex er bare sex. Er ikke en big deal. Been there done that. Sex er fint og godt, men det er det liksom. Anonymkode: 53669...368 1 2
Månedame Skrevet 18. juni 2023 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva definerer du som sexløst? Anonymkode: eef11...244 ingen seksuel kontakt.
Bamseklemmer Skrevet 18. juni 2023 #11 Skrevet 18. juni 2023 Hadde evt. min kjæreste hatt årsak til null sexlyst, så skulle jeg nok ha beholdt forholdet. Men jeg må si at jeg håper ikke det skjer🤞For sex i hverdagen gjør at alt blir så mye enklere, og sex er en stor del av årsaken at jeg er så godt i humør. Det er sååå mye positivt som skjer i kroppen når vi har gjevnlig sex. Det er også derfor jeg vil vite i tidlig datingfase, hvordan det er med sexlysten🤭 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #12 Skrevet 18. juni 2023 Nei. Bare hvis vi allerede var langt inn i et forhold og en ulykke e.l. gjorde det umulig. Anonymkode: 9e6ea...d43
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #13 Skrevet 18. juni 2023 Jeg kunne det om forholdet ellers var såpass givende for meg at jeg ikke behøvde sex for å føle meg knyttet til han. Eksempelvis en veldig rik mann som ga meg smykker, biler og et liv i luksus for å vise at han elsket meg. Anonymkode: 275bc...b3a
Sølvi Normalbakken Skrevet 18. juni 2023 #14 Skrevet 18. juni 2023 Ikke noe problem det så Lenge jeg kan ha så mye sex jeg vil utenom forholdet.
anon01 Skrevet 18. juni 2023 #15 Skrevet 18. juni 2023 Nei. Sex er noe jeg liker, og mitt kjærlighetsspråk er nærhet, kos og sex. om jeg ikke får det i forholdet, så ser jeg ingen vits i å være i det forholdet 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #16 Skrevet 18. juni 2023 Ja det kunne jeg. Man kan være intime og nære uten at man må knulle av den grunn. Anonymkode: 21369...494 1
Andro Skrevet 18. juni 2023 #17 Skrevet 18. juni 2023 Nei. Ser sex som en av hovedgrunnene for å ha et forhold. Det ville naturligvis vært annerledes om en allerede etablert partner ble ute av stand til å ha sex på den måten vi har hatt før. Men da hadde vi vel funnet på noe annet for å glede hverandre. - Eller levd ut seksualiteten med en annen partner. Jeg var i et forhold som endte sexløst, men også uten andre former for nærhet, og uten at den andre ville snakke om det. Det ble naturligvis avsluttet. Det ble for kaldt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #18 Skrevet 18. juni 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Nei, uten sex er man kun venner. Anonymkode: bcb73...2bd Så du tenker at forelskelse og kjærlighet ikke finnes? Anonymkode: 2d780...5e1 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #19 Skrevet 18. juni 2023 Ja. Selvfølgelig kunne jeg det. Anonymkode: 53669...368 1
Jami Skrevet 18. juni 2023 #20 Skrevet 18. juni 2023 Jeg vil ha et aktivt sexliv hvis jeg skal ha en partner. Jeg mener at god sex er limet i et forhold, og jeg tenker at god kommunikasjon og god sex henger sammen. Jeg klarte ikke å leve med eksen min i et forhold som manglet lidenskap og sex. Jeg ble helt tom og følte ingenting for han til slutt, eller jeg kan si det slik at han ble som en bror - og jeg deler ikke seng med broren min heller. Selvsagt er det unntak som feks perioder med småbarn og sykdom, men dog… 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå