Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig godt ned i vekt, tatt av 20 kilo. Har nå en bmi på 25 men jeg har fortsatt (dog mye mindre enn tidligere) ryggvalker. Jeg jobber iherdig med å bli kvitt disse😅Det er ikke løs hud, men valker. 

jeg har lagt merke til at enkelte folk som er større enn meg ikke har ryggvalker, selvom de har størrelse på mage osv. 

er det ikke alle som får det? Har det med kroppsfasong å gjøre ?

Anonymkode: 7bc4c...903

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som kan svare?😅

AnonymBruker
Skrevet

Har vel med gener å gjøre hvor fettet setter seg. Jeg har ikke valker på rygg. Bmi 37. 

Anonymkode: 2a52a...377

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med det samme og jeg har bmi på 21. Har observert det samme som deg med andre og har funnet ut at «problemet» mitt er at jeg har timeglass-figur med smal midje og brede hofter som gjør at valkene legger seg i den buen lettere enn dem som har mindre forskjell på midje/hofte. Kan det være det samme med deg? Jeg har bare innsett at jeg må godta det, eller holde meg nærmest undervektig for å bli kvitt det 😩

Anonymkode: 331aa...33f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg sliter med det samme og jeg har bmi på 21. Har observert det samme som deg med andre og har funnet ut at «problemet» mitt er at jeg har timeglass-figur med smal midje og brede hofter som gjør at valkene legger seg i den buen lettere enn dem som har mindre forskjell på midje/hofte. Kan det være det samme med deg? Jeg har bare innsett at jeg må godta det, eller holde meg nærmest undervektig for å bli kvitt det 😩

Samme her, har timeglass og valker på ryggen enda jeg er normalvektig

Anonymkode: 11b08...2d2

AnonymBruker
Skrevet

Eplefasong her, har valketendens selv med BMI på undervekt 😅

Anonymkode: 9e07f...550

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er nok genetikk innblandet her. Jeg er 170cm og 63kg, likevel ganske stor valker dessverre. Min mor er likens. Begge eplefasong. Jeg har også store bryster så for at jeg skal få nok støtte må BH'en sitte ganske stramt som jo ikke hjelper på problemet akkurat. Så om dere kan; dropp BH i mer tettsittende klær, som fine kjoler, eller bruk kinesiologitape som puppetape. Eneste rådene jeg har:P

Anonymkode: d85dd...9cd

AnonymBruker
Skrevet

Ja, godt å høre at vi er flere i samme båt ihvertfall 💗 Men veldig irriterende🥴

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. ❤️

Ok må kanskje bare godta det da. Men det irriterer meg grønn, så det blir lettere sagt enn gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Timeglassfigur,svai i ryggen og Har aldri tenkt over den logikken før du nevnte det, men nå faller brikkene på plass på hvorfor 

Anonymkode: 7707b...3e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her!

Anonymkode: cc099...b05

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Takk for svar. ❤️

Ok må kanskje bare godta det da. Men det irriterer meg grønn, så det blir lettere sagt enn gjort.

Jeg har også dette. Men jeg tenker sånn: hvorfor irritere seg over noe man ikke ser, hvis man ikke har to speil 😅

Anonymkode: 351bd...37d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...