AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 Først har jeg et spørsmål til damer. Hva gjør dere når mannen sliter med å komme? Jeg pleier å komme veldig fort og vil gjerne ha flere korte runder (ca. 10-15 min) med sex enn en lang. Vil ikke ligge, stønne og fake at jeg nyter sexen når jeg ikke orker mer og tenker bare «Herregud, kom da». Et annet spørsmål til mannfolk. Hvordan ville reagere dere hvis dame stopper dere med kommentar at vi kan fortsette litt senere etterpå?😄 Poenget ikke å bli slem, men å unngå å fake at jeg nyter sexen hvis jeg ikke orker mer. Anonymkode: d5a34...1da
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Skrevet 18. juni 2023 Synes det er pyton. Avsluttet med en jeg datet pga dette. Han sa at han kom veldig fort som ung(er 60 nå) og trenet seg opp til å holde ut lenger. Men at det nå var svært vanskelig å få orgasme. At det var sånn bare. Ok at det skjer en gang iblant. Men ikke hver gang. Og ikke kom og si at det er mange damer som ikke kommer. Det kan ikke sammenlignes. Fra naturens side er det vanlig at menn kommer uansett. Vil heller ha en som kommer fort, enn en som holder på i evigheter. Anonymkode: 040c3...d98
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #3 Skrevet 18. juni 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Og ikke kom og si at det er mange damer som ikke kommer. Det kan ikke sammenlignes. Fra naturens side er det vanlig at menn kommer uansett. Vil heller ha en som kommer fort, enn en som holder på i evigheter. Uavhengig av hvordan naturen fungerer så foretrekker jo menn og at sexpartneren ikke bruker lang tid på å komme Anonymkode: 0c4d3...6bd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #4 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Et annet spørsmål til mannfolk. Hvordan ville reagere dere hvis dame stopper dere med kommentar at vi kan fortsette litt senere etterpå?😄 Poenget ikke å bli slem, men å unngå å fake at jeg nyter sexen hvis jeg ikke orker mer. Det hadde jeg foretrukket. Hvis det er snakk om samme dag, vil jeg gjerne avslutte siste økt med å komme. Ellers er et par utløsninger sammen med partner, i løpet av uka, er trolig nok for meg. Det siste jeg ønsker er at hun skal bli lei av sexen vår, selv om hun optimalt sett bør like lange økter selv. Anonymkode: 525e8...9d9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #5 Skrevet 18. juni 2023 Hvis du må fake at du nyter er han en dårlig elsker. En mann som vet hvordan man knuller og bruker hoftene og holder tenningen min oppe ved å stimulere resten av kroppen min gjennom akten også kan godt holde på i to timer for min del Anonymkode: e8914...09f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå