Majer Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 Personlig synes jeg det er veldig lite tennende når noen har ligget med flere, men ikke har peiling på hvordan de eks rir. Hva er da vitsen? De kan ha kjønnssykdommer og. Ser ikke hensikten med å ha sex med de. Forstår heller ikke hvorfor de gadd å ha sex om de ikke ville få noe ut av det. Folk som var jomfruer da de møtte meg og jeg har hatt sex med en håndfull ganger er mye flinkere. Det samme er de med ekser og mye erfaring, men det er jo ikke så rart. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Skrevet 18. juni 2023 Hva med deg da? Er du en skikkelig hingst, du da? 🙄 Anonymkode: 6b33c...d0c 2
Bamseklemmer Skrevet 18. juni 2023 #3 Skrevet 18. juni 2023 Jaaasjj.. tenker ikke så mye på om andre har hatt mye sex, for det vises jo ikke utvendig. Og ikke spør jeg hvor mange de har hatt med heller, for det er strengt personlig.. Og sier hun 100, rynker jeg ikke på nesen av den grunn. Sex og ablegøyer handler om å ha det gøy, dele seksuelle erfaringer og få inspirasjoner. Sexen varer så mye lengre, når vi har samme appetitt på sex. Praten går så mye enklere.. vi har det deilig sammen.. og vi respekterer og er så enige, og ikke minst senke skuldrene av å ha det gøy sammen.. Slikt ender som regel opp i et godt vennskap, da treffes vi igjen når vi har anledning🥰😇 Men jo Majer.. noen av mine beste opplevelser var sammen med ei jomfru.. Hun var svært lærervillig, nysgjerrig, superkåt og latteren hennes satt løst-. Hun er nå gift og har 3 barn, og vi smiler like bredt for hver gang vi treffes på byen🤭 Hun var et skikkelig godmustroll💞💫 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #4 Skrevet 18. juni 2023 Er ikke du jomfru? Og hvorfor oppretter du så mange tråder med bastante meninger og aldri følger opp trådene dine når folk svarer deg og diskuterer og stiller spørsmål? Det er så meningsløst med tråder som det. Anonymkode: d87cb...59f 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #5 Skrevet 18. juni 2023 Nok en meningsløs tråd bare. Hvorfor blander du peiling og erfaring med kjønnssykdommer? Er det bedre valuta å bli smittet av ei som er god i senga, enn ei som ikke er det? Anonymkode: e48ad...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #6 Skrevet 18. juni 2023 Kvalitet over kvantitet. Enkelt og greit, og fullt forståelig. At man blir god i senga av å ha hatt flest mulig, stemmer ikke. Da blir man bare egoistisk, og det motsatte egentlig. Anonymkode: 18053...0d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå