AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #1 Del Skrevet 17. juni 2023 Vet ikke hva som gikkav meg men plutselig tok jeg meg en røyk i kveld, og så røykte jeg vel 5/6 ganger til… alle røykte jo og jeg fikk det til med en gang. Dumme/fulle meg kjøpte en egen 20 pakning på vei hjem, og samboer kom opp når jeg satt ute å røyket. Han hadde aldri sett meg røyke før, for jeg har jo aldri røykt. Synes det var så utrolig deilig😄 😕 Fuck altså… Anonymkode: 94f8a...8fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Del Skrevet 18. juni 2023 Ingen skjede skadd Anonymkode: 4c923...1fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #3 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ingen skjede skadd Anonymkode: 4c923...1fe Nei, skjeden er vel inntakt 🤭 men lungene derimot 🙄 Anonymkode: 81d3c...680 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #4 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, skjeden er vel inntakt 🤭 men lungene derimot 🙄 Anonymkode: 81d3c...680 Siden dette er en tråd hvor vi kommenterer hverandres skrivefeil; det skrives intakt, ikke inntakt. Anonymkode: 4316f...638 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #5 Del Skrevet 18. juni 2023 Kast 20-pakningen og dropp den røyken, skjønner ikke at unge folk røyker når vi er så opplyst som vi er idag. Det er jo dessuten ikke noe godt, det lukter pyton🤮🤮🤮 Anonymkode: c5588...7a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. juni 2023 #6 Del Skrevet 18. juni 2023 Ingen skade skjedd du var bare sosial sånn var det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #7 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vet ikke hva som gikkav meg men plutselig tok jeg meg en røyk i kveld, og så røykte jeg vel 5/6 ganger til… alle røykte jo og jeg fikk det til med en gang. Dumme/fulle meg kjøpte en egen 20 pakning på vei hjem, og samboer kom opp når jeg satt ute å røyket. Han hadde aldri sett meg røyke før, for jeg har jo aldri røykt. Synes det var så utrolig deilig😄 😕 Fuck altså… Anonymkode: 94f8a...8fe Det var sånn jeg begynte å røyke… Vi får se hva som skjer i morgen. Burde spare den pakka til neste fest! Anonymkode: 94f8a...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18. juni 2023 #8 Del Skrevet 18. juni 2023 Mitt råd som gammel eks-kjederøyker: Kast den pakka, og ikke gjør det igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #9 Del Skrevet 18. juni 2023 Måtte ha en røyk i kveld, er så jævli vanskelig å la være!! Anonymkode: 94f8a...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #10 Del Skrevet 18. juni 2023 Snus heller!! Anonymkode: d1b45...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #11 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 8.40): Det var sånn jeg begynte å røyke… Vi får se hva som skjer i morgen. Burde spare den pakka til neste fest! Anonymkode: 94f8a...8fe Så det var ikke første røyk, det var sprekk etter tidligere røykeslutt? Det er ikke den ene kvelden som gjør at du starter igjen. Det som gjør at du starter igjen er at du ikke har kastet pakken enda, at du ikke har bestemt deg for at di ikke skal røyke i morgen, at du vurderer spare røykpakken til neste fest. Anonymkode: da6d0...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #12 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Måtte ha en røyk i kveld, er så jævli vanskelig å la være!! Anonymkode: 94f8a...8fe Er det du som farer rundt på forumet her og har en røyke-fetisj? Mener jeg har sett deg luske rundt omkring😂 Anonymkode: 3e76e...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #13 Del Skrevet 19. juni 2023 For øvrig, du vet jo akkurat hvor vanskelig det er å slutte hvis du begynner igjen, så da har du ett valg å ta. For det er du, og du alene, som bestemmer om du har lyst til å starte røyke igjen. Det er du som bestemmer om du skal gå tilbake til avhengigheten, det er du som bestemmer om du vil gå rundt å lukte røyk, og om det er det du vil bruke pengene dine på. For du blir ikke avhengig igjen av røyk EN kveld, du blir avhengig igjen av valgene du bestemmer deg for å ta etterpå. Anonymkode: da6d0...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå