Gå til innhold

selge på kvinneguidens markedsplass

Anbefalte innlegg

Gjest ryddedilla
Skrevet

Hei.

vurderer å legge ut annonser på kvinneguidens markedsplass, men lurer på deres erfaringer med salg av ting og tang her (brudekjole og barneutstyr)?

Har dere fått solgt det dere har lagt ut og hvor lang tid tar det?

Nysgjerrig på om dette kan være en kanal..?

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Har aldri prøvd, så jeg kan ikke svare på det, men vil takke for påminnelsen - NÅ har jeg lagt inn annonse her :)

Skrevet

ryddedilla her:

Er det ingen av dere som bruker markedsplassen? Da er det gjerne ikke så mange som ser annonsene heller da?

Ingen erfaringer?

Skrevet

Jeg har prøvd å selge noe. Har lagt det ut 2 ganger, men har ennå ikke fått noe svar. Tror kanske ikke det er så mange som bruker markedsplassen her. Neste gang skal jeg prøve FINN.

Skrevet

Jeg selger det meste jeg skal selge på Finn, og får vanligvis napp ganske kjapt, med mindre prisen er for høy. 25 kroner for en annonse er ikke all verden, spsesielt når man tenker på hvor mange mennesker man når.

Skrevet

hovedinnlegger her:

Jeg har lagt ut på finn nå.. Tror det er liten fart på markedsplassen her ja. Og 25 kr er ingen upris i det hele tatt. Men det ligger så mye ute der (iallefall av det som jeg skal selge.. - barnevogn..)

Skrevet

Jeg har solgt flere ting via KG's markedsplass med stor suksess. Har da hatt annonnse også på FINN, men altså endt opp med å selge til KG'ere hver gang! :)

Skrevet

Hvor lang tid tar det da før du får napp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...