Gå til innhold

Jeg sa nei til å passe brors unger i sommerferien nå er jeg den store stygge ulven

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare å stå på! Ikke la deg bli presset.

Bare å steng kritikken ut selv om det ikke er enkelt. De har ingen forståelse for deg. Så hvorfor skal du da bry deg om hva de mener? Du må få lov til å prioritere deg selv.

Dette her er noe broren din burde ha sakt ifra om i god stund i forveien. Du har sakt du har planer med sønnen din. Hold deg til den storyen.

Slike folk er så jævlige respektløse! De forventer å få alt servert på «sølvfatet».

Endret av Intervence
  • Liker 19
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig bra at du ikke lar deg behandle som den dørmatta familien din tydeligvis tror du er. Keep it up! :tommelopp2:

Anonymkode: 4b9f4...0a0

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Bare stå på ditt og si nei. Samtidig kan du si du kjenner flere som mente du burde si ja. Du kan anbefale de for broren din.

Jeg hadde ikke passet andres barn i min ferie, selv om jeg bare skulle vært hjemme. Ferie er gullverdt og da vil jeg slappe av.

• Liker 32
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Det var et utrolig langt innlegg for å fortelle at broren din er tonedøv (evt. alle andre typer på mangel av sanser man kan inneha) 😅

Be han ta seg en bolle (som det heter på KG-esk)...

Om dette er noe som ødelegger et "forhold" - så er det ikke et forhold verdt å ha uansett...  OG det er selv om det er snakk om familie! :opplyser: 

Edjith : Dette var virkelig ikke noe å "gruble" over, om det ikke kom tydelig nok frem av innlegget mitt, TS...

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Så bra at du ikke lar deg bli tråkket på! 💪💪💪

Anonymkode: 35a8e...335

• Liker 22
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer til deg som setter grenser for deg selv, når din familie ikke evner å tenke eller ta hensyn ❤️ nyt sommeren med din sønn med god samvittighet! 

Ethvert oppegående menneske skjønner at du trenger å hente deg inn etter alt du har vært gjennom. Det er tydelig hvor du har din bror og svigerinne. Dessverre bør de nok holdes på armlengdes avstand.. 

Anonymkode: 48cd3...c41

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Lol! Løper og sladrer til mamma når han ikke får viljen sin. IKKE gi deg på dette ts, kanskje de lærer at nei betyr nei fremover. Å du skylder da ikke folk en forklaring på hvorfor du ikke kan passe dyr, hus, unger eller hva det måtte være. 

Anonymkode: 2c77c...cf7

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Annonse
Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet

Bra gjort Ts. Nyt ferien med din sønn, og gi F i din egoistiske bror 😉

AnonymBruker
Skrevet

SÅ bra du sa nei!❤️ Dette er så typisk i noen familier, at en av søsknene får viljen sin i ett og alt. Dette er emosjonell utpressing, og jeg vet altfor godt hvordan det føles. Moren din setter ikke grenser for seg selv, og da skal ikke du ha rett til det heller, ifølge henne. Nå blir det dårlig stemning i ferien, og det er du som klandres, selv om det er broren din og moren din som er urimelige og ikke ser deg og din situasjon. Du er alene med et barn, har det tøft i en omstiliingsfase i livet. Egentlig burde DU få hjelp med barnepass. Jeg føler med deg❤️ Hold ut, og finn noen å snakke med❤️

Anonymkode: 47de4...a5e

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Man ser jo hvor barna til broren din har arvet personligheten fra. Han oppfører seg jo som en uoppdragen unge selv.
Kos deg i ferien, sammen med barnet ditt ♥️

Anonymkode: 3ce39...3ad

• Liker 19
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg ikke veldig på. De skal 2 uker til spania hvor bestemor skal passe dem, og så skulle du ha dem i 10 dager. Så da er det altså nesten 4 uker de forventer at andre skal ta ansvar for deres barn? 

Anonymkode: f662d...505

• Liker 6
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...