AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #1 Skrevet 17. juni 2023 Datteren min sin sykkel ble stjålet i dag. Hun fikk den fra far. Jeg ringte han for å spørre hva vi skal gjøre. Om forsikring dekker dette. Men han har ikke kvittering på sykkelen og husker heller ikke ramme nr. Så da er det vel bare å glemme forsikringen? Anonymkode: beff2...958
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #2 Skrevet 17. juni 2023 Ser ikke helt hva annet du skal kunne vise til. Et troverdig ansikt? Anonymkode: 03192...c92
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #3 Skrevet 17. juni 2023 Har betalingsoversikt fra nettbanken. Men det gjelder sikkert ikke Anonymkode: beff2...958
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #4 Skrevet 17. juni 2023 Er vel ikke noe krav til kvittering. Man har da ikke kvittering på alt man eier. Ville lagt inn en forsikringssak og fått den behandlet. Koster jo ingenting. Anonymkode: 02d3b...b0f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #5 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er vel ikke noe krav til kvittering. Man har da ikke kvittering på alt man eier. Ville lagt inn en forsikringssak og fått den behandlet. Koster jo ingenting. Anonymkode: 02d3b...b0f Reise eller innboforsikring? Anonymkode: beff2...958
jordy Skrevet 18. juni 2023 #6 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Reise eller innboforsikring? Anonymkode: beff2...958 Min innboforsikring inkluderer sykkel, du må sjekke hvilke vilkår du har på din. Jeg fikk dekket min uten kvittering, sendte kun kopi fra nettbanken. Hadde også bilde av sykkel og meg som jeg la med, kanskje dere har bilde av henne og sykkelen (som beviser at hun eide den).
Maskinfører Skrevet 18. juni 2023 #7 Skrevet 18. juni 2023 Ikke registrert i Falck Sykkelregister ? nå heter de Redgo
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #8 Skrevet 18. juni 2023 jordy skrev (7 timer siden): Min innboforsikring inkluderer sykkel, du må sjekke hvilke vilkår du har på din. Jeg fikk dekket min uten kvittering, sendte kun kopi fra nettbanken. Hadde også bilde av sykkel og meg som jeg la med, kanskje dere har bilde av henne og sykkelen (som beviser at hun eide den). Ja, vi har bildet med henne og sykkelen. Skal prøve det. Men venter litt. Kanskje sykkelen dukker opp. Anonymkode: beff2...958 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #9 Skrevet 18. juni 2023 jordy skrev (7 timer siden): Min innboforsikring inkluderer sykkel, du må sjekke hvilke vilkår du har på din. Jeg fikk dekket min uten kvittering, sendte kun kopi fra nettbanken. Hadde også bilde av sykkel og meg som jeg la med, kanskje dere har bilde av henne og sykkelen (som beviser at hun eide den). Måtte du registrere sykkelen stjålet hos politiet først? Anonymkode: beff2...958
jordy Skrevet 18. juni 2023 #10 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Måtte du registrere sykkelen stjålet hos politiet først? Anonymkode: beff2...958 Ja, du må anmelde og få bekreftelse på det som du sender til forsikringsselskapet.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #11 Skrevet 18. juni 2023 Var sykkelen betalt m/ kort så kan dette dokumenteres. Det er lurt å skrive / ta bilde av sykkler, og notere rammenr. Har du reiseforsikring så kanskje forsikringen dekker tap. Kanskje innboforsikringen dekker noe der. Var sykkelen låst når den var stjelt. Anonymkode: d628d...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå