Gå til innhold

Hva tenker menn om damer som er veldig pripne og promiskuøse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at mange menn liker sånne damer, eller liker menn best å få seg et knull uforpliktende?

Og for at menn skal knulle uforpliktende, så må det da være like mange kvinner som søker det samme, eller? 

Anonymkode: d17a9...deb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Null interesse for damer med noen av disse trekkene. Liker få egentlig. Det er fordi det nesten ikke finnes jenter/mennesker med sjarm lenger. Vi er nok i en samfunnsutvikling som trigger heller usmakelige egenskaper.

Anonymkode: 61deb...fd1

• Liker 7
Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det sånn at mange menn liker sånne damer, eller liker menn best å få seg et knull uforpliktende?

Og for at menn skal knulle uforpliktende, så må det da være like mange kvinner som søker det samme, eller? 

Du spør om hvor lang en liter vann er?..

Noen liker det ene og andre liker det andre...alt finnes så alle finner noen som liker de hvis de leter..alle faktisk .

AnonymBruker
Skrevet

Du vet ikke hva promiskuøs betyr du? 

Anonymkode: f770c...d13

• Liker 29
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker det finnes noe for alle og enhver...  Hva tenker du, TS? 

Skrevet

Det er fint at dere damer er forskjellige. Veldig kjedelig ellers. . .

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som er her inne er ikke representative for vanlige menn, de er trash. Håpløst å rette dette spørsmålet til menn her inne 

Anonymkode: 529b2...d12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvordan kan man være prippen og promiskuøs samtidig?

Anonymkode: da25c...ef1

Det skulle stå *eller, ikke og

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du vet ikke hva promiskuøs betyr du? 

Anonymkode: f770c...d13

Ro dere ned, hvis ikke kommer @språkpurk. Jeg mente i overskriften: Hva synes menn om damer som er pripne eller promiskuøse. Altså at menn må si noe om hvilken av disse kvinnetypene de liker 👮‍♀️🤷‍♀️

• Hjerte 1
Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Menn som er her inne er ikke representative for vanlige menn, de er trash

Anonymkode: 529b2...d12

Kaller du meg søppel?

Skrevet

Pripne kvinnfolk kan være artige dem :ler:

Gjest Refreng
Skrevet

Du må jo sette din egen standard. Har du ingen selvverdi? Hvordan skal en mann respektere din kropp og dine meninger, dersom du ikke gjør det selv?

AnonymBruker
Skrevet
Refreng skrev (2 timer siden):

Du må jo sette din egen standard. Har du ingen selvverdi? Hvordan skal en mann respektere din kropp og dine meninger, dersom du ikke gjør det selv?

Selv er jeg prippen og tilbakeholden med sex. Har bare sex i et forhold. Jeg er bare nysgjerrig på hvilket syn menn har på disse to ulike variantene.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tror du alle menn er like?

Anonymkode: d8465...13a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjelden jeg gidder å være språkpoliti, men dette var fryktelig kronglete å forstå. Men om jeg forstår det riktig så er spørsmålet om menn liker promiskuøse damer eller damer som ikke har ligget rundt best?

Jeg kan jo ikke si at jeg synes det er positivt for meg at en dame har ligget med masse andre menn, på hvilken måte skulle dette være flott liksom?

Jeg vet at det korrekte svaret er at det er bra at damer ligger rundt med masse menn for så å senke utseendekravene når de vil ha seriøse forhold. Og alle som måtte våge å mene noe annet er en ondskapsfull "bitter incel"

Anonymkode: 6b7e3...53c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvordan kan en være både prippen og promiskuøs? 

Anonymkode: 8b3be...aa4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker det går fint an å være både prippen og promiskuøs. Ha sex med mange, men nekte alt untatt misjonær, påkledd og med lyset av. Da ender man jo med at ingen gidder å ha sex med deg igjen, og du må gå på jakt etter neste villige partner.

Selv er jeg hverken prippen eller promiskuøs. Har sex med få men slår meg løs i halmen når jeg først finner noen.

Anonymkode: a3bec...a92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du må lese hele tråden og alle innleggene 🤦🏼‍♀️ Jeg skrev feil, jeg mente prippen ELLER prmiskuøs 🤷🏼‍♀️ Ja, da var den feilen oppklart. 🤦🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Mange av oss menn ønsker seg ei som fremstilles som prippen for omverdenen men i soverommet er hun ei hore. 

princess by day slut by night. 

Anonymkode: efb9a...55c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...