AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #1 Skrevet 17. juni 2023 Vet ikke helt hva jeg vil med dette... Jeg giftet meg for to år siden. Følte meg som verdens vakreste og var fornøyd med hår, sminke og kjole... I dag giftet et vennepar seg, og bruden var så utrolig vakker. Føler at hun var en Rolls Royce og jeg en sleten Lada. Blir så lei meg for at jeg tenker sånn. Har alltid hatt mindreverdskomplekser ved siden av denne dama når det gjelder utseende... Hjelp? Jeg vil ikke at minnene fra bryllupsdagen skal bli ødelagt av å tenke på dette. Tror dere det går bedre når jeg får det litt på avstand? Anonymkode: f245b...f34 2
lillevill Skrevet 17. juni 2023 #2 Skrevet 17. juni 2023 Hjelpen er her! Løsningen er å glede seg på hennes vegne. Versegod. 😊 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #4 Skrevet 17. juni 2023 Vær glad for at du ikke har andre «problemer» enn dette.. Anonymkode: fae33...673 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #5 Skrevet 17. juni 2023 Dumt å tenke slik. Er vel ingen andre som sammenligner dere og tenker slikt. Gled deg over brudeparet. Anonymkode: 7ece8...bc9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #6 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vet ikke helt hva jeg vil med dette... Jeg giftet meg for to år siden. Følte meg som verdens vakreste og var fornøyd med hår, sminke og kjole... I dag giftet et vennepar seg, og bruden var så utrolig vakker. Føler at hun var en Rolls Royce og jeg en sleten Lada. Blir så lei meg for at jeg tenker sånn. Har alltid hatt mindreverdskomplekser ved siden av denne dama når det gjelder utseende... Hjelp? Jeg vil ikke at minnene fra bryllupsdagen skal bli ødelagt av å tenke på dette. Tror dere det går bedre når jeg får det litt på avstand? Anonymkode: f245b...f34 Du vil forbli ulykkelig når du tenker som du gjør og er misunnelig på andre.. Gled deg over dagen hennes og vis det. Anonymkode: 87787...b67
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #7 Skrevet 18. juni 2023 Hvilke aktive grep tar du for å jobbe med selvfølelsen din? Du er tydeligvis blitt klar over at du har lav selvtillit og mindreverdighetskomplekser. Så hva gjør du hver dag for å forsøke å bedre dette? Har du søkt opp kunnskap og verktøy? Hvis ikke, anbefaler jeg det som neste steg. Dette blir ikke bedre uten at du gjør jobben som må gjøres. (Det hardeste med jobben, er å bestemme seg for å begynne med daglige endringer.) Anonymkode: 2561b...7e4 1
Olaug Olsen Skrevet 18. juni 2023 #8 Skrevet 18. juni 2023 Hva annet har du som er bra da? Det der med utseendet er jo bare overflate. Har du noe du kan, eller noen verdier som du føler er bra for deg? Fokuser på det du kan gjøre noe med, og bygg deg selv. Vi er mange som liker Lada også. Den har sin sjarm. Jeg vet om menn som velger bort kvinner, for å tilbringe tiden med en slik en, så dette skal du ikke være deppa for!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå