AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #1 Skrevet 17. juni 2023 Da var man singel igjen, føles helt jævlig ut akkurat nå. Fikk nettopp en snap av at han var ute med venner for å sikkert feire singellivet. Dette var det lille jeg spurte om, om vi kunne reise ut for spise middag sammen som en date. Nå er han blokkert fra alt, jeg årker ikke... Jeg spurte om han kunne prioritere tid til oss i flere år, men hadde kun litt tid her og der. Vi bare møtes for å holde hender, eller hadde en time eller to her og der. Etterhvert forsvant følelsene mer og mer, til slutt så følte jeg at denne mannen kan umulig ha de riktige følelsene for meg. Og idag fikk jeg jo rett, jeg var virkelig ikke verdt noen ting. Føler meg helt tom. Nå skal jeg bare holde meg unna forhold, ta en lang pause eller bare gi opp hele driten. Anonymkode: a40e1...716 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #2 Skrevet 17. juni 2023 Ja ta deg en pause fra han, for alltid. Og en midlertidig pause fra dating. Du var uheldig og blandet deg borti en mann som ikke var klar for noe seriøst eller hadde ønske om å etablere seg og skape et liv sammen hvor dere prioriterte hverandre, men det finnes nok av menn som vil det Anonymkode: 0f005...ba5 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #3 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja ta deg en pause fra han, for alltid. Og en midlertidig pause fra dating. Du var uheldig og blandet deg borti en mann som ikke var klar for noe seriøst eller hadde ønske om å etablere seg og skape et liv sammen hvor dere prioriterte hverandre, men det finnes nok av menn som vil det Anonymkode: 0f005...ba5 Tusen takk for støttende ord ♥️ Nå blir det bare å komme igjennom kjærlighetssorgen. Fikk en grei oppvåkning idag. Anonymkode: a40e1...716 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #4 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for støttende ord ♥️ Nå blir det bare å komme igjennom kjærlighetssorgen. Fikk en grei oppvåkning idag. Anonymkode: a40e1...716 Hvor lenge var dere sammen? Er du helt ung eller 30+? Anonymkode: 8a646...803 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #5 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor lenge var dere sammen? Er du helt ung eller 30+? Anonymkode: 8a646...803 4 år+, er over 30 begge to. Anonymkode: a40e1...716 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #6 Skrevet 18. juni 2023 Feel you! Sammen i 13+ år og mange av de årene som gift. Nå er han «ferdig» og vil skilles. Kjempehyggelig da og se han lever livet og er på byen hver helg… Snart 40 år som han er 🙄 Anonymkode: 98117...19e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå