AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #1 Skrevet 17. juni 2023 Har noen prøvd seg i et forhold med en venn som viste interesse, men som du ikke har romantiske følelser for i utgangspunktet? Kan følelsene vokse frem etter hvert som man kommer emosjonelt nærmere hverandre? Hadde dere tatt sjansen på å prøve? Anonymkode: f9dd9...95c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #2 Skrevet 17. juni 2023 Ja, jeg prøvde det. Vi var gift en del år. Anonymkode: 404cc...b06
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #3 Skrevet 17. juni 2023 Ja, flere ganger. Kom aldri noen følelser. Elsket de heller ikke. Jeg var veldig glad i deg, men elske gjorde jeg nok ikke. Mange grå kjedelige hverdager og lite høydepunkter. Gjorde dette fordi jeg alltid er singel og ville prøve å gi noen en sjanse. Men jeg er heller singel enn å leke kjæreste med noen jeg ikke er forelsket i. Anonymkode: d6429...dff 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #4 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, jeg prøvde det. Vi var gift en del år. Anonymkode: 404cc...b06 Var det et bra ekteskap? Kom følelsene etterhvert? Anonymkode: f9dd9...95c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #5 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Var det et bra ekteskap? Kom følelsene etterhvert? Anonymkode: f9dd9...95c Følelsene mine kom i løpet av det første året vi var sammen. Vi hadde en del gode år sammen før han gikk. Anonymkode: 404cc...b06
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #6 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, flere ganger. Kom aldri noen følelser. Elsket de heller ikke. Jeg var veldig glad i deg, men elske gjorde jeg nok ikke. Mange grå kjedelige hverdager og lite høydepunkter. Gjorde dette fordi jeg alltid er singel og ville prøve å gi noen en sjanse. Men jeg er heller singel enn å leke kjæreste med noen jeg ikke er forelsket i. Anonymkode: d6429...dff Kjedelig at det ble sånn da😔 Jeg har vært singel lenge selv, og skjønner følelsen av å ville prøve. Man vet jo ikke at følelsene kommer selvsagt, men lurer på om det kan vokse frem hvis man snakker godt sammen og er gode mot hverandre, bygger en emosjonell trygghet i hverandre osv. Han er romantisk interessert i meg, og jeg er glad i han, men har ikke pr nå romantiske følelser, har derfor heller ikke lyst på han seksuelt, så det måtte evt vært å ta det sakte for å se om følelsene ville komme. Anonymkode: f9dd9...95c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #7 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Følelsene mine kom i løpet av det første året vi var sammen. Vi hadde en del gode år sammen før han gikk. Anonymkode: 404cc...b06 Så bra dere hadde noen fine år sammen, da var det verdt å ta sjansen, tenker jeg❤️ Selv om han gikk til slutt. Hadde du seksuelt lyst på han i starten? Eller var det også noe som kom gradvis? Anonymkode: f9dd9...95c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #8 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du seksuelt lyst på han i starten? Anonymkode: f9dd9...95c Ja, det hadde jeg. Anonymkode: 404cc...b06 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #9 Skrevet 17. juni 2023 Muslimer gjør det hele tiden, eller mest med perifere kjente da, men likevel. Mange sier følelsene vokser fram etterhvert. Anonymkode: c69b5...3a7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #10 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Muslimer gjør det hele tiden, eller mest med perifere kjente da, men likevel. Mange sier følelsene vokser fram etterhvert. Anonymkode: c69b5...3a7 Det blir jo litt annerledes da, når man ikke velger selv. I mitt ståsted har jeg en venn som har følelser for meg, en jeg er glad i og vet jeg trives sammen med. Men jeg har bare ikke de «forelska«- følelsene, og tenner heller ikke på han, pr nå. Jeg må komme dit at jeg kjenner jeg har lyst på han, før jeg evt går inn i et forhold med han, spørsmålet er om disse følelsene kan komme over tid hvis man åpner opp for muligheten, dvs slipper han litt inn og kommer nærmere emosjonelt? Anonymkode: f9dd9...95c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #11 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det blir jo litt annerledes da, når man ikke velger selv. I mitt ståsted har jeg en venn som har følelser for meg, en jeg er glad i og vet jeg trives sammen med. Men jeg har bare ikke de «forelska«- følelsene, og tenner heller ikke på han, pr nå. Jeg må komme dit at jeg kjenner jeg har lyst på han, før jeg evt går inn i et forhold med han, spørsmålet er om disse følelsene kan komme over tid hvis man åpner opp for muligheten, dvs slipper han litt inn og kommer nærmere emosjonelt? Anonymkode: f9dd9...95c Ja, det er jeg helt overbevist om 😊 Anonymkode: c69b5...3a7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #12 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, det er jeg helt overbevist om 😊 Anonymkode: c69b5...3a7 ☺️🧡 Anonymkode: f9dd9...95c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #13 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det blir jo litt annerledes da, når man ikke velger selv. I mitt ståsted har jeg en venn som har følelser for meg, en jeg er glad i og vet jeg trives sammen med. Men jeg har bare ikke de «forelska«- følelsene, og tenner heller ikke på han, pr nå. Jeg må komme dit at jeg kjenner jeg har lyst på han, før jeg evt går inn i et forhold med han, spørsmålet er om disse følelsene kan komme over tid hvis man åpner opp for muligheten, dvs slipper han litt inn og kommer nærmere emosjonelt? Anonymkode: f9dd9...95c Det kan skje. Men ikke press det fram. Anonymkode: 404cc...b06 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #14 Skrevet 18. juni 2023 Hvis det er kvinne til mann, ja. Ikke om det er omvendt. En mann får ikke følelser etter hvert.. her må det være en attraksjon først Anonymkode: 0901f...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå