Gå til innhold

RMABeauty, Ragnhild Grødal


tyren56

Anbefalte innlegg

Smos1 skrev (8 timer siden):

Det blir for dumt å melde at hun etter den siste neseoperasjonen er skuffet over seg selv som lot seg påvirke til å ta en plastisk operasjon og at hun nå syns det er så trist at sønnen aldri får se hvordan hun egentlig ser ut, når det så åpentbart ikke er hennes første operasjon..! 
Hun er ikke skuffet/lei seg over å ha tatt enda en operasjon, men at hun ble avslørt i løgn.

Ja det er ikke første gang under kniven, men sikkert første gang etter hun ble skikkelig influenser. Hun har tatt botox og fillers jevnlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får sjokk hver gang jeg ser henne på snapchat. Det er jo en helt annen person. Jeg liker ikke å kommentere andres utseende, men hun var mye, mye penere før. Hvorfor har hun gjort dette mot seg selv? Naturlig skjønnhet er ikke hun ikke lenger. Hvorfor ønsker kvinner seg så vondt? Er det virkelig mannen som står bak dette? 

Endret av Marihone
skrivefeil
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært lite "naturlig skjønnhet" igjen her. Påfyllet i kinnene er påfallende og ser ikke lenger naturlig ut. Nesen er ett annet kapittel (fra samme bok). 

Trist. 

Screenshot_20240703_221545_com.snapchat.android.jpg

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regna med det kom en eller annen sutrehistorie om den nesejobben. Her valgte hun å gå ut med at hun angrer dypt bare for å få sympati. Det var enten det eller en eller annen megatrist historie om mobbing/komplekser av nesen siden barndommen. Sjarmerende vesen

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (1 time siden):

Regna med det kom en eller annen sutrehistorie om den nesejobben. Her valgte hun å gå ut med at hun angrer dypt bare for å få sympati. Det var enten det eller en eller annen megatrist historie om mobbing/komplekser av nesen siden barndommen. Sjarmerende vesen

I tillegg dras depresjon inn i dette. Virker alt annet enn det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyren56 skrev (På 3.7.2024 den 1.17):

 

IMG_5314.webp

IMG_5316.jpeg

Jeg hadde ikke visst at disse to bildene var av henne hvis du ikke hadde delt dem i denne tråden. 😱 Skremmende. 

  • Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tyren56 skrev (På 3.7.2024 den 1.17):

 

IMG_5314.webp

IMG_5316.jpeg

Så vakker. Så nitrist dette med operasjonen(e) er egentlig😭

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan legger dere inn screenshots her? Fant et bilde av den gamle nesen til RMA.. Fy søren så søt og liten den var. Helt sykt at hun opererte den.... stakkars dame. Hun har mistet sans og samling?

En ting jeg reagerer litt på også er at hun går imot følgerne sine som kaller henne en dårlig mor osv. Hun forsvarer seg da med å si at hun har vært mye med Gabriel og gir han masse kjærlighet. Det som hun ikke virker til å forstå er jo at følgerne mener ikke at hun er en dårlig mor fordi hun ikke bruker nok tid med Gabriel. Vi reagerer fordi hun har et sykelig fokus på utseende som er uheldig for barns oppvekst og det gjør henne til en dårlig frontfigur både for Gabriel og hans kommende venner, samt så gjør det noe toxisk med miljøet barn vokser opp i! 🤔

 

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (På 1.7.2024 den 23.32):

Ånei. Nå ble jeg oppriktig lei meg. Og sykt skuffa. I utgangspunktet bra dame som viser seg fra en helt annen side. Trodde oppriktig hun gjorde gode valg med å logge av for å nyte den lille familien sin… Hun fremsto angrende, men da hun begynte å snakke om å dele på Snap for å få dekt inn utgifter til både fly, opphold og operasjon, men at hun ikke skulle gjøre det gav meg dårlig magefølelse. Og så presterer hun  å poste siste snapbilde med stor skrift og gula ut for å få det til å synes? Dama har mista seg sjæl. Det blir avfølging fra meg. Og angrer på siste bestilling på kr 2000 i hudpleieprodukter fra Linda. Null kredibilitet i at de produktene er så fantastiske som Ragnhild har påstått. 

Alltid likt Linda sine produkter,men blir mindre handling derfra fra for min del å.Liker Corine som er makeup artist for Linda,hun ser naturlig og søt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superkattene skrev (6 minutter siden):

Hvordan legger dere inn screenshots her? Fant et bilde av den gamle nesen til RMA.. Fy søren så søt og liten den var. Helt sykt at hun opererte den.... stakkars dame. Hun har mistet sans og samling?

En ting jeg reagerer litt på også er at hun går imot følgerne sine som kaller henne en dårlig mor osv. Hun forsvarer seg da med å si at hun har vært mye med Gabriel og gir han masse kjærlighet. Det som hun ikke virker til å forstå er jo at følgerne mener ikke at hun er en dårlig mor fordi hun ikke bruker nok tid med Gabriel. Vi reagerer fordi hun har et sykelig fokus på utseende som er uheldig for barns oppvekst og det gjør henne til en dårlig frontfigur både for Gabriel og hans kommende venner, samt så gjør det noe toxisk med miljøet barn vokser opp i! 🤔

 

Akkurat det jeg tenkte også.Stakkars barn som må vokse opp med foreldre som fikser seg til det ugjenkjennelige. Trist.Samme med Sophie Elise også,gikk noe rykter om at sønnen har arvet orginal nesen til sin mor.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Så vakker. Så nitrist dette med operasjonen(e) er egentlig😭

Så pen hun var😳 Aiaiai. Hva har hun gjort med seg selv?! 😢

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

evybergen skrev (Akkurat nå):

Så pen hun var😳 Aiaiai. Hva har hun gjort med seg selv?! 😢

Altså.Så pen hun var før,,,

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun virker ikke til å angre så veldig mye akkurat, tror hun er meget fornøyd jeg

Martine Halvorsen hadde en artikkel i ei nettavis der hun var forbanna over å ha blitt kontaktet av en klinikk i Tyrkia som tilbød henne er samarbeid der hun kunne fikse på nesen, og få opphold og alt dekket. Mon tro om RM fikk samme tilbudet og sa jatakk, veldig gjerne.

Det blir bare for latterlig dumt å gjøre et så omfattende inngrep som er så synlig, dra på festival og prøve å skjule det, for så å rante om hvor hun angrer (mens hun smiler bak hånda som skjuler nesen), beklage seg over at et bilde av henne ble «lekket» (hun er ikke en superkjendis akkurat, også bruker hun ordet « lekket»😆)

Deretter høvler hun ned all kritikk, inkludert saklig kritikk, og belønner en beundrer med å gi bort et dyrt kamera

Det var den angrende dama si det🙄

  • Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (10 minutter siden):

Hun virker ikke til å angre så veldig mye akkurat, tror hun er meget fornøyd jeg

Martine Halvorsen hadde en artikkel i ei nettavis der hun var forbanna over å ha blitt kontaktet av en klinikk i Tyrkia som tilbød henne er samarbeid der hun kunne fikse på nesen, og få opphold og alt dekket. Mon tro om RM fikk samme tilbudet og sa jatakk, veldig gjerne.

Det blir bare for latterlig dumt å gjøre et så omfattende inngrep som er så synlig, dra på festival og prøve å skjule det, for så å rante om hvor hun angrer (mens hun smiler bak hånda som skjuler nesen), beklage seg over at et bilde av henne ble «lekket» (hun er ikke en superkjendis akkurat, også bruker hun ordet « lekket»😆)

Deretter høvler hun ned all kritikk, inkludert saklig kritikk, og belønner en beundrer med å gi bort et dyrt kamera

Det var den angrende dama si det🙄

Virker som hun innbiller seg at hun er veldig kjent, man kan få det inntrykket i blant. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente henne ikke igjen jeg 😅 helt enorm endring som i mine øyne tok vekk særpreget hennes. Jeg ble faktisk sittende å trykke meg frem og tilbake for å se før og etter mange ganger. 
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lew skrev (14 timer siden):

Akkurat det jeg tenkte også.Stakkars barn som må vokse opp med foreldre som fikser seg til det ugjenkjennelige. Trist.Samme med Sophie Elise også,gikk noe rykter om at sønnen har arvet orginal nesen til sin mor.

Tenk når disse barna er hjemme hos mormor/morfar og ser bilder av moren sin før alle operasjoner og injeksjoner og lurer på hvem den damen er😄

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RMA Beauty bør hun ikke hete lenger i hvert fall. Når skal kvinner forstå at naturlig er penest? Hun ser ut som en helt annen person, nærmest en robot i 2090. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Marihone said:

RMA Beauty bør hun ikke hete lenger i hvert fall. Når skal kvinner forstå at naturlig er penest? Hun ser ut som en helt annen person, nærmest en robot i 2090. 

Sant. Rart at hun velger å jobbe som representant for skjønnhet, når hun finner seg selv så lite skjønn at hun må formatere hele ansiktet. 

Prøver å forestille meg hvordan mannen opplever å se på henne. Plutselig en helt annen nese. Må være forstyrrende - ikke bare å se på, men også med take på hva som skjer oppe i hodet på dama

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...