oss-to Skrevet 17. september #261 Skrevet 17. september Og eg som trudde dette var eit seiøst firma. Her støttar dei influensarar og barneeksponering. Useriøst firma.
Frublå Skrevet 17. september #262 Skrevet 17. september Undrer meg over at hun fint kan bruke flere titusener på en veske, men det å måtte betale 80-90 k på en operasjon for å fikse fremfall er veldig dyrt. Helt greit at hun bør få det dekket gjennom det offentlige, noe hun helt sikkert også gjør. Men det at hun legger det frem som SÅ dyrt- får meg til å undre meg litt. Det er helt greit å betale en formue for både vesker, klær, interiør og ikke minst skjønnhetsoperasjoner. Mens nødvendige operasjoner er «altfor» dyrt…. Den dama trenger å få litt perspektiv på livet 🙄 Det er noe med måten hun forteller om prisen for en nødvendig operasjon på, når man vet hva hun har gjort tidligere ift utseende osv.. Litt kvalmt på en måte 6 1
oss-to Skrevet 17. september #263 Skrevet 17. september (endret) Frublå skrev (2 timer siden): Undrer meg over at hun fint kan bruke flere titusener på en veske, men det å måtte betale 80-90 k på en operasjon for å fikse fremfall er veldig dyrt. Helt greit at hun bør få det dekket gjennom det offentlige, noe hun helt sikkert også gjør. Men det at hun legger det frem som SÅ dyrt- får meg til å undre meg litt. Det er helt greit å betale en formue for både vesker, klær, interiør og ikke minst skjønnhetsoperasjoner. Mens nødvendige operasjoner er «altfor» dyrt…. Den dama trenger å få litt perspektiv på livet 🙄 Det er noe med måten hun forteller om prisen for en nødvendig operasjon på, når man vet hva hun har gjort tidligere ift utseende osv.. Litt kvalmt på en måte Ho fekk jo sponsa ny nase og munn nyleg . Er ikkje det like inn, å hive nødvendige operasjonar etter influensarar? Endret 17. september av oss-to
Alir12345 Skrevet 5. november #264 Skrevet 5. november Gud, denne elle looken, eller sminke hår var ingen fulltreffer. Nå ser hun fryktelig operert ut 1
Eyr Skrevet 6. november #265 Skrevet 6. november Alir12345 skrev (14 timer siden): Gud, denne elle looken, eller sminke hår var ingen fulltreffer. Nå ser hun fryktelig operert ut Enig. Hun har så fint hår. 🥹 Skulle hatt det delvis utslått ihvertfall. 1
cerruti Skrevet 6. november #266 Skrevet 6. november Alir12345 skrev (21 timer siden): Gud, denne elle looken, eller sminke hår var ingen fulltreffer. Nå ser hun fryktelig operert ut Hun er jo det 1 1
Eyr Skrevet 7. november #267 Skrevet 7. november cerruti skrev (12 timer siden): Hun er jo det Det er 100% sant. Syntes hun var utrolig vakker før hun opererte nesen men etter den så ser jeg jo at det ikke er det eneste hun har «fikset». Begynner å ligne cher! 2
Nærsynt1234 Skrevet torsdag kl. 07:59 #268 Skrevet torsdag kl. 07:59 Hvor er mannen hennes blitt av? Usedvanlig stille på snapchat for tiden, hun fremstår alene med syke barn i ukesvis. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå