oss-to Skrevet 25. november 2024 #241 Del Skrevet 25. november 2024 Donnaaloove skrev (15 timer siden): Det er leppeløft hun har gjort, altså fjernet hud mellom leppene og nese. R sa ho hadde kun opperert nese og difor vart leppa hoven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 25. november 2024 #242 Del Skrevet 25. november 2024 Er nesen slik den skal være nå? Eller fortsatt hoven? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnaaloove Skrevet 26. november 2024 #243 Del Skrevet 26. november 2024 oss-to skrev (På 25.11.2024 den 14.17): R sa ho hadde kun opperert nese og difor vart leppa hoven. Ikke rma men venninnen Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simba80 Skrevet 5. desember 2024 #244 Del Skrevet 5. desember 2024 Har R operert øyelokkene? Ser ut som de nesten ikke går an å lukkes? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 5. desember 2024 #245 Del Skrevet 5. desember 2024 simba80 skrev (5 timer siden): Har R operert øyelokkene? Ser ut som de nesten ikke går an å lukkes? Tviler ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. desember 2024 #246 Del Skrevet 7. desember 2024 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerwinter Skrevet 18. februar #247 Del Skrevet 18. februar Hva heter hun på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 19. februar #248 Del Skrevet 19. februar Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 20. februar #249 Del Skrevet 20. februar Er det personangrep å bemerke at hennes nyinnkjøpte nese ikke kledde forkjølelse?😌 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 26. februar #250 Del Skrevet 26. februar …Kjedelig når barnet ligger «feil» vei da… For da er det «lengre å sirklere ned kjeden». Altså- hva?? 😂😂 Dagens!! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 26. februar #251 Del Skrevet 26. februar Ikkekokkendin skrev (På 20.2.2025 den 20.53): Er det personangrep å bemerke at hennes nyinnkjøpte nese ikke kledde forkjølelse?😌 Det er ikke veldig pent sagt i hvertfall! Kritikk av utseende til folk bør man holde seg for god til! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 12. mars #252 Del Skrevet 12. mars «Er det bare meg, eller ansiktet mitt hovent nå?» Altså, det er innsprøyta med masse dritt, så det er alltid hovent. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. mars #253 Del Skrevet 13. mars hvaduikkeser skrev (11 timer siden): «Er det bare meg, eller ansiktet mitt hovent nå?» Altså, det er innsprøyta med masse dritt, så det er alltid hovent. Vet ikke hvor lenge filers varer før man må fylle på igjen, men det er jo ei stund siden nå mtp at hun er godt uti svangerskape. Har ikke fått med meg hvor mange uker hun er på vei, men mange hovner opp i ansiktet når det nærmer seg termin, derav begrepet «fødefjes» Særlig nese (den utgår nok til Ragnhild siden hun har tatt nosejob og fjernet mye av sin naturlige nese, og bein som er filet bort kan ikke hovne opp) og munn. Mange gravide influencere/ offentlige personer har jo blitt beskyldt for å ha tatt Restylane pga de får større munn (både botox og fillers skal man ikke ta som gravid: ingen leger eller seriøse klinikker utfører det på gravide) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 13. mars #254 Del Skrevet 13. mars skruf skrev (23 minutter siden): Vet ikke hvor lenge filers varer før man må fylle på igjen, men det er jo ei stund siden nå mtp at hun er godt uti svangerskape. Har ikke fått med meg hvor mange uker hun er på vei, men mange hovner opp i ansiktet når det nærmer seg termin, derav begrepet «fødefjes» Særlig nese (den utgår nok til Ragnhild siden hun har tatt nosejob og fjernet mye av sin naturlige nese, og bein som er filet bort kan ikke hovne opp) og munn. Mange gravide influencere/ offentlige personer har jo blitt beskyldt for å ha tatt Restylane pga de får større munn (både botox og fillers skal man ikke ta som gravid: ingen leger eller seriøse klinikker utfører det på gravide) Hun har Michael Jackson-fasong på ansiktet, så ansiktet er ikke normalt uansett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 13. mars #255 Del Skrevet 13. mars skruf skrev (1 time siden): Vet ikke hvor lenge filers varer før man må fylle på igjen, men det er jo ei stund siden nå mtp at hun er godt uti svangerskape. Har ikke fått med meg hvor mange uker hun er på vei, men mange hovner opp i ansiktet når det nærmer seg termin, derav begrepet «fødefjes» Særlig nese (den utgår nok til Ragnhild siden hun har tatt nosejob og fjernet mye av sin naturlige nese, og bein som er filet bort kan ikke hovne opp) og munn. Mange gravide influencere/ offentlige personer har jo blitt beskyldt for å ha tatt Restylane pga de får større munn (både botox og fillers skal man ikke ta som gravid: ingen leger eller seriøse klinikker utfører det på gravide) Det «lever» evig, men kan migrere til andre plasser som gjør at noen opplever at det forsvinner fra f.eks. kinn/lepper/hvor enn man injiserte det. Ble skrevet en sak om det for et par år siden, hvor det ble gjort mr scanning av ansiktet til noen som hadde injisert seg over mange år og trodde de hadde lite igjen og det viste seg at filleren hadde flekkvis grodd fast med bindevevet i ansiktet. https://www.dailymail.co.uk/femail/article-11620871/Ive-got-20-years-filler-stuck-face-meant-dissolve-MRI-scan-revealed-truth.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heltordinaer Skrevet 13. mars #256 Del Skrevet 13. mars Dette er jo faktisk helt sjukt å sitte å lese hva voksne mennesker skriver om andre. Det er lov å være uenig i valg andre tar for SEG selv, men herregud skjerp dere? Skulle tro dere fortsatt gikk i 7. Klasse. Hadde noen av mine venner/familie sittet til sånn tror jeg faktisk jeg hadde kuttet kontakten, noe så flaut🙄 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 13. mars #257 Del Skrevet 13. mars (endret) heltordinaer skrev (2 timer siden): Dette er jo faktisk helt sjukt å sitte å lese hva voksne mennesker skriver om andre. Det er lov å være uenig i valg andre tar for SEG selv, men herregud skjerp dere? Skulle tro dere fortsatt gikk i 7. Klasse. Hadde noen av mine venner/familie sittet til sånn tror jeg faktisk jeg hadde kuttet kontakten, noe så flaut🙄 Jeg driter da i hvem du vil ha kontakt med eller ikke. Endret 13. mars av hvaduikkeser 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heltordinaer Skrevet 13. mars #258 Del Skrevet 13. mars hvaduikkeser skrev (6 timer siden): Jeg driter da i hvem du vil ha kontakt med eller ikke. Det er forståelig. Jeg er fornøyd med at du beviste poenget mitt💁♀️ ha et fint liv videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 14. mars #259 Del Skrevet 14. mars heltordinaer skrev (14 timer siden): Det er forståelig. Jeg er fornøyd med at du beviste poenget mitt💁♀️ ha et fint liv videre. Djises🙄 Så snurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heltordinaer Skrevet 14. mars #260 Del Skrevet 14. mars hvaduikkeser skrev (1 time siden): Djises🙄 Så snurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå