Gå til innhold

RMABeauty, Ragnhild Grødal


tyren56

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri fulgt henne men etter nese operasjonen ble jeg nysgjerrig på hvor mye/lite hun hadde endret på i ansiktet. Synes det så ut som det kunne være mye, og jaggu var det det. Nyyydelig før og totalt operert utseende nå. Endringen hennes minner om endringen til den svenske influenceren Rebecca Stella, se innlegg under. Det kan jo være at hun og andre ønsker akkurat den overopererte looken, det er jo smak og behag. 

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2024/07/25/en-liten-paminnelse/

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om hun tenker «så pen jeg er» når hun ser seg selv i speilet🤷‍♀️ Blir helt satt ut av det fake ansiktet hennes. Ikke pent!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktfatet skrev (34 minutter siden):

Lurer på om hun tenker «så pen jeg er» når hun ser seg selv i speilet🤷‍♀️ Blir helt satt ut av det fake ansiktet hennes. Ikke pent!

Hun har et vakkert ansikt selv om hun er opert da. Hun var forøvrig veldig pen før også synes jeg da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, de leppene hennes fra sideprofil🙄

Endret av Fruktfatet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så falskt som det går an å bli. Hun poster flere ganger til dagen ansiktet sitt og virker ikke annet et kry over hvor «pen» hun er. Angrer ikke et sekund på neseoperasjonen sin. Det er jo så tydelig 😅

Jeg fatter ikke at folk ikke unfollower? Jeg har fått henne helt opp i halsen. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Superkattene said:

Så falskt som det går an å bli. Hun poster flere ganger til dagen ansiktet sitt og virker ikke annet et kry over hvor «pen» hun er. Angrer ikke et sekund på neseoperasjonen sin. Det er jo så tydelig 😅

Jeg fatter ikke at folk ikke unfollower? Jeg har fått henne helt opp i halsen. 

Sant. I går snakket hun om størrelsen på busemennene sine, hvordan de har blitt større etter operasjonen. Hun prøver å kompensere for hennes overdrevne forfengelighet med å spille jordnær og udelikat. 
Jeg ser på henne litt innimellom av samme årsak som at andre går på sirkus.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun nylig gjort noe med kinnene sine? De ser så hovne og utstikkende ut nå?

Ikke stort i det ansiktet som ikke er endret på. Alt fra øyenbryn til lepper, nese og tennene…? Ser ut som tyrkiatenner, men mulig jeg tar feil. 
Det er så trist å se hvor usikre slike mennesker er…💔

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å gråte med så operert ansikt tydeligvis, ref snap idag

Endret av Alir12345
Skrivefeil
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superkattene skrev (På 1.8.2024 den 12.58):

Så falskt som det går an å bli. Hun poster flere ganger til dagen ansiktet sitt og virker ikke annet et kry over hvor «pen» hun er. Angrer ikke et sekund på neseoperasjonen sin. Det er jo så tydelig 😅

Jeg fatter ikke at folk ikke unfollower? Jeg har fått henne helt opp i halsen. 

Hva tenker du hun skal gjøre da? Slutte å poste på sosiale medier, gjemme seg bort? For å virkelig vise at hun angrer? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter virkelig ikke de som operer og injiserer seg for å passe inn i det hyper-amerikanske skjønnhetsidealet. Det ser helt absurd og umenneskelig ut. Når jeg ser på Ragnhild så får jeg ca samme reaksjon som jeg gjør av å se meg selv med sånn halve-ansiktet-speilvendt-gjort-om-til-ett-ansikt-filter, jeg ser jo at det er meg, men det ser helt feil ut. Naturen og mennesker er ikke ment å være «perfekte» eller totalt symmetriske så det ser helt feil ut når man tvinger de naturlige proporsjonene til å endres

image.jpeg.4e79c9dc4e75644c6ff9dcb1a4420f40.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg så en video hun hadde lagt ut i dag fra da hun friserte mannen under Corona nedstenging, og den gamle nesen hennes var så mye mer naturlig til ansiktet hennes.

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Blir stas å få en liten jente, men lurer oppriktig hva det gjør med selvbildet å vokse opp med en mor som er så fanatisk opptatt av sitt eget ytre. RMA har operert bort alle sine medfødte trekk. 

De andre "verstingene" har alle fått gutter, og jeg tror oppriktig ikke det påvirker gutter på samme måte. 

Må være trist å ikke kjenne seg igjen i mor, fordi hun opererte vekk trekkene man selv kanskje har arvet. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...