Gå til innhold

RMABeauty, Ragnhild Grødal


tyren56

Anbefalte innlegg

Når dro hun ned?

 Var på byen i Oslo 15. juni og da husker jeg at jeg så mannen hennes på en nattklubb

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marihone skrev (På 2.7.2024 den 22.48):

Jeg kjenner henne ikke igjen jeg. Jeg synes ikke det er fint med så mange operasjoner. Hva er galt med å være naturlig? Hvorfor er så mange kvinner besatt av utseendet? 

Fordi at å «være pen og sexy» ifølge samfunnet er kvinners fremste markedsverdi . Kjempetrist . 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, anno19 said:

Men hvorfor angrer hun nå? 

Ikke mye anger å se. Kamera trykket opp i fjeset hele tiden, fra utvalgte vinkler der nesen er godt eksponert.
Hun har fått klager på at hun er et dårlig forbilde. Skal være en advokat for skjønnet og tar operasjoner. Nå prøver hun å bruke dette til hennes egen fordel, så den nye taktikken blir «Jeg har vært så dum, ikke gjør som meg». Nå skal hun liksom advare.  Falskt tvers gjennom. Hun forguder sin nye nese. Lett å se

  • Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (13 minutter siden):

Ikke mye anger å se. Kamera trykket opp i fjeset hele tiden, fra utvalgte vinkler der nesen er godt eksponert.
Hun har fått klager på at hun er et dårlig forbilde. Skal være en advokat for skjønnet og tar operasjoner. Nå prøver hun å bruke dette til hennes egen fordel, så den nye taktikken blir «Jeg har vært så dum, ikke gjør som meg». Nå skal hun liksom advare.  Falskt tvers gjennom. Hun forguder sin nye nese. Lett å se

Er vel det mange av influencerene gjør: «ikke gjør dette, jeg angrer», for å rettferdiggjøre kirurgiske inngrep. Dersom operasjonen ikke er vellykket så kan jeg godt forstå at de angrer, men når du er godt fornøyd med resultatet så ha ryggrad til å si det👍🏼 Nesen hennes var fin før, og er fin nå😄 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gå inn og se på snap…… Hvorfor prater og jatter influencere så lenge om ingenting  før de kommer til poenget?? Måtte bare klikke forbi alt for å komme til der «avsløringen» var😄 Mitt inntrykk er at hun er nok fornøyd, men det er andre sin reaksjon som gir hun angst. Det er vel prisen for å velge et liv i rampelyset?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anno19 skrev (1 time siden):

Måtte gå inn og se på snap…… Hvorfor prater og jatter influencere så lenge om ingenting  før de kommer til poenget?? Måtte bare klikke forbi alt for å komme til der «avsløringen» var😄 Mitt inntrykk er at hun er nok fornøyd, men det er andre sin reaksjon som gir hun angst. Det er vel prisen for å velge et liv i rampelyset?

Jeg tenker at det har med betaling fra Snapchat. De betaler vel mer jo mer annonser og jo lenger "sendingen" er. De snakker og snakker, men kommer aldri til poenget - hvis det i det hele tatt er noe poeng. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (20 minutter siden):

Er hu gravid igjen? 

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt hun rakk å fikse på nesa før hun ble gravid igjen 🤪

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (16 timer siden):

Godt hun rakk å fikse på nesa før hun ble gravid igjen 🤪

Greit å bli ferdig med unger, så man kan fikse på resten også si 😂 ferdig med amming først er kanskje greit.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. 
 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SigridElise skrev (På 20.7.2024 den 11.17):

+artikkel i VG om det nå. 

Har du/noen screenshot av artikkelen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på nå at hun ikke svarte på mitt spørsmål på snapchat om hun har tenkt over hvordan det blir når barna blir store, kanskje om hun får en datter, hva hun skal si ang operasjonen. 
Det er veldig vanlig at tenåringsdøtrer begynner å dømme sitt eget utseende. Akkurat som kanskje hun har gjort, som hun egentlig har sagt. 
Hva sier man da? Er jo dobbeltmoralsk å komme med: Nei, du er perfekt som du er! 

Men hun readet hele spørsmålet, sjokk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyren56 skrev (40 minutter siden):

Jeg kom på nå at hun ikke svarte på mitt spørsmål på snapchat om hun har tenkt over hvordan det blir når barna blir store, kanskje om hun får en datter, hva hun skal si ang operasjonen. 
Det er veldig vanlig at tenåringsdøtrer begynner å dømme sitt eget utseende. Akkurat som kanskje hun har gjort, som hun egentlig har sagt. 
Hva sier man da? Er jo dobbeltmoralsk å komme med: Nei, du er perfekt som du er! 

Men hun readet hele spørsmålet, sjokk. 

Hun svarte faktisk på det - svarte noe a la at hun vil være ærlig å si at hun tok et dumt valg og at hun angrer, noe i samme duren som hun har svart på Snap..

redigert: hun svarte kanskje ikke akkurat på ditt spm, men hun svarte på et spm (husker ikke 100% hvordan det var formulert) om hva hun vil svare dersom hun får en datter i fremtiden, og hun vil spør om nesen/arver nesen hennes.

Endret av Anonym_x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonym_x skrev (9 timer siden):

Hun svarte faktisk på det - svarte noe a la at hun vil være ærlig å si at hun tok et dumt valg og at hun angrer, noe i samme duren som hun har svart på Snap..

redigert: hun svarte kanskje ikke akkurat på ditt spm, men hun svarte på et spm (husker ikke 100% hvordan det var formulert) om hva hun vil svare dersom hun får en datter i fremtiden, og hun vil spør om nesen/arver nesen hennes.

Kan hende noen andre har spurt det samme, for på meg så hadde hun bare åpnet. 
Må uansett være ganske dumt den dagen, hun får aldri tilbake sine naturlige ansiktstrekk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyren56 skrev (1 time siden):

Kan hende noen andre har spurt det samme, for på meg så hadde hun bare åpnet. 
Må uansett være ganske dumt den dagen, hun får aldri tilbake sine naturlige ansiktstrekk. 

Det er jeg helt enig i! Jeg har selv ungdommer i hus og ser hvor tungt/vanskelig det er for begge kjønn å vokse opp i dag med utseendepress fra alle kanter, og om den tryggeste personen i livet ditt også skal sende slike signaler blir ikke det lett! 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Anonym_x said:

Det er jeg helt enig i! Jeg har selv ungdommer i hus og ser hvor tungt/vanskelig det er for begge kjønn å vokse opp i dag med utseendepress fra alle kanter, og om den tryggeste personen i livet ditt også skal sende slike signaler blir ikke det lett! 

Ja, så sant, hun er et farlig forbilde. Det er noe med at barn ikke gjør som foreldrene sier de bør gjøre, barn gjør som foreldrene selv gjør. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et inntrykk av at Ragnhild er så påvirket av sosiale medier og ser ikke den virkelig verden. Alt som betyr for henne er det materialistiske og utseende. I hvert fall det inntrykket jeg sitter igjen med. Hun virket genuine og ærlig før men ikke nå lenger. Jeg savner den gamle Ragnhild og ikke den hun er nå. Hun snakker om private ting og som jeg syns rett og slett er flaut å høre på. Som for eksempel når hun snakket om sexlivet sitt. Det virker veldig lite gjennomtenkt mtp sønnen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...