Gå til innhold

RMABeauty, Ragnhild Grødal


tyren56

Anbefalte innlegg

Har hun tatt BBL også tro?

ser på snappen til EirinVictoria (hun de er i kroatia med) på en video der, så ser rompen fryktelig stor ut, og den var jo helt flat...

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alir12345 skrev (10 timer siden):

Har hun tatt BBL også tro?

ser på snappen til EirinVictoria (hun de er i kroatia med) på en video der, så ser rompen fryktelig stor ut, og den var jo helt flat...

Herreguuud! Det ser sånn ut. Den var ekstremt flat før, og i den filmen så den stor ut. Overrasker meg ikke om hun har gjort det!! 😂😂  Hun gadd vel ikke trene den stor. 

Dette blir bare verre og verre.. merkelig at antall følgere ikke faller…? eller folk er vel bare nysgjerrige nå i starten og så faller vel de fleste av etterhvert tenker jeg. (Jeg har vært fall unfollowed, men titter når hun tilfeldigvis dukker opp.) 


Hun er blitt så skuff.. årh, hun var jo så skjønn og jordnær.. 

 

Endret av Superkattene
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ser på de siste snappene hennes så ser rumpa helt normal ut, så tror ikke hun har det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abrahima skrev (På 4.7.2024 den 11.42):

Det er svært lite "naturlig skjønnhet" igjen her. Påfyllet i kinnene er påfallende og ser ikke lenger naturlig ut. Nesen er ett annet kapittel (fra samme bok). 

Trist. 

Screenshot_20240703_221545_com.snapchat.android.jpg

Ser ut som en operert ma.. Skrekk eksempel.

Ikke gjør dette damer.

Endret av Margit777
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har egentlig skjedd med kinnene/kinnbeina hennes? De står jo og buler utover. Ser særdeles unaturlig ut. Så trist at hun har ødelagt ansiktet sitt sånn.. Bildene av henne lengre opp i tråden var jo nydelige- men nå ser hun jo bare ut som en desperat Hollywood-frue som har fått for mye «møllers tran». 
forferdlig trist at hun som var sååå nydelig før har ødelagt seg på den måten 😳

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Frublå said:

Hva har egentlig skjedd med kinnene/kinnbeina hennes? De står jo og buler utover. Ser særdeles unaturlig ut. Så trist at hun har ødelagt ansiktet sitt sånn.. Bildene av henne lengre opp i tråden var jo nydelige- men nå ser hun jo bare ut som en desperat Hollywood-frue som har fått for mye «møllers tran». 
forferdlig trist at hun som var sååå nydelig før har ødelagt seg på den måten 😳

Enig. Det er noe av det verste jeg har sett. Jeg synes ofte alle kvinner er vakre, men dette ble en total endring - og til det verre. Hun var så klassisk vakker før - nesten som en gammel filmstjerne. Dette nye utseende hennes er ikke pent. Det er rart ikke hun eller mannen ser det selv. Er det ikke mulig å ta ut disse botox/fillers og gjøre seg mer naturlig? 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Marihone said:

Enig. Det er noe av det verste jeg har sett. Jeg synes ofte alle kvinner er vakre, men dette ble en total endring - og til det verre. Hun var så klassisk vakker før - nesten som en gammel filmstjerne. Dette nye utseende hennes er ikke pent. Det er rart ikke hun eller mannen ser det selv. Er det ikke mulig å ta ut disse botox/fillers og gjøre seg mer naturlig? 

Hun ser også ut som en gammel filmstjerne nå. En gammel overoperert diva som mislykket kjemper for å bevare ungdommens skjønnhet. Vanskelig å se om hun er 37 eller 77 år. Disse opererte blir så generiske. Ser forresten litt Michael Jackson i den nesa innimellom. Litt sånn sammen snevret

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun la ut et bilde nå av seg selv med sin gamle nese, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun ønsket å endre på sin nese. Hun var så vakker, men nå har hun en nese som alle andre har. Sånn typisk operert nese😭

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun minner meg om en eller annen tegneseriefigur. Kommer ikke på hvilken.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt å operere nesen mens man forsøker å bli gravid

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (På 11.7.2024 den 19.53):

Hun minner meg om en eller annen tegneseriefigur. Kommer ikke på hvilken.

Ikke tegneseriefigur, men Cher...? 🤔

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneth skrev (7 timer siden):

Ikke tegneseriefigur, men Cher...? 🤔

Ja, det har du rett i 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å operere nesen er ikke nødvendigvis problemet, men tydelig at hun har gått til en kirurg som gir samme nese til alle kundene sine. Når det kommer til neseplastikk gjelder «less is more». Kirurgen har forandret absolutt alt med nesen hennes, og gitt henne en piggy nose. Hadde jeg vært henne ville jeg gått til en kirurg som kan operere nesen hennes på nytt til et mer naturlig resultat. Det er mulig ved å bruke ribbein som implantat for å bygge opp neseryggen igjen og rotete ned nesetuppen. Men så klart, hun trengte virkelig ikke operasjonen, og jeg tror virkelig på at hun angrer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er virkelig ikke til å kjenne igjen! Først trodde jeg at dette var et eller annet "stunt" og at det bare var tull...

Jeg vet ingenting om kirurgiske operasjoner, men hun må jo ha sett en illustrasjon/modell av den valgte nesa i sitt eget ansikt før hun valgte den?! Hun måtte da se at dette ville forandre utseendet hennes totalt - og at denne nesa ikke passer til hennes øvrige trekk?

For all del, hun er jo "photoshop-vakker" fortsatt, men nå ser hun jo ut som hvem-som-helst... tidligere hadde hun jo et særegent utseende som skilte henne ut i mengden, og hun var virkelig et blikkfang. 

Dette er bare trist...

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dukket opp i utforsk til meg, og jeg trodde seriøst det var Isabel Raad først.

Jeg fatter ikke at det går an å se seg så blind på eget utseende at man gjør noe sånt når man er så vakker fra før….viser bare hvor usunt det er å sitte i timesvis foran speilet med å counture bort egne trekk, hauger med sminke, og i tillegg være en del av samme miljøet der det er de samme impulsene rundt kropp og utseendet.

Ragnhild var en av de få jeg hadde sansen for; hun fremsto både ekte, relativt jordnær sammenlignet med andre i samme bransje, og ikke minst så var hun naturlig vakker. Nå er hun en av dusinet, skiller seg ikke positivt ut.

Hun ble vel fristet av samme tilbud som Martine Halvorsen fikk, om sponset operasjon og ferie i Tyrkia, noe Martine gikk hardt ut mot at hun hadde fått i media

Edit; hadde hun virkelig hatt problemer med nesen så ville hun fått operasjon her i Norge, ikke bare pga medisinske årsaker som skjev skillevegg i nesen eller tidligere brukket nese, men også hvis hun hadde hatt feks en veldig stor og skjev nese fra naturens side som skilte seg skikkelig ut og som ga henne psykiske plager. Men norske plastiske kirurger har mere integritet enn kirurger i feks Tyrkia eller usa som opererer bare du betaler, norske kirurger opererer ikke bort noe som er perfekt. 

Endret av skruf
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (På 11.7.2024 den 19.53):

Hun minner meg om en eller annen tegneseriefigur. Kommer ikke på hvilken.

FanThomas?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jakanskjedet skrev (2 timer siden):

FanThomas?

Miss Piggy.

I følge seg selv ihvertfall. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakanskjedet skrev (4 timer siden):

FanThomas?

Haha herregud, husker hun viste seg med ny nese og første tanke var «JAN THOMAS!» og googla han, men forstod ikke hvorfor jeg trodde de ligna fordi ekte-han og hun er ikke så like. Det var FanThomas jeg hadde i bakhodet, men hadde helt glemt karakteren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (1 time siden):

Men hvorfor angrer hun nå? 

Nei gudene vet, hun tok visst ikke innover seg i forkant at hun kom til å se annerledes ut🤦🏼‍♀️

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...