AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #41 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det hadde nok vært litt for enkelt Jeg kunne velge mellom å bli der eller å komme tilbake hit, og da fikk jeg en veldig sterk følelse av at jeg ikke var "ferdig" med å leve, at jeg fortsatt har ting å gjøre her, men ikke hva de tingene er. Jeg må nesten presisere at de ikke valgte for meg. Det var mitt eget valg. Anonymkode: 67eab...7fb Tusen takk for at du svarte. Godt at det var ditt val! Ja, det hadde vel kanskje vært å litt for enkelt 😅 Anonymkode: aeebc...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #42 Del Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 21.07): OK, så jeg er automatisk en synder? Det er slike som deg som ødelegger tro, for du er bare helt ute på jordet. Du er skremmende Anonymkode: 7f19b...7f7 Bibelen sier klart til å med jesus sier helt klart ALLE er syndere! Du slipper ikke unna du heller da. Anonymkode: 67d49...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå