Gå til innhold

Tror dere på / opplevd bønn og mirakler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å tro på at gud hører min bønn, at det finnes mirakler og at det er noen der ute som bryr seg og ser meg. MEN jeg ser ikke noe beviser på det. Har noen opplevd et mirakel eller at en bønn har blitt besvart?

Anonymkode: 7f19b...7f7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud velger bare å høre dem som har omvendt seg  johannes 9 Vi vet at Gud hører ikke syndere, men den som er gudfryktig og gjør hans vilje, ham hører han.

Når jeg begynte å tro på guds ord det han sier i bibelen så begynte jeg å følge hans bud her sier han klart hn velger ikke å høre syndere. Det betyr ikke at den hellige ånd ikke hjelper oss han hjelper oss hele tidenmå prøver å få oss til å omvende oss. Når jeg ble døpt som voken og omvendte meg og ble døpt av jesus med den hellige ånd. Jesus sier bli døpt med vann omvend dere og bli døpt med den hellige ånd, man kommer ikke til guds rike uten dette. Så mngen ganger står det i bibelen.  Detå tro på gud er å tro på hans ord å gjøre hans vilje. Definisjonen på tro er noe man gjør og å stole på. For å vise gud at man tror gjør man hans vilje. Det er som å hoppe i armene til våres far å tro på at han tar oss i mot. For å ha ekte tro må vi tga det første steget gjøre hans vilje. Husk det til å med sagan og alle demonene tror på gud! Dem vet at han fins Tenk på det.... men dem tror ikke på hans ord hans løfter hans kraft dem valgte å ikke gjøre hans viljer. Når vi gjør hans vilje så er det masse løfter i bibelen som er lovet til oss, gud lyger ikke. Da jeg begynte å gjøre hans vilje ble alle hans løfter oppfylt en etter en og vi utvikler oss til å bli mer og mer som jesus.   Og hvis du omvender deg og ber om tilgivelse og tror på at jesus endrer dine begjær og ditt hjerte gjør han det og du klmmer til å se mirakler det er et løfte! Hvis du vil lære mer annbefler jeg nicholas bowling sin kanal på youtube han har en sere der han lærer dette og han helbreder mangen på gaten gjennom jesus kristus. Gud lover alle ekte troende jesus krft til å helbrede. I bibelen står det at veldig få troende kommer til guds rike fordi dem ikke tror på guds ord og hans vilje. At veien er veldig smal. Det står det er enklere for en kamel å gå gjennom et nåløye enn å komme til guds rike. Jesus greide det! Men jesus vei var veldig vasnkelig! Vi skal ta opp våres kors og følge jesus! Vi må lide samme skjebne som han for kjærlighetens skyld...... er du villig til å ofre alt for gud? Han tilgir alle på et blunk som ovender seg og gjør hans vilje. Men denne egosentriske verden tyrt av satan har det utroligt vanskeligt for å følge jesus fotspor! Men hvis vi blir døpt av jesus får videt til takket været jesus supernaturlige kraft. Jeg har opplevd mye supernaturligt gjennom jesus kristus. Jeg er død det er nå jesussom lever igjennom meg og veileder meg og viser nåmirakler. Nicholas bowling er min favoritt disippel av jesus! Alle som er fylt med jesus ånd ekte troende ikke dem fleste falske troende. Ekte troende kan helbrede alle skader og sykdommer gjennom  jesus kristus ånd. Bare se hva nicholas bowling gjør! Det er jesus som gjør det gjennom han! Går du denne veien får du oppleve guds nærvær og ha et konstant forhold med jesus et å kunne ha en samtale med han frem og tilbake. ALLE som virkelig gjør dette opplever sannheten ingen slipper unna! Halleluja!

Anonymkode: 67d49...fb4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke psykotisk heller

Anonymkode: ece0f...00f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke dogmatisk kristen en gang, og jeg har erfart at det kan fungere. 🤯

Anonymkode: e1e43...5c0

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke på bønn, men tror på mirakler. Har sett et mirakel meg egne øyne. En mann som var blind fikk synet tilbake gjennom et mirakel.

Anonymkode: 725a9...39b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk opp baptism holy spirit testimonies det er et mirakel i seg selv. Du kommer ikke til å oppleve noe bedre enn det!  Når jeg har vært våken hele natt for å be ber jeg gud om å gi meg energi for en av hans løfter er at han vil styrke dem trøtte. Når man tror på hans løfter blir det oppfylt. Jeg får da energi aom om jeg har sovet 8 timer føler meg fresh og opplagt. Hilsen gift mamma som ikkke har psykiske lidelser og blir settpå som en helt vanlig kjærlig person som er medlem i baptistkirka. Dem fleset i kirka jeg går i tror på dette og vet at dette er ekte og ingen der jeg vet om er noe mer annerledes enn andre i samfunnet annet enn at dem har mye mer kjærlighet for alle enn det jeg trodde var mulig! Folk får tro hva dem vil. Man VET når man opplever sannheten og ser den fysiske kraft! Han viser seg nemmlig til dem som lyer! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Jesus, men tror ikke på Gud eller djevelen. Jesus turte å gjøre opprør. Han var det første offeret av kristendommen.

Anonymkode: a40db...0c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker Jesus, men tror ikke på Gud eller djevelen. Jesus turte å gjøre opprør. Han var det første offeret av kristendommen.

Gud sendte jesus. Jesus er guds sønn. Jesus er gud. Jesus gjorde ikke opprør leser du det nye testamentet så lyer han gud han gjør guds vilje. Han sier klrt selv at ingen kommer til gud uten gjennom meg. Han sier han er guds sønn flere ganger. Han sier flere gnger gud sendte han. Fariseefne trodde ikke han. Han gjorde opprør fordi dem ikke trodde gud! Jesus gjorde guds vilje ved å ikke synde. Han gjorde ikke opprør mot gud men mot ikke troende.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd å se mennesker helbredet fra sykdom, og har også opplevd det selv. Har også opplevd å be for min mor som var syk, og føle sterkt at svaret var nei. Hun gikk bort noen dager senere. De største miraklene jeg har opplevd var likevel personlige og mer å gjør med at hjertet ble helbredet enn noe annet mer tydelig. Ikke noe jeg snakker om ofte, da jeg ikke er så keen på å bli latterliggjort av andre som mener annerledes. Er en relativt skeptisk person av meg selv, og skjønner at det ikke er lett å tro på for andre. Men det jeg har kjent og opplevd kan jeg heller ikke fornekte. 

Anonymkode: 84715...e38

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg er ikke dogmatisk kristen en gang, og jeg har erfart at det kan fungere. 🤯

Anonymkode: e1e43...5c0

Samme her 😇

Anonymkode: aeebc...886

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har veldig lyst til å tro på at gud hører min bønn, at det finnes mirakler og at det er noen der ute som bryr seg og ser meg. MEN jeg ser ikke noe beviser på det. Har noen opplevd et mirakel eller at en bønn har blitt besvart?

Husk å gi like mange takk til Gud for ting som allerede eksisterer i ditt liv, som bønner du sender om hjelp ❤️ 

Anonymkode: aeebc...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Et mirakel er per definisjon alltid den minst plausible forklaringen på en hendelse..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har opplevd å se mennesker helbredet fra sykdom, og har også opplevd det selv. Har også opplevd å be for min mor som var syk, og føle sterkt at svaret var nei. Hun gikk bort noen dager senere. De største miraklene jeg har opplevd var likevel personlige og mer å gjør med at hjertet ble helbredet enn noe annet mer tydelig. Ikke noe jeg snakker om ofte, da jeg ikke er så keen på å bli latterliggjort av andre som mener annerledes. Er en relativt skeptisk person av meg selv, og skjønner at det ikke er lett å tro på for andre. Men det jeg har kjent og opplevd kan jeg heller ikke fornekte. 

Anonymkode: 84715...e38

Amen! Jesus er god og elsker alle! Han hjelper alle og ko me til guds rike han helbreder alle som er villige til å med ateister! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor skal DIN gud høre på akkurat deg? Mens andre som tror på en annen gud eller kanskje den samme guden opplever all verdens lidelse og nød. 

Ingen logiske mennesker kan tro noe annet enn at verden er en lang rekke med tilfeldigheter. Nøden blir ikke delt ut til de som ikke er troende nok, eller de som ikke fortjener det. 

Er du heldig og "får dine bønner besvart" så handler det ikke om annet enn flaks. Og muligens litt egeninnsats. 

Anonymkode: b4731...b68

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Gud sendte jesus. Jesus er guds sønn. Jesus er gud. Jesus gjorde ikke opprør leser du det nye testamentet så lyer han gud han gjør guds vilje. Han sier klrt selv at ingen kommer til gud uten gjennom meg. Han sier han er guds sønn flere ganger. Han sier flere gnger gud sendte han. Fariseefne trodde ikke han. Han gjorde opprør fordi dem ikke trodde gud! Jesus gjorde guds vilje ved å ikke synde. Han gjorde ikke opprør mot gud men mot ikke troende.

Pisspreik! Josef og Maria knullet uten å være gift,så fant de på en unnskyldning for å kunne være sammen. Jesus ble ikke sendt fra Gud, han ble til på samme måte som alle andre har blitt til. Han ble fortalt at han var Guds sønn, og folk trodde på denne løgnen. Han gjorde opprør og ble torturert ihjel på det kristne korset, deretter ble det sagt at han døde for våre synder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvordan var han et offer for kristendommen?

Forøvrig, jeg tror på bønn og mirakler. Jeg hadde vært død mange ganger hvis ikke det var mulig

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...