AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #1 Skrevet 17. juni 2023 Av single kvinner på 30+, hvem har det vanskeligst, de med eller de uten barn? Med andre ord, er det lettere eller vanskeligere for de med og uten barn å finne menn som er interesserte i forhold med dem? Anonymkode: da89c...74d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #2 Skrevet 17. juni 2023 Uten tipper jeg Anonymkode: 4e83d...91b 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #3 Skrevet 17. juni 2023 Jeg har barn og er singel, og det er jo litt utfordrende med hensyn til at det begrenser mulighetene litt når man har ansvaret for barn minimum 50 % av tida. Og har opplevd at en potensiell date med barn har hatt motsatte barnefri-uker, og da er det bare å gi opp først som sist 😄 Men samtidig har jeg et barn og vil ikke ha flere, så trenger ikke stresse med det. Jeg kan date alle, både de med og uten barn, bortsett fra menn som vil ha egne barn da. Menn kan kanskje fort bli stressa av barnløse kvinner i 30-årene om de ikke er helt klare selv? 😄 Anonymkode: 7b881...10e 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #4 Skrevet 17. juni 2023 Jeg har barn, og opplever begge deler. Nå er ikke jeg den som vil ha samboer, og har heller ikke mulighet til å ofre hver eneste ledige tid til en mann. For noen har det passet fint, for andre ikke. Drømmen var jo egentlig å finne en med barn, men nå har jeg funnet en som ikke har barn, han vil heller ikke ha barn. Han jobber også en god del, og er fornøyd med at vi kan kun sees annenhver helg og litt i ukene ☺️ Anonymkode: b66e2...1ef 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #5 Skrevet 17. juni 2023 Det mest utfordrende er egentlig å finne noen jeg er interessert nok i til å bruke det lille av tid og kapasitet jeg har på. -40+ m/barn. Anonymkode: c8e4c...e34 2 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #6 Skrevet 17. juni 2023 Spørs jo helt hvordan man ser det. En uten barn på 30+ som vil ha barn har dårlig tid med å finne farsemne og finner kanskje ikke et bra farsemne i tide. En med barn trenger kanskje ikke være like streng siden hun allerede har barn og kan velge en mann som er helt gjennomsnittlig, noe som er lettere Anonymkode: 03b2a...9ec 3 1
Andro Skrevet 17. juni 2023 #7 Skrevet 17. juni 2023 De som har det jævligst i hele verden er de som spammer nettforum med aldersrelaterte tråder til temaer som ikke har noe med alder å gjøre 7 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #8 Skrevet 17. juni 2023 Det kommer jo helt an på. Er barna i en alder man er avhengig av barnevakt, kan det selvsagt være vanskelig å finne tid til å date. Men når man er 30+, har mange barn som er gammel nok til å være hjemme alene noen timer eller natten over. Er selv 36 med ett barn på 14, så om jeg skulle ønske å date ville det vært null stress. Anonymkode: 185e7...ea6 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #9 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uten tipper jeg Anonymkode: 4e83d...91b Enig Anonymkode: d15af...e82 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #10 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det kommer jo helt an på. Er barna i en alder man er avhengig av barnevakt, kan det selvsagt være vanskelig å finne tid til å date. Men når man er 30+, har mange barn som er gammel nok til å være hjemme alene noen timer eller natten over. Er selv 36 med ett barn på 14, så om jeg skulle ønske å date ville det vært null stress. Anonymkode: 185e7...ea6 39 og barn på 4 her, så stort spenn tror jeg 😄 Anonymkode: 7b881...10e 3 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #11 Skrevet 17. juni 2023 Styrer unna damer med barn, med mindre de er gamle nok til å klare seg selv. Evt kun for kort tid. Anonymkode: 3d35b...430 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #12 Skrevet 17. juni 2023 Forskning viser at kvinner med barn fra før har mere draget på menn, enn kvinner uten barn (med unntak av unge kvinner). Selv om kg-menn mener noe annet (bortsett fra det med unge kvinner). Som barnløs kvinne på 34 ,tror jeg absolutt på at det er riktig. Anonymkode: 5d1f0...70f 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #13 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forskning viser at kvinner med barn fra før har mere draget på menn, enn kvinner uten barn (med unntak av unge kvinner). Selv om kg-menn mener noe annet (bortsett fra det med unge kvinner). Som barnløs kvinne på 34 ,tror jeg absolutt på at det er riktig. Anonymkode: 5d1f0...70f Signerer! Anonymkode: d15af...e82 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #14 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forskning viser at kvinner med barn fra før har mere draget på menn, enn kvinner uten barn (med unntak av unge kvinner). Selv om kg-menn mener noe annet (bortsett fra det med unge kvinner). Som barnløs kvinne på 34 ,tror jeg absolutt på at det er riktig. Anonymkode: 5d1f0...70f Kanskje det er noe i det. Menn fremstår jo generelt mye mindre gira på barn enn kvinner. Og om en mann finner en kvinne med barn fra før av, så er det jo mye lettere for ham å forbli barnløs. Anonymkode: 668ef...a42 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #15 Skrevet 17. juni 2023 Vanskeligst er det for frivillig barnløse kvinner 30+ Anonymkode: d15af...e82 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #16 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje det er noe i det. Menn fremstår jo generelt mye mindre gira på barn enn kvinner. Og om en mann finner en kvinne med barn fra før av, så er det jo mye lettere for ham å forbli barnløs. Anonymkode: 668ef...a42 De fleste menn ønsker jo barn i livet sitt. Så mange menn prøver å gå for kvinner som er yngre enn seg selv om de enda ikke har fått barn selv, men om de av forskjellige grunner ikke blir sammen med en vesentlig yngre kvinne,så vil de velge en kvinne med barn fra før. Dette virker ganske logisk egentlig. Anonymkode: 5d1f0...70f 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #17 Skrevet 18. juni 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje det er noe i det. Menn fremstår jo generelt mye mindre gira på barn enn kvinner. Og om en mann finner en kvinne med barn fra før av, så er det jo mye lettere for ham å forbli barnløs. Anonymkode: 668ef...a42 Flere menn som har vært lettet over at jeg har et barn fordi de har følt press med barnløse kvinner og så har de enten ikke lyst på enda eller ikke lyst på i det hele tatt. Kjipt for meg å få denne beskjeden av ulike menn da jeg ønsker flere barn selv 😄 Anonymkode: 16dee...9f7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #18 Skrevet 18. juni 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Det mest utfordrende er egentlig å finne noen jeg er interessert nok i til å bruke det lille av tid og kapasitet jeg har på. -40+ m/barn. Anonymkode: c8e4c...e34 32 uten barn og samme her. Jeg har absolutt alt jeg trenger for å ha et lykkelig liv alene, og hvis jeg skulle blitt sammen med noen, må det være en som kun bidro til å gjøre livet mitt bedre. Jeg har ikke noe problem med å skaffe meg date, jeg får masse oppmerksomhet, men jeg kjenner at jeg har så lite interesse for å få meg kjæreste. Anonymkode: fff87...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #19 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 32 uten barn og samme her. Jeg har absolutt alt jeg trenger for å ha et lykkelig liv alene, og hvis jeg skulle blitt sammen med noen, må det være en som kun bidro til å gjøre livet mitt bedre. Jeg har ikke noe problem med å skaffe meg date, jeg får masse oppmerksomhet, men jeg kjenner at jeg har så lite interesse for å få meg kjæreste. Anonymkode: fff87...a7b Liker du ikke å ha jevnlig sex? Jeg dame 30+ sliter enormt med å leve uten sex som singel i to år. Litt over to år. Klarer ikke å ha sex utenom forhold. Anonymkode: fa533...b2d 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #20 Skrevet 18. juni 2023 Når folk litt opp i alderen ikke har barn, kan det jo være fordi de generelt har mindre draget eller mindre evne til å få et forhold til å vare over tid. Så akkurat det om de har barn eller ikke, trenger ikke å være en direkte grunn til at man sliter mer eller mindre. Men heller en indikasjon. Anonymkode: 3be82...c24 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå