Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser dere for dere at folka på kvinneguiden oppfører seg ute i den virkelige verdenen?

Jeg ser for meg massevis av kortklipte Karens som kverulerer og krangler på alt de kan, som har "HOME" og "LOVE" i vinduene sine, og massevis av lilla fløyelsputer, og som konstant er på siste motens slankekur.

Dette er IKKE frekt ment, det er bare et bilde jeg har dannet meg i hodet av en eller annen grunn. Hva ser DU for deg?

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
snillochsøt skrev (11 minutter siden):

Hvordan ser dere for dere at folka på kvinneguiden oppfører seg ute i den virkelige verdenen?

Jeg ser for meg massevis av kortklipte Karens som kverulerer og krangler på alt de kan, som har "HOME" og "LOVE" i vinduene sine, og massevis av lilla fløyelsputer, og som konstant er på siste motens slankekur.

Dette er IKKE frekt ment, det er bare et bilde jeg har dannet meg i hodet av en eller annen grunn. Hva ser DU for deg?

Jeg tror det er mange som ikke er så kranglete i den virkelige verden. det er en gruppe høyt utdannede kvinner som jeg ser for meg har sin egen stil hjemme. Jeg ser for meg langt hår på de fleste av dem. Avslappet stil Jeg tror også det er en gruppe menn i 30-40 årene som ikke har jobb, eller jobber for seg selv. Også er det noen menn som er helt vanlige og noen eldre menn som har en gostol og veggur.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror i hvertfall mannfolka her inne er sånne som ikke har noe særlig draget. Lurer på om de som evnt har dame har opplyst dama om at de er her inne..

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg en blanding av grøt vanlige jenter og damer. En strikkegjeng, en mammagjeng, en gjeng av usikre videregående elever som har sin første forelskelse eller vært gjennom sitt første overgrep som søker råd, single og gifte kvinner i alle varianter og de fleste med helt normale liv, interesser og utseende og en liten håndfull kvinner med psykiske problemer som autisme eller angst og nevroser, én som er sykelig opphengt i fantasier om legen sin og én som er sykelig opphengt i en butikk kunde hun hadde for fem år siden. Og en del kvinner og jenter som er opptatt av sminke, hudpleie, klær, trening og kosthold. 

Også to håndfuller stygge og evn skalla incel menn med store psykiske problemer og en liten håndfull creepy menn som skal prøve å sjekke opp alle damene og tror de er Aune Sand, og et par tre fire normale menn. 

Anonymkode: 689b8...c93

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser for meg en blanding av grøt vanlige jenter og damer.

Ikke grøt 😂😂😂skulle stå "helt vanlige damer"!!! 😂

• Liker 4
  • Hjerte 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet
snillochsøt skrev (8 minutter siden):

Jeg tror i hvertfall mannfolka her inne er sånne som ikke har noe særlig draget. Lurer på om de som evnt har dame har opplyst dama om at de er her inne..

Helt riktig. Draget mitt forsvant i det jeg fant min kone😅 

AnonymBruker
Skrevet
snillochsøt skrev (3 timer siden):

Dette! Så feil kan man ta. 

Anonymkode: 8b157...94f

Gjest Raptuss
Skrevet

Tror folket ser ut som alle andre folk, men siden vi generaliserer her så tror jeg de fleste kvinnene har halvlangt mørkt hår, er 164 høye og ser ganske alminnelige ut.. tror også de har litt for mye kattehår i sofaen, rot i bilen og alt for mange single sokker..

Mennene er det vanskeligere med, har ikke helt dannet meg ett bilde av de🤔 tipper kanskje 180+ høy, var trent i sine yngre dager og lever enda litt på det. Fisken de fikk var 15 cm kortere i virkeligheten, men bilen er i det minste strøken. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg folk som har kjøleskapet fullt av pepsi max, øl og ferdigretter, i tillegg til å ha en haug av røykpakker rundt omkring.

Anonymkode: d854e...e8c

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg helt vanlige folk med vanlige liv. Har blitt kjent med et par tre stk irl vis kg og det er superkoselig, vanlige kvinner med vanlig utseende, vanlig jobb og vanlig liv. 

Antiklimaks i grunn når man forventer lilla hår og rød3.

Anonymkode: f91fd...08a

Skrevet
Raptuss skrev (8 minutter siden):

Tror folket ser ut som alle andre folk, men siden vi generaliserer her så tror jeg de fleste kvinnene har halvlangt mørkt hår, er 164 høye og ser ganske alminnelige ut.. tror også de har litt for mye kattehår i sofaen, rot i bilen og alt for mange single sokker..

Mennene er det vanskeligere med, har ikke helt dannet meg ett bilde av de🤔 tipper kanskje 180+ høy, var trent i sine yngre dager og lever enda litt på det. Fisken de fikk var 15 cm kortere i virkeligheten, men bilen er i det minste strøken. 

Du er spot on. Spionerer du på meg? 😂

Gjest Raptuss
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden):

Du er spot on. Spionerer du på meg? 😂

👀

Helt klart😂 når man går lei av Candy crush må man jo finne på noe annet🤷‍♀️😂

Gjest Adobyen
Skrevet

Det hadde vært morsomt å være flue på veggen hjemme hos noen av dere 😂 

Skrevet
Adobyen skrev (1 minutt siden):

Jeg er ganske kjedelig. Sover, spiser, strikker, jobber og sover enda litt mer. Nettshopper litt i ny og ne. Steller med dyra. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Gjest Raptuss
Skrevet
Adobyen skrev (3 minutter siden):

Lever litt farlig da, med tanke på alle kattene😬🙈

CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden):

Jeg er ganske kjedelig. Sover, spiser, strikker, jobber og sover enda litt mer. Nettshopper litt i ny og ne. Steller med dyra. 

Hvilken nettbutikk var du sist å puttet masse varer i handlekurven for å så ikke kjøpe noen verdens ting?🤔😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ser for meg en blanding av grøt vanlige jenter og damer. En strikkegjeng, en mammagjeng, en gjeng av usikre videregående elever som har sin første forelskelse eller vært gjennom sitt første overgrep som søker råd, single og gifte kvinner i alle varianter og de fleste med helt normale liv, interesser og utseende og en liten håndfull kvinner med psykiske problemer som autisme eller angst og nevroser, én som er sykelig opphengt i fantasier om legen sin og én som er sykelig opphengt i en butikk kunde hun hadde for fem år siden. Og en del kvinner og jenter som er opptatt av sminke, hudpleie, klær, trening og kosthold. 

Også to håndfuller stygge og evn skalla incel menn med store psykiske problemer og en liten håndfull creepy menn som skal prøve å sjekke opp alle damene og tror de er Aune Sand, og et par tre fire normale menn. 

🤣

Gjest theTitanic
Skrevet
snillochsøt skrev (4 timer siden):

Jeg ser for meg at kg brukerne er et bredt spekter av forskjellige mennesker uten andre fellestrekk enn at de "kobler av" med å lese her. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg en god blanding av folk egentlig. Ser for meg at de som er mest kranglete inne her er ofte typiske "karens" bare overvektig og sitter og krangler her fordi de ikke tørr konfrontasjoner i det virkelige liv:

Mennene her er en god bland, incels, noen uskrie, noen screeps også noen som forsøker å få seg dame med å være simp

Anonymkode: 15ccd...0de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var da fælt så stygge dere var mot mennene da.

Anonymkode: 92f9f...732

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Vet ikke hvordan folka her er i virkeligheten. Vet bare at min selvtillitt øker hver gang jeg bruker noen minutter her. Fått dosa i dag 😉

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...