Gå til innhold

Hvorfor er ikke Gullkorn sine vinterdresser med i tester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De er jo svært overlegen hva gjelder vannsøyle, pusteevne, mykhet og slitestyrke.

Man får en dress med alt, ble helt satt ut av å lese om den 20.000 i pusteevne, det er jo for toppidrettsutøvere!!

Anonymkode: 9cff1...ea9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei absolutt ikke en god dress 

Anonymkode: 2dfd7...9e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan du begrunne påstanden din?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lurer på om folk som slenger ut sånn uten begrunnelse bare ikke har råd til den prisklassen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Lurer på om folk som slenger ut sånn uten begrunnelse bare ikke har råd til den prisklassen. 

Den er vel ikke spesielt dyr? Synes det er en grei dress, men store i størrelsen. 

Anonymkode: b8580...03a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Den er vel ikke spesielt dyr? Synes det er en grei dress, men store i størrelsen. 

Anonymkode: b8580...03a

1700 vil jeg si er dyrt, finnes det dyrere😅evt hvilken?

AnonymBruker
Skrevet

Har 3 barn og prøvd alle de "store" merkene som Reima, Gullkorn, Didrikson osv men er mest fornøyd med Snjor sine 😊 synes Gullkorn sine blir for korte og brede. Snjor har samme vannsøyle, litt lavere pusteegenskaper (10 000) men passformen passer barna mye bedre og den tørker på null komma niks. Aldri opplevd at de har blitt klamme heller. Den kjennes også en del tynnere samtidig som den holder på varmen, så bevegelsesfriheten har vært bedre for barna. Synes Gullkorn er tykkere og mer klumpete.

Hver sin smak, men bare et tips 😊 Den selges på blant annet Sport Outlet og er rimeligere enn Gullkorn 😊

Anonymkode: d2315...576

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har 3 barn og prøvd alle de "store" merkene som Reima, Gullkorn, Didrikson osv men er mest fornøyd med Snjor sine 😊 synes Gullkorn sine blir for korte og brede. Snjor har samme vannsøyle, litt lavere pusteegenskaper (10 000) men passformen passer barna mye bedre og den tørker på null komma niks. Aldri opplevd at de har blitt klamme heller. Den kjennes også en del tynnere samtidig som den holder på varmen, så bevegelsesfriheten har vært bedre for barna. Synes Gullkorn er tykkere og mer klumpete.

Hver sin smak, men bare et tips 😊 Den selges på blant annet Sport Outlet og er rimeligere enn Gullkorn 😊

Takk for utfyllende svar og tips!😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke passformen på gullkorn sine dresser, og syns ikke holdbarheten mtp en vinter med lite snø er så bra i forhold til andre dresser. Har brukt / prøvd Didriksons, Reima, Miniature, Isbjørn, Wheat, Kattnakken og Gullkorn. (Har 4 barn).

Anonymkode: 67de5...ec0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ha ha eh nei 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1700 vil jeg si er dyrt, finnes det dyrere😅evt hvilken?

Isbjørn of Sweden blant annet

AnonymBruker
Skrevet

Kan du begrunne påstanden din?

Elendig kvalitet og ikke hod passform 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Elendig kvalitet og ikke hod passform 

Grei at du ikke leiker den, men det er jo ikke elendig kvalitet, ingen annen dress har så høy vannsøyle og samtidig puster så godt, og er så myk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Grei at du ikke leiker den, men det er jo ikke elendig kvalitet, ingen annen dress har så høy vannsøyle og samtidig puster så godt, og er så myk.

Ingen annen dress..? Har ikke den 15 000 mm? Både Gullkorn og Snjor har 20 000 mm.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ingen annen dress..? Har ikke den 15 000 mm? Både Gullkorn og Snjor har 20 000 mm.

Jeg skrev om Gullkorn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo jeg synes det er elendig kvalitet! Bet fler som mener det.å jo andre har høyere vannsøyle .

er du en som selger gullkorn du? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg skrev om Gullkorn. 

Du skriver ingen annen dress har så høy vannsøyle, du tar feil

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jo jeg synes det er elendig kvalitet! Bet fler som mener det.å jo andre har høyere vannsøyle .

Kan du ikke si hva som er dårlig med den da? Blir det fort hull? Blir man våt igjennom? Kald?

Hva er det med folk som ikke klarer p begrunne påstandene sine her??

AnonymBruker
Skrevet

Barnehageansatt og mamma her; dersom man skal opp i den prisklassen og ønsker topp kvalitet ville jeg heller ha gått for reima. Gullkorn dressene er greie nok men veldig brei og «posete» i passformen, den er liksom for vid i forhold til lengden som passer med angitt strl. Den er også litt stiv. Men helt ok. Den hvilket barna tørre og varme og det er det ikke alle vinterdresser som gjør etter litt bruk.

Anonymkode: f7192...4eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kan du ikke si hva som er dårlig med den da? Blir det fort hull? Blir man våt igjennom? Kald?

Hva er det med folk som ikke klarer p begrunne påstandene sine her??

Og hva er det med folk på KG som ikke tåler at alle ikke er enige med dem, og som ikke klarer å svare på spørsmål de får?

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Anonymkode: 095e2...6e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...