AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #21 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ser nå på nettet at kundeservice har åpent lenger hvis man er gold og diamondmedlem. Hvis du kan, trykk business class etc etc for å komme forbi. Spør evt noen du kjenner om du kan låne medlemsnr for å komme frem til et menneske. Det er samme nr. Anonymkode: 437b4...dd8 Kjenner dessverre ingen som har sånt medlemsnr Anonymkode: 9dac4...f52
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #22 Skrevet 17. juni 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ser nå på nettet at kundeservice har åpent lenger hvis man er gold og diamondmedlem. Hvis du kan, trykk business class etc etc for å komme forbi. Spør evt noen du kjenner om du kan låne medlemsnr for å komme frem til et menneske. Det er samme nr. Anonymkode: 437b4...dd8 Du kan også prøve å endre datoen selv ved å gå inn på Mine bestillinger. Evt gebyr for å endre kan du kreve refundert senere. Lykke til! Håper du kommer deg til Spania!!! Anonymkode: 437b4...dd8 1 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #23 Skrevet 17. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kjenner dessverre ingen som har sånt medlemsnr Anonymkode: 9dac4...f52 Blir du bedt om medlemsnr når du ringer? Hvis ikke, prøv å tast hva som helst annet for å komme gjennom. Jeg har dessverre ikke slik heller, ellers skulle du fått låne mitt. Kanskje post på Facebook og forklar situasjonen? Du kan også prøve SAS sin Facebook for å se om noen monitorerer den og kan hjelpe deg. Dette er en lei tabbe som de nok gjerne vil rette opp i. Anonymkode: 437b4...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #24 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan også prøve å endre datoen selv ved å gå inn på Mine bestillinger. Evt gebyr for å endre kan du kreve refundert senere. Lykke til! Håper du kommer deg til Spania!!! Anonymkode: 437b4...dd8 Har sjekket, er kun mulig å endre sete, legge til bagasje. Anonymkode: 9dac4...f52
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #25 Skrevet 17. juni 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kjenner dessverre ingen som har sånt medlemsnr Anonymkode: 9dac4...f52 Blir du bedt om medlemsnr når du ringer? Hvis ikke, prøv å tast hva som helst annet for å komme gjennom. Jeg har dessverre ikke slik heller, ellers skulle du fått låne mitt. Kanskje post på Facebook og forklar situasjonen? Du kan også prøve SAS sin Facebook for å se om noen monitorerer den og kan hjelpe deg. Dette er en lei tabbe som de nok gjerne vil rette opp i. Anonymkode: 437b4...dd8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #26 Skrevet 17. juni 2023 Nok et forslag: prøv å ringe de som jobber for SAS på flyplassen og be tynt om hjelp til å sette deg i kontakt med riktig instans SGH = SAS Ground Handling. Telefon: 64 81 27 00. E-post: [email protected] Det over er til de som gjør bagasjetjenester for SAS på Gardermoen Anonymkode: 437b4...dd8 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #27 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det et realistisk alternativ? Anonymkode: 9dac4...f52 Du har jo krav på det, og nå har de både kansellert billettene dine OG gjort en feil ved bestilling av nye. Du får bare understreke for dem at det i tillegg har gjort at du må bruke hele dagen på dette, så du forventer at de prøver å ordne det så fort som mulig. Anonymkode: 3ae7c...a41 6 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #28 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir du bedt om medlemsnr når du ringer? Hvis ikke, prøv å tast hva som helst annet for å komme gjennom. Jeg har dessverre ikke slik heller, ellers skulle du fått låne mitt. Kanskje post på Facebook og forklar situasjonen? Du kan også prøve SAS sin Facebook for å se om noen monitorerer den og kan hjelpe deg. Dette er en lei tabbe som de nok gjerne vil rette opp i. Anonymkode: 437b4...dd8 Jeg har sendt melding på facebook, chattefunksjonen deres er stengt for dagen fikk jeg beskjed om. Anonymkode: 9dac4...f52
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #29 Skrevet 17. juni 2023 Ring Øystein Sunde så blir det en sang. Anonymkode: 65be8...d88 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #30 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nok et forslag: prøv å ringe de som jobber for SAS på flyplassen og be tynt om hjelp til å sette deg i kontakt med riktig instans SGH = SAS Ground Handling. Telefon: 64 81 27 00. E-post: [email protected] Det over er til de som gjør bagasjetjenester for SAS på Gardermoen Anonymkode: 437b4...dd8 Har ringt dit flere ganger, får ikke kontakt med annet enn automatiske meldinger og alternativ å velge mellom. Anonymkode: 9dac4...f52 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #31 Skrevet 17. juni 2023 AVINOR OSLO LUFTHAVN TELEFON 64 81 00 00 Hvis du flyr fra Gardis kan du også prøve her. Stenger kl 18.00 Anonymkode: 437b4...dd8 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #32 Skrevet 17. juni 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har sendt melding på facebook, chattefunksjonen deres er stengt for dagen fikk jeg beskjed om. Anonymkode: 9dac4...f52 Skjønner. Tenkte at du kan poste for å se om noen venner eller bekjente (eller venner venner) med gold/diamond kan låne deg medlemsnr slik at du kommer gjennom på tlf! Anonymkode: 437b4...dd8 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #33 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): AVINOR OSLO LUFTHAVN TELEFON 64 81 00 00 Hvis du flyr fra Gardis kan du også prøve her. Stenger kl 18.00 Anonymkode: 437b4...dd8 Får ikke svar. Men, dere som er mer erfarne med flyturer: Om vi møter opp på Gardermoen i morgen tidlig, og jeg forklarer at jeg fikk nye billetter med helt feil dato (og viser fram min opprinnelige booking), er det da store sjanser for at de rydder opp og gir oss nye billetter? Eller risikerer vi mest sannsynlig å bli stående der uten noen billetter og må reise hjem igjen? Anonymkode: 9dac4...f52 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #34 Skrevet 17. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Får ikke svar. Men, dere som er mer erfarne med flyturer: Om vi møter opp på Gardermoen i morgen tidlig, og jeg forklarer at jeg fikk nye billetter med helt feil dato (og viser fram min opprinnelige booking), er det da store sjanser for at de rydder opp og gir oss nye billetter? Eller risikerer vi mest sannsynlig å bli stående der uten noen billetter og må reise hjem igjen? Anonymkode: 9dac4...f52 Tror de rydder opp hvis de kan. Men hvis flyet er fullt kan det hende dere må vente. Så ville dratt ekstremt tidlig og ikke ventet på at insjekk til deres avgang åpner. Bare stå det med kofferter og barn og forklar hvor mye de har tabbet seg ut. Men gold/diamond kundeservice har åpent noen timer til på tlf. Så ville forfulgt det sporet! (Nesten) alle triks er lov. Heier på deg! Anonymkode: 437b4...dd8 9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #35 Skrevet 17. juni 2023 Hva med å bestille nye fullflex så dere er sikre på å komme med og også har mulighet til å avbestille, og så reise til flyplassen og be dem ordne opp? Dette er typisk en sånn sak media vil kose seg med, men forstår godt hvis dere ikke vil ringe avisen. Selv om de som har media på slep som regel får fikset saken sin raskt. Anonymkode: 1a515...cef 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #36 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror de rydder opp hvis de kan. Men hvis flyet er fullt kan det hende dere må vente. Så ville dratt ekstremt tidlig og ikke ventet på at insjekk til deres avgang åpner. Bare stå det med kofferter og barn og forklar hvor mye de har tabbet seg ut. Men gold/diamond kundeservice har åpent noen timer til på tlf. Så ville forfulgt det sporet! (Nesten) alle triks er lov. Heier på deg! Anonymkode: 437b4...dd8 Takk for tips, ja jeg prøver å få oss dit tidlig. Flyet vi skulle reist med, hadde avgang 06.50. Så prøver å være der kanskje 05.00 eller 05.30. Anonymkode: 9dac4...f52 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #37 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å bestille nye fullflex så dere er sikre på å komme med og også har mulighet til å avbestille, og så reise til flyplassen og be dem ordne opp? Dette er typisk en sånn sak media vil kose seg med, men forstår godt hvis dere ikke vil ringe avisen. Selv om de som har media på slep som regel får fikset saken sin raskt. Anonymkode: 1a515...cef Fullflex? Jeg kan vel ikke endre billettype nå, jeg har jo allerede bestilt den for en stund siden. Anonymkode: 9dac4...f52
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #38 Skrevet 17. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Takk for tips, ja jeg prøver å få oss dit tidlig. Flyet vi skulle reist med, hadde avgang 06.50. Så prøver å være der kanskje 05.00 eller 05.30. Anonymkode: 9dac4...f52 Jeg ville vært enda tidligere hvis mulig! Og jeg ville bedt om kompensasjon for evt merkostnader, og matkuponger. Ikke sikkert du får, men ville spurt! Bare smør på og si hvor lenge du har spart, at du ikke fikk sove hele natten osv osv. Anonymkode: 437b4...dd8 5 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #39 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for tips, ja jeg prøver å få oss dit tidlig. Flyet vi skulle reist med, hadde avgang 06.50. Så prøver å være der kanskje 05.00 eller 05.30. Anonymkode: 9dac4...f52 Prøv å vær der kl 04.00, de har første avgang kl 05.55 så da er de der kl 04.00. Anonymkode: 36625...5b0 1 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #40 Skrevet 17. juni 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner. Tenkte at du kan poste for å se om noen venner eller bekjente (eller venner venner) med gold/diamond kan låne deg medlemsnr slik at du kommer gjennom på tlf! Anonymkode: 437b4...dd8 Hvis du kjenner noen som reiser mye med jobben er det sannsynlig at de har diamond eller gold. Kan være verdt å ringe eller melde dem. Anonymkode: 437b4...dd8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå