Gå til innhold

Går du på jobb med korona?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at samfunnet er gjenåpnet og alt det der. Formen er nå varierende og opp og ned. Mye hoste, snørr og dundrende hodepine. Ingen feber enda. Verst på natta/tidlig morgen. Testet positivt idag.

På mandag er det kanskje lurt å bare stikke i seg paracet og gå på jobb? Hva gjør du? 

Har ikke vært syk siden det fortsatt var isolasjonskrav! 

Anonymkode: 9ffcd...ed7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette går bra.

Anonymkode: af8e4...0aa

Skrevet

Hvilken jobb har du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet at samfunnet er gjenåpnet og alt det der. Formen er nå varierende og opp og ned. Mye hoste, snørr og dundrende hodepine. Ingen feber enda. Verst på natta/tidlig morgen. Testet positivt idag.

På mandag er det kanskje lurt å bare stikke i seg paracet og gå på jobb? Hva gjør du? 

Uansett om det er korona, pest, influensa eller noe annet dritt så holder man seg hjemme fra jobb til man er smittefri.
hvorfor i alle dager skal du stille opp på jobb for å smitte kollegaene dine eller kunder? Henger ikke på greip! 

Anonymkode: f2a9f...80d

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 374d4...168

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg hjemme.

Vi som er sårbare eksisterer like mye nå som da. Tenk litt på andre. 

Anonymkode: 5345f...57e

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hold deg hjemme og ikke spre smitte i samfunnet. 

Anonymkode: d0093...d87

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg hjemme. Hadde en kollega som stadig vekk lo av de med covid. Det var jo ingenting! Hadde knapt symptomer da han hadde det. Så ble han smittet igjen….og ble kjempe dårlig. 

Greit å ikke utsette andre for smitte…

Anonymkode: 64d3a...a13

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hvorfor i alle dager skal du stille opp på jobb for å smitte kollegaene dine eller kunder? Henger ikke på greip! 

Dette!!! Herregud da, man smitter ikke andre vel vitende ved å gå på jobb syk!!!!

Anonymkode: 879c6...5d6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du skal ikke dra på jobb når du akkurat har blitt syk og er veldig smittsom. Samme om det er influensa, omgangssyke eller korona.

Anonymkode: 3eb32...c12

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Går ikke på jobb med korona nei. 

Anonymkode: 46159...ef4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg til helsike hjemme. Ingen vil ha virusene dine uavhengig av om de heter Sars Covid2, H1N1 eller noro.

Anonymkode: 57a7a...194

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vær hjemme til du er frisk.
Før korona gikk jeg ofte på jobb da jeg var forkjøla, men nå har jeg endret holdning. Holder meg alltid hjemme når jeg er syk og presser meg ikke. Vil heller ikke smitte andre. Setter pris på at andre også tar hensyn.

Anonymkode: 15f6a...233

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg er syk men i stand til å jobbe så har jeg hjemmekontor.

Anonymkode: b18da...c59

AnonymBruker
Skrevet

Er helt enig at du bør holde deg hjemme men på min arbeidsplass (jobber i hjemmesykepleien) er beskjeden at vi skal komme på jobb selv om vi har corona, så lenge formen er ok..

Anonymkode: 5b648...bac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er helt enig at du bør holde deg hjemme men på min arbeidsplass (jobber i hjemmesykepleien) er beskjeden at vi skal komme på jobb selv om vi har corona, så lenge formen er ok..

Anonymkode: 5b648...bac

Ja det er jo helt ypperlig🙄 Dere besøker eldre og sårbare, også drar dere på hjemmebesøk med covid?? En gammel bestemor av en nær venninne på 95 år, ble smittet av covid av en i hjemmetjenesten. Denne 95-åringen holdt nesten på å dø av denne påkjenningen, og måtte ligge på isolat i 2 uker. For en fæl opplevelse det må ha vært😢 Og det bare pga den syke hjemmehjelpen som smittet....

Anonymkode: 879c6...5d6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er formen ok så går de fleste på jobb uavhengig av hva slags jobb de har. Er vel ingen som tester for korona heller nå lenger. Her går vi på jobb og skole om vi orker og allmenntilstanden er grei nok. Har en mistanke om at det er litt korona ute å går nå på barneskolen for det har vært mye sykdom i det siste. Men så lenge man ikke må isolere seg så er ikke jeg interessert i å begrense meg eller mine barn uten grunn.

Anonymkode: 07515...ba2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen til en venninne av meg hadde kreft og var innlagt på sykehuset, og der gikk de på jobb med Corona og hostet i vilden sky.

Han ble smittet og døde av Corona og ikke kreften.😟

Anonymkode: dd8d4...85b

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Tough cookie skrev (18 timer siden):

Hvilken jobb har du?

Jobber i skolen.. Ikke som lærer men omgåes barn og mange voksne. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tester ikke lengre. 

Går på jobb om jeg er passe oppegående. Og er ekstra nøye på avstand og handhygiene. 

Anonymkode: 65a7b...808

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...