Gå til innhold

Positiv el-test i dag

Minnie27

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert blitt tatt opp ørten ganger før men.... Tar sjansjen på at noen kloke hoder gidder å svare jeg :)

Hadde positiv el-test imorges jeg! Og glad for det iallefall, for da virker det jo som om at jeg har eggløsning!

Er det da slik at el-testen påviser at kroppen venter eggløsning mellom 24-48 timer (billige-teste strips)? El-test viser ikke at eggløsning har funnet sted? Er det da "lurt" mhp på baby-laging å ha sex de kommende 2 dager, (hvis lysten skulle komme over én selvfølgelig ;) )

Jeg synes det er litt spennende jeg. Første gang med el-testing det her for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også teste for eggløsning for første gang denne perioden :)

Jeg kjøpte på apoteket (Clear Blue?), og innbiller meg at det der stod at den ville være positiv i de to dagene man hadde størst sjanse for å bli gravid, og det er vel som du sier 24-48 timer før eggløsning.

Det er ihvertfall ikke dumt å ha mye :humpe: i disse dagene hvis man føler for det :)

Gleder meg også til å begynne eggløsningstestingen, men det blir ikke før til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hopp til køys! EL kommer imorgen eller dagen etter. Du kan jo ta en ny test imorgen, og hvis den er neg, har du nok el imorgen, men hvis den viser pos, så får du nok EL ioverimorgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...