Gå til innhold

Er mennene i 40-åra mer seriøse enn de i 30-åra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sveipet 33-39 en stund, men synes en stor andel av disse er useriøse. Prøver å sette opp alderen nå til 40-45. Er det noen som har erfaring med om denne aldersgruppen er litt mer seriøse, eller er det akkurat det samme der?

Anonymkode: da3d4...046

Videoannonse
Annonse
Gjest Inverto
Skrevet

Antar at de fleste oppegående folk blir mer respektabel og dydig med alderen ja.....de fleste

AnonymBruker
Skrevet

Desverre akkurat samme der. Og i 50-årene😂 (jeg er 44) De få positive og seriøse opplevelsene jeg har hatt har vært med de som er yngre enn meg. 

Anonymkode: 749f9...6de

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: de2ca...f7c

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Svært mange av de som er enslige i 40-årene har vært useriøse hele veien. De seriøse typene etablerte seg i 30-årene. Jeg sier ikke at det ikke finnes unntak, men jeg tror ikke du skal gå ut fra at de i 40-årene er mer seriøse. Har du ikke blitt seriøs før du er 40, så tror jeg ikke du er så interessert i å være seriøs.

Anonymkode: 29831...d2f

• Liker 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, i snitt tror jeg det er liten tvil om det, men det kommer jo an på historikken.

Hvis du er evig ungkar som aldri har hatt et lengre forhold, men mange korte, er sjansen ikke så stor for at du plutselig endrer deg fra 30 til 40. Hvis du derimot har hatt ett eller to lengre forhold gjennom 30 årene, er det liten grunn til å tro at du er blitt mindre seriøs med alderen. 

Anonymkode: 53494...3d1

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis.

Anonymkode: 441e4...fb2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det funker ikke å dele folk opp i seriøs og useriøs. De aller fleste, menn som kvinner, er interessert i et seriøst forhold. Forskjellen er hovedsakelig at menn i større grad enn kvinner gjerne også har sex med de som ikke er aktuelle for noe langvarig. Dette endrer seg ikke noe særlig etterhvert som de blir eldre.

Om det skulle være noen forskjell, er det vel heller at enkelte i den alderen har vært single såpass lenge at de gir opp, og velger deg, men er det det du vil?

Anonymkode: 55bcf...8f2

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg opplever det som motsatt. De er mindre seriøse fordi de har vært igjennom det meste. Samme gjelder vell fort for kvinner også. Hvorfor bli gift for andre gang? Hvorfor bli samboer når man allerede har den erfaringen.  Særboerskap er vell stort sett for de over 35 +.

Anonymkode: 63918...d87

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei egentlig ikke. Man kan være 25 og godt moden og kanskje etablert familie og slikt. Vet om mange i slutten av 30-årene som maser om sex. Blir sure om unge kvinner avviser de. Noen av de har aldri hatt et forhold før.

Anonymkode: f24b5...2e3

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ingen fasit på sånt alle er vi individer.. Min samboer var 22 når han var klar for både giftemål og baby. 

Anonymkode: 2149b...36a

• Liker 1
Skrevet

Tvert imot. De er nyskilte og på jakt etter flyktig erotikk, eller de er sosialt inkompetente og evig single.
Folk i trettiåra er mer i en alder for redebygging.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Forskjellen er hovedsakelig at menn i større grad enn kvinner gjerne også har sex med de som ikke er aktuelle for noe langvarig.

Det regnestykket går ikke opp

Anonymkode: 31865...21d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever menn i 40 åra som mer useriøse enn de i 30 åra. De i 40 åra er typisk nyskilt og vil leve ungkars livet en stund mens de i 30 åra er nylig lei av ungkars livet og mer gira på å slå seg til ro 

Anonymkode: 40052...4f5

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...