AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #1 Skrevet 17. juni 2023 Fy fader...hvor tålmodige menn er bare det er sannsynlig for sex til slutt Har (trodde jeg) datet en mann (som jeg ikke fant på tinder,...) i noen uker. Super hyggelig, vi fant på ting, var aktive, ute og spiste , var på sommershow/revy, vi var på besøk hos hverandre(bor en time unna hverandre...) Alt var veldig hyggelig og normalt. Han var voksen og oppegående. Vi var veldig betatte....trodde jeg Så etter noen uker så hadde vi sex, da vil jeg si at vi hadde datet relativt seriøst. Hatt lange samtaler om livet og fremtiden... Så når vi var ferdige(i senga), så sier han "nei, får komme meg hjem. Skal tidlig på jobb". Han ble plutselig så veldig travel. Vi snakkes , sa han da han gikk. Dette er nå en uke siden. Ikkr hørt noe mer fra han. Vanligvis har vi møttes 3 g i uka. Jeg sendte han en melding i dsg tidlig og lurte på hvordan det gikk og om han ville gjøre noe i kveld eller i morra. Ikke svart. Har dere vært borti noen som bruker SÅ mye tid(ukesvis) og så "forsvinner" etter sex!? Anonymkode: 2233e...58a 6
kar90 Skrevet 17. juni 2023 #2 Skrevet 17. juni 2023 Løsningen er kanskje å være mindre kostbar? Så slipper du kaste bort så mye tid. 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #3 Skrevet 17. juni 2023 Ikke bland energi og utholdenhet med tanke på å «få seg noe» med et genuint ønske om forhold, inkludert god sex, som viser seg å ikke bli oppfylt med deg. Pluss manglende ryggrad, selvsagt. Anonymkode: bbb83...6f5 2
Gjest T-AA Skrevet 17. juni 2023 #4 Skrevet 17. juni 2023 Du bør knipe igjen bena lengre dersom du er ute etter forhold.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #5 Skrevet 17. juni 2023 Kommer anpå om han er singel eller ikke. De single gir opp ganske fort. Men de ikke single/gifte/samboende mennene, har en imponerende utholdenhet. Anonymkode: 010d1...1b1 3 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #6 Skrevet 17. juni 2023 Kan jo være at han fant ut av at det ikke var god nok kjemi. Det har hendt meg at det var først når vi hadde sex at jeg merket at kjemien ikke var der. Anonymkode: b1ecb...3d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #7 Skrevet 17. juni 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: Fy fader...hvor tålmodige menn er bare det er sannsynlig for sex til slutt Har (trodde jeg) datet en mann (som jeg ikke fant på tinder,...) i noen uker. Super hyggelig, vi fant på ting, var aktive, ute og spiste , var på sommershow/revy, vi var på besøk hos hverandre(bor en time unna hverandre...) Alt var veldig hyggelig og normalt. Han var voksen og oppegående. Vi var veldig betatte....trodde jeg Så etter noen uker så hadde vi sex, da vil jeg si at vi hadde datet relativt seriøst. Hatt lange samtaler om livet og fremtiden... Så når vi var ferdige(i senga), så sier han "nei, får komme meg hjem. Skal tidlig på jobb". Han ble plutselig så veldig travel. Vi snakkes , sa han da han gikk. Dette er nå en uke siden. Ikkr hørt noe mer fra han. Vanligvis har vi møttes 3 g i uka. Jeg sendte han en melding i dsg tidlig og lurte på hvordan det gikk og om han ville gjøre noe i kveld eller i morra. Ikke svart. Har dere vært borti noen som bruker SÅ mye tid(ukesvis) og så "forsvinner" etter sex!? Anonymkode: 2233e...58a Forstår det sånn at du ikke heller har tatt kontakt før i dag? Så spørsmålet kan jo egentlig stilles tilbake. Hvor mye tid å energi legger du i å få en mann til sengs? Anonymkode: 5464a...b4f 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #8 Skrevet 17. juni 2023 43 minutter siden, T-AA said: Du bør knipe igjen bena lengre dersom du er ute etter forhold. Det er ikke nødvendigvis så lurt det heller, da risikerer du bare at fallet blir enda større når han stikker. Det kan jo også være så enkelt som at man ikke er seksuelt kompatible. Vil du virkelig vente månedsvis med å finne ut av det? Ærlig talt er nok det lureste å ha sex ganske tidlig, så man får avgjort det der så fort som mulig. Anonymkode: ec054...d39 1
RealistiskDot Skrevet 17. juni 2023 #9 Skrevet 17. juni 2023 Opp til flere måneder, spørs hvor fin og bra hun er 2 2
Gjest T-AA Skrevet 17. juni 2023 #10 Skrevet 17. juni 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke nødvendigvis så lurt det heller, da risikerer du bare at fallet blir enda større når han stikker. Det kan jo også være så enkelt som at man ikke er seksuelt kompatible. Vil du virkelig vente månedsvis med å finne ut av det? Ærlig talt er nok det lureste å ha sex ganske tidlig, så man får avgjort det der så fort som mulig. Anonymkode: ec054...d39 Som mann så liker jeg tankegangen din 😁
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #11 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forstår det sånn at du ikke heller har tatt kontakt før i dag? Så spørsmålet kan jo egentlig stilles tilbake. Hvor mye tid å energi legger du i å få en mann til sengs? Anonymkode: 5464a...b4f Jeg bruker ikke tid/energi på å FÅ EN MANN TIL SENGS. Om jeg vil det så tar det 1 minutt. Jeg brukte tid og energi her, fordi jeg genuint trodde vi hadde noe bra. Anonymkode: 2233e...58a 4 1 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #12 Skrevet 17. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bruker ikke tid/energi på å FÅ EN MANN TIL SENGS. Om jeg vil det så tar det 1 minutt. Jeg brukte tid og energi her, fordi jeg genuint trodde vi hadde noe bra. Anonymkode: 2233e...58a Det kan det altså godt tenkes dere hadde, fram til dere hadde sex. Anonymkode: bbb83...6f5 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #13 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg bruker ikke tid/energi på å FÅ EN MANN TIL SENGS. Om jeg vil det så tar det 1 minutt. Jeg brukte tid og energi her, fordi jeg genuint trodde vi hadde noe bra. Anonymkode: 2233e...58a Ja, men husk at sexen må også fungere. Selv om du tror at alt det andre var så bra, sex er limet i et forhold....funker ikke det så er forholdet dødsdømt. Man bør ha sex tidlig, jeg kan fint starte et forhold som blir til utfra sextreff....for min del nesten bedre å ta det den veien. Da jeg synes dating er kjedelig, kvinner kan også like det direkte og rett på sak. Ikke noe suseprat. Det klassiske datingklisset man ser på film og serier funker sjelden i virkeligheten. Anonymkode: db6f5...090 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #14 Skrevet 17. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det klassiske datingklisset man ser på film og serier funker sjelden i virkeligheten. Ikke så veldig rart at du ikke har hellet med deg på datingfronten hvis det er din definisjon på en klassisk date. Anonymkode: bbb83...6f5 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #15 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke så veldig rart at du ikke har hellet med deg på datingfronten hvis det er din definisjon på en klassisk date. Anonymkode: bbb83...6f5 Jeg har hatt godt hell. Anonymkode: db6f5...090
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #16 Skrevet 17. juni 2023 Med mindre en mann er rik og/eller berømt så må han gjerne legge ned så mye arbeid for å få sex ja. Han visste allerede før han møtte deg at det ville ta 3 uker å komme i buksene dine. Han kalkulerte allerede da om det var verdt det eller ikke. Og i ditt tilfellet så bør du ta det som et kompliment at han var villig til å investere 3 uker for opplevelsen av å være inni deg. Anonymkode: ff3c6...23f 1 1
Andro Skrevet 17. juni 2023 #17 Skrevet 17. juni 2023 En god grunn til å styre unna menn Det der er jeg ferdig med. 2
Helene1982 Skrevet 17. juni 2023 #18 Skrevet 17. juni 2023 Dersom jeg var medlem av en sekt, hadde jeg holdt bena samlet så lenge som mulig slik at en mann kunne jakte på meg. Så hadde jeg gitt han sex, og deretter hadde rådet bestemt om vi skulle være sammen eller ikke. Jeg er bare en helt vanlig dame. Når jeg møter noen jeg liker, blir vi kjent. En det av det er å snakke om hva vi ser etter sex, forhold eller vi får se. Når begge har lyst til å ha sex, har vi sex. Vi liker begge flørten og jakten, og kan bruke lang eller kort tid til å bli kjent, men det er viktig for meg at han er en ærlig og reflektert person med respekt for meg , seg selv og andre mennesker. det er greit å finne ut at vi ikke passer sammen. det er greit å si at det bare er sex også. Hva slags arbeid legges ned av menn? Ha en samtale? bli kjent?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #19 Skrevet 17. juni 2023 Andro skrev (5 minutter siden): En god grunn til å styre unna menn Det der er jeg ferdig med. Samme her. Ikke verdt det. Er svært takknemlig for at jeg kan like begge kjønn. Anonymkode: e9ba8...b80 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #20 Skrevet 17. juni 2023 Det har jeg også opplevd. Jeg tenkte vel egentlig kansje at han ikke syns jeg var så attraktiv lengre etter han fikk meg til sengs. Nå for litt siden prøvde jeg noe nytt, hoppet egentlig til sengs med han ganske kjapt. Rett og slett for jeg ville ikke bli for følelsesmessig involvert tilfelle han dumpet meg rett etter sex, men her var han klar for ett nytt treff etter bare noen dager etterpå, uten sex faktisk ☺️ Anonymkode: 177ca...2cc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå