Gå til innhold

Skuffet - sønnen min vant McDonald leke på basar.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min vant McDonald Hapoymeal leke på basar.

Er jeg urimelig som ble skuffet? 

Anonymkode: 8e32c...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje giveren ikke hadde råd til å gi noe annet. 

• Liker 4
Skrevet

Dessuten har du misforstått litt konseptet med basar. Poenget er at det skal komme inn penger til et veldedig formål som grendehuset, skoleklassen, e.l. 
Ikke å vinne noe fint, selv om det er moro. 

• Liker 16
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at den kommer fra MC Donalds egentlig? Blir nysgjerrig, for selv har jeg null peiling på hva slags leker de har eller gir fra seg. Er det sånn at dere går endel på McDonalds og har leken fra før eller lignende? 

Og er det en kul leke? Har det da noe å si hvor den kommer fra?

Anonymkode: fc00c...7e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ja, hva du mener om det er irrelevant...
Hva syns sønnen din, da? Eller klarte du å overføre skuffelsen til ham også?

Noen av de lekene har faktisk litt samleverdi også, men jeg tviler vel på at akkurat denne var det.

Anonymkode: 43615...fa1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde min og, og jeg er bare glad for at barnet som donerte mcdonalds leken ( hadde logo til deg som spurte om det) kunne bidra på samme måte som de andre på skolen, og slapp å føle seg utfor hvis de f.eks ikke hadde råd til noe annet. Kan jo selvfølgelig ha vært kjipe foreldre med ræva full av penger som donerte den men gutten min var fornøyd uansett

Anonymkode: 3f602...d73

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (48 minutter siden):

Kanskje giveren ikke hadde råd til å gi noe annet. 

Ehhh ja for det er jo kjempebillig å spise på McDonalds 😂 Man klarer fint å lage middag til 4 pers for 100 kroner, mens 1 stk Happy Meal alene koster det samme.

Anonymkode: d2810...89d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er skikkelig kjipt og de foreldrene som har gitt den er kjipe og veldige lettvinte. Lite hyggelig gjort. 

Men jeg tror ikke jeg hadde blitt særlig skuffet. Jaja, liksom, noen velger enkleste utvei. Sånn er det. da mine voksne barn var små var det gjerne premier foreldrene hadde skaffet gjennom kontakter og det kunne være reklamekulepenner og kjipe nøkkelringer, men det var jo gøy å vinne uansett. 

Anonymkode: 8f266...63e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

😂😂😂

Anonymkode: d68c0...70b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (51 minutter siden):

Dessuten har du misforstått litt konseptet med basar. Poenget er at det skal komme inn penger til et veldedig formål som grendehuset, skoleklassen, e.l. 
Ikke å vinne noe fint, selv om det er moro. 

Det er sant. Man får heller prise seg lykkelig over at det ikke er en selv som har levert inn en lavkvalitets gratisleke til lotteripermie, eller en selv som har levert en pose rosinboller fra rema 1000 som "gjærbakst". Jeg tenker at det er nok kjipt nok i seg selv å velge å leve slik.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er sant. Man får heller prise seg lykkelig over at det ikke er en selv som har levert inn en lavkvalitets gratisleke til lotteripermie, eller en selv som har levert en pose rosinboller fra rema 1000 som "gjærbakst". Jeg tenker at det er nok kjipt nok i seg selv å velge å leve slik.

Enig. 

Anonymkode: 8f266...63e

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at den kommer fra MC Donalds egentlig? Blir nysgjerrig, for selv har jeg null peiling på hva slags leker de har eller gir fra seg. Er det sånn at dere går endel på McDonalds og har leken fra før eller lignende? 

Og er det en kul leke? Har det da noe å si hvor den kommer fra?

Anonymkode: fc00c...7e0

Det står som regel i plasten på undersiden. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Velge? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ehhh ja for det er jo kjempebillig å spise på McDonalds 😂 Man klarer fint å lage middag til 4 pers for 100 kroner, mens 1 stk Happy Meal alene koster det samme.

Jeg tror jo ikke at noen kjøpte happy meal for å få leke til basaren. Men at de hadde leken liggende. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fint med gjenbruk, vel!

Anonymkode: bd390...e9f

AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (11 minutter siden):

Velge? 

Det er billigere å lage mat og å bake selv, fremfor å kjøpe helfabrikata og dyre, usunne måltider på McDonalds.

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er billigere å lage mat og å bake selv, fremfor å kjøpe helfabrikata og dyre, usunne måltider på McDonalds.

Men her handler det om en leke. En leke som kanskje lå og slang i et skap. 

Ikke at nødvendigvis giveren av leken  har vært på McDonald’s og spist nylig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt skuffet jeg også.

Anonymkode: 24f4c...d0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde blitt skuffet jeg også.

Anonymkode: 24f4c...d0f

Herregud !     Generasjon X, bortskjemte matrialister. Fine holdninger der lærer barna deres.

Anonymkode: abb5f...774

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva syns du passer som premie TS? Var det basar på skolen?

Anonymkode: 8ad9d...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...