Gå til innhold

Tips til utenlandske nettbutikker med badetøy til damer med store pupper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i flere år vært på jakt etter en badedrakt som oppfyller følgende krav;

- spiler under puppene og helst vattert i cupen, slik at det er god støtte til puppene. Jeg bruker str 80 E og F og er m/l i klær.

- skjørt

- ikke glorete farger og mønstre

Jeg har pr nå en variant som nesten er slik jeg vil, men cupen er for liten. Det virker som alle undertøys- og badedraktprodusenter tror at alle som har store pupper ønsker å minimere puppene, mange av modellene klemmer hvertfall puppene inn mot brystbenet og fra hverandre. Ser veldig rart og stygt ut når det er mellomrom og ikke kløft mellom såpass store pupper. Og det er heller ikke så stilig med en kilometer brede stropper. Og så ønsker jeg meg ikke blomstrete badedrakt a la tante Inger på 75. Ønsker meg altså en en enkel, gjerne ensfarget, badedrakt med skjørt og spiler i min størrelse. Det finner jeg altså ikke i norske butikker, verken i fysiske butikker eller på nett. Og ja, jeg har også sjekket de dyre butikkene. Så derfor lurer jeg på om noen vet om noen gode utenlandske nettbutikker. Det spiller ikke så stor rolle om jeg må betale toll og moms hvis jeg finner det jeg leter etter.

Anonymkode: 1c5a7...ee0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips begge to, dessverre er dette stort sett bikinier.

Anonymkode: 1c5a7...ee0

AnonymBruker
Skrevet

Bravissimo, kanskje? Har ikke kjøpt badedrakt der men de har mye fint. 
Ellers kan du se om Saltabad har noe. 

Anonymkode: eb853...a53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...