Gå til innhold

Ferske reker i Trondheim?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte kjøpe reker i dag, men litt usikker hvor jeg skal dra, vurderer meny på solsiden, er det noen som vet hvor jeg finner de beste rekene i byen nå? 

Anonymkode: 73add...126

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som selger reker i Ravnkloa? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun i ferskvaredisken... Også har du Fiskebilen, ring dem.. Nei desverre altså, Trondheim har fjernet mye av det som var bra og hyggelig med byen da vi var barn.. 

Anonymkode: ad21a...319

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Cata skrev (16 minutter siden):

Er det ingen som selger reker i Ravnkloa? 

Nope, det har ikke vært noen der som solgte fra båt på mange år og nå er fiskehallen også nedlagt.

Anonymkode: ad21a...319

AnonymBruker
Skrevet

For seint uansett nå, men har du sjekket ut den nye fiskebutikken på City syd? Trøndelag sjømat...fantastisk butikk, med masse ferske råvarer.. de bruker å ha reker. Jeg har ringt de selv og fått lagt av. De har visst egen fb-side også...

Anonymkode: 4bd79...d0a

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For seint uansett nå, men har du sjekket ut den nye fiskebutikken på City syd? Trøndelag sjømat...fantastisk butikk, med masse ferske råvarer.. de bruker å ha reker. Jeg har ringt de selv og fått lagt av. De har visst egen fb-side også...

Neppe ferskt om det skal fraktes helt inn i Tiller. Og hvem orker den trafikkmaskinen oppå der bare for noen reker.

Det finnes ikke noe marked rundt fjorden og elva  i Trondheim lenger. Ravnkloa la ned for 5-10 år siden. Trondheim er ikke lenger en havneby.

Anonymkode: 02523...239

AnonymBruker
Skrevet

Eierne av butikken holder til i Roan, sendes dagferskt derfra. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Neppe ferskt om det skal fraktes helt inn i Tiller. Og hvem orker den trafikkmaskinen oppå der bare for noen reker.

Det finnes ikke noe marked rundt fjorden og elva  i Trondheim lenger. Ravnkloa la ned for 5-10 år siden. Trondheim er ikke lenger en havneby.

Anonymkode: 02523...239

Fiskebutikken i ravnkloa la ned i fjor. Det ryktes at det er en ny på vei. 

Og fra vannet til Tiller er det 10 min, hvorfor skulle det ikke holdes ferskt på den turen? Trøndelag sjømat på Tiller har reker 😊 I helga nå lå det og en reke åt ved Kai i ravnkloa, de solgte ferske reker. Så det finnes 😃

Anonymkode: 6b139...673

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...