Gå til innhold

Sommerkjoler og gjennomsiktighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit med gjennomsiktighet siden det er sommerkjoler?! Man tar ikke underskjørt tenker jeg eller?

Er bare vanlig blomstrete sommerkjoler jeg tenker på, som i motlys blir så at man ser beina. 

Anonymkode: 6f65a...378

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til og med prinsesse Diana gikk uten, før hun ble kongelig 😁

IMG_2328.jpeg

Anonymkode: 86050...d10

AnonymBruker
Skrevet

Det er greit å gå i bikini om du vil det. Mange steder er det greit med kun truse. 

Så ja, litt gjennomsiktige sommerkjoler er også greit.

Anonymkode: c9c5e...739

Skrevet

Ja, jeg synes det er helt greit så lenge trusa er i noenlunde samme farge som basisfargen i kjolen (hvit?), og hensikten ikke er å vise andre hva slags truse man har.

Deilig uten underkjole om sommeren😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg virkelig ikke om noen kan se konturene av beina mine i skarpt lys. Da må man jo gå med underskjørt, som motvirker hensikten med en lett sommerkjole. 

Men passer på at trusa ikke er kjempesynlig i hvert fall. Bruker mye hudfargede truser på sommeren. 

Anonymkode: 03a4c...1ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser stadig jenter i kun string/bikini på butikken med en altfor liten jakke over, eller sommerkjole eller andre tynne klær uten undertøy under, så tror det meste er lov i år...

Anonymkode: a9154...65f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker alltid silkeunderkjole. Lett, deilig, uproblematisk og anstendig.

Anonymkode: 2739d...0e4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Går med brun g-streng, da syns det jo ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gammeldags. Her brukes underskjørt. Det er likevel forskjeller da. Kommer noen i en hvit bukse eller skjørt, med en truse under som er veldig markert så synes jeg det ser litt rart ut. Å se litt antydninger til at kvinner også har to bein under et skjørt, gjør meg ingenting. Noen skjørt er også laget for å være mer lett, og mer «overtrekk», og da gjør det også mindre synes jeg. 

Hver sin smak og lyst, og kommer an på hva en er komfortabel med. Personlig kan andre gjøre som de vil, mens jeg selv bruker underskjørt 👵🏻

Anonymkode: 762f9...b84

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...