AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #1 Skrevet 17. juni 2023 Fins det virkelig ingen andre plus size-butikker enn Zizzi i Norges nest største by? Noen som vet om en skjult diamant? Er så lei av å handle på nett…. Anonymkode: 3451d...a7c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #2 Skrevet 17. juni 2023 Vestlandsdrakten i Marken har vistnok noe lærte jeg nettopp. Men ellers, ikke som jeg vet om. Ini style på Sartor har noe størrelser. Jeg fant litt på Lindex og Cubus på Lagunen i dag. Anonymkode: ea4f5...313
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #3 Skrevet 17. juni 2023 Mange kjedebutikker som har en plus-size avdeling. I hvert fall på nett. Anonymkode: 918d5...b12
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #5 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mange kjedebutikker som har en plus-size avdeling. I hvert fall på nett. Anonymkode: 918d5...b12 Nå var det netthandel ts var lei av… Når en er litt stor går en ut og inn på litt ulike steder, kjedebutikkenes utvalg er stort sett i kategorien for «telt», dvs ganske passformløst. Mange synes også at nylon og polyester er det eneste materialet stormote bør lages av. En får ikke tak i lammeullsgenser fx. Anonymkode: ea4f5...313 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå