AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #1 Skrevet 17. juni 2023 Jeg brukte tidligere acid duo hibiscus 63 cream (Wishtrend) for å balansere uren blandingshud, konsistensen passet meg også utmerket. Nå er kremen utgått, kan noen tipse om en passende erstatning? Anonymkode: fa751...148
Roci Skrevet 17. juni 2023 #2 Skrevet 17. juni 2023 Åh, det er så kjedelig når favorittprodukter går ut av produksjon! Her er forslag til noen kremer du kan vurdere i stedet🙂 Exuviance Age Less Everyday NeoStrata PHA Daily Moisturizer Ole Henriksen Cold Plunge Pore Remedy Moisturizer BareMinerals Oil Free Poreless Moisturizer Neostrata Ultra Daytime Smoothing Cream
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #3 Skrevet 17. juni 2023 Roci skrev (3 timer siden): Åh, det er så kjedelig når favorittprodukter går ut av produksjon! Her er forslag til noen kremer du kan vurdere i stedet🙂 Exuviance Age Less Everyday NeoStrata PHA Daily Moisturizer Ole Henriksen Cold Plunge Pore Remedy Moisturizer BareMinerals Oil Free Poreless Moisturizer Neostrata Ultra Daytime Smoothing Cream Jeg glemte å si at det er til en som er 18 år, kan jeg likevel bruke de du lenker til? Tusen takk ♥️ Anonymkode: fa751...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå