Gå til innhold

Når kan man ha sex med en ny fyr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har datet  en kjekk fyr i 2uker nå. Vi møttes flere ganger. Vi har bar kysset litt. Ikke noe klining eller sånn da. Han viser mye interesse for meg, jeg er også interessert i han. Jeg vil vente med sex og det aksepterer han. Men jeg lurer på om når man kan ha sex hvis man vil ha et seriøst forhold? Jeg har kun sex når jeg er i et forhold. Andre spm. er det innafor med oralsex hvis vi har sex for første gang da? 

Anonymkode: 73489...2c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må ihvertfall vente lenge enda.

Anonymkode: 87450...cc1

Skrevet

Det er vell strengt tatt du som bestemmer disse tingene selv! Jeg har hatt sex etter under 2 uker med både nåværende og forrige partner. Forrige partner var jeg sammen med i ca 10 år og den nye ca 2 år nå.. tror ikke det har så mye å si om det føles rett mellom dere.. snakk med han og spørr hva han vil ha ut av det.. og man kan jo uansett være uheldig etter sex og finne ut at man ikke passet så godt samme  likevell.. er så mange spill som skal spilles.. tror egentlig ikke at hvor lang tid du venter eller om du har oralsex første gangen har noe å si.. men kanskje tid kan luke ut noen som bare er på jakt etter sex og gi dere tid til å finne ut om dere faktisk liker hverandre🤷‍♀️ de få gangene jeg har vært forelska og partner har vært det tilbake har jeg bare visst det..

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må ihvertfall vente lenge enda.

Anonymkode: 87450...cc1

hva vil du med en sånn kommentar?

Anonymkode: 018c9...acb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge man må vente er da helt opp til en selv, å ligge fort betyr ikke nødvendigvis at man ikke ønsker noe seriøst. Jeg og min kjæreste lå sammen første kvelden, og begge ønsket noe seriøst, og det ble det også, så dette er veldig individuelt og noe du må kjenne på selv, ingen regler her 

Anonymkode: 4a0b2...310

Skrevet

Om du bare ønsker sex i forhold kan det være lurt å vente. De aller fleste ender man jo ikke opp sammen med. Oralsex er greit, men da må det skje med beskyttelse. Husk at man kan få en del sykdommer i halsen og er han en tilfeldig tinderfyr så bør du i det minste få se på han sin helsenorge.no at han har testet seg.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at man føler litt på det?! Jeg har ventet med sex, og det har ikke blitt noe seriøst… Han jeg holder med nå hadde jeg sex med på første date ☺️

Anonymkode: c5c24...c01

AnonymBruker
Skrevet

Når dere er gift.

Anonymkode: 73c23...04a

Skrevet

Samboer på 18 året og sex på første date

• Liker 2
Skrevet

Det er ingen nedre grensen for når det er "innafor" å ha sex første gangen. Riktig tidspunkt er når det føles riktig og dere begge har lyst. Det er svært gammeldags tenkning at kvinner må vente med sex i så og så lang tid ellers er det "løse". Bare tull. Vi er i 2023 og kvinenr kan gjøre akkurat som de vil 🙂

... og om den nye flammen skulle bruke tidlig sex mot deg, er han virkelig noe å samle på? Da var det kanskje like greit å få luket han tidlig. Andre kjente som kommer med negative kommentarer kan ta seg et par tusen runder rundt kvartalet før det er noe vits å snakke med dem igjen.

Mitt råd: Ikke stress med sex i noen retning ... la ting skje naturlig etterhvert som dere blir kjent. Og spark ut folk som klager på når du har sex av livet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må ha skikkelig lyst på ham før jeg er klar til å ha sex med ham. Det er helt uavhengig av hvor mange ganger, og hvor lenge vi har datet.

Det må sies at jeg aldri har hatt sex på første date, og kun en gang på andre date (med min ex-mann).

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei, har datet  en kjekk fyr i 2uker nå. Vi møttes flere ganger. Vi har bar kysset litt. Ikke noe klining eller sånn da. Han viser mye interesse for meg, jeg er også interessert i han. Jeg vil vente med sex og det aksepterer han. Men jeg lurer på om når man kan ha sex hvis man vil ha et seriøst forhold? Jeg har kun sex når jeg er i et forhold. Andre spm. er det innafor med oralsex hvis vi har sex for første gang da? 

La han ligge på gjesterommet i 10 døgn først.. Da skjønner du at han er vill etter deg.. La det bli deres historie, fra den tiden han var så tålmodig og forelsket i deg.. Jeg kan avsløre å ha opplevd noe lignende, og vi ble gift, to barn og et forhold som varte i over 16 år. Vi flira mye av den tiden jeg var så tålmodig, mens hun var litt slem og holdt meg på pinebenken😅

AnonymBruker
Skrevet

Sånn generelt, visst det er middags date på restaurant, så er det greit å vente til regninga er betalt.

På date hjemme så kan det avhenge av om det er knapper eller glidelås i buksa.

Anonymkode: 26033...ec0

AnonymBruker
Skrevet

En har sex sammen når det føltes riktig. Men uansett om du venter lenge så er det ingen garanti for noe som helst.

Jeg og min x hadde sex første kveld. Jeg hadde ikke noen store tanker om verken forhold eller at dette var kun en natts opplegg.  Men vi fortsatte å treffes og så flyttet han inn til meg etter noen uker. 😅 

Anonymkode: 04aea...754

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 8.01):

du bestemmer det selv og eventuelt den andre. jeg hadde sex første gang med ei jeg ble samens med. og jeg har også hat ons

AnonymBruker
Skrevet

Ha sex når du vil. Når du har sex betyr ingenting for et forhold. Alle mine forhold (15 stk) begynte med sex første date, så ikke hør på de som sier sex første date ikke kan ende i forhold! 

Anonymkode: 19e7d...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...