AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #1 Skrevet 17. juni 2023 Bare et lite hjertesukk fra meg.Nå er det andre kvelden/natta på rad at det er full fest.Dette er i et villaomeråde og nå som en må ha vinduer oppe pga varmen så blir en bokstavelig talt noe matt.Folk må selvfølgelig få kose seg,men jeg undres over fenomenet musikk på full guffe og mennesker som sitter og skriker til hverandre for å bli hørt.Jeg har festet mye selv i min tid,men kan ikke huske at vi holdt på slik.Natt til fredag var det fest i huset ovenfor meg,i natt var det huset nedenfor.Jeg ringte ikke poliiet for jeg mener at politiet har viktigere oppgaver å ta seg av,men det undrer meg at det går an å gi så blaffen i sine omgivelser og bare dure på.Det bor også mange barnefamilier rundt her.Jeg vil for all del ikke være noen festbrems,men når en ikke får sove to netter på rad fordi noen overhodet ikke tar hensyn til sine omgivelser så er det ikke greit.og hva er greia med jenter/damer som hyler hele tiden? Jeg er godt voksen og dermed utgått på dato ifølge mange på KG,(Noen mener at livet er over ved fyllte 50).Disse to nettene har jeg tenkt på hva disse menneskene egentlig får ut av "festen".Gutter/menn brøler og jenter/kvinner hyler.Er det det som som kjennetegner en bra fest? Anonymkode: 01e84...954 2
- Brian Skrevet 17. juni 2023 #2 Skrevet 17. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Gutter/menn brøler og jenter/kvinner hyler.Er det det som som kjennetegner en bra fest? Anonymkode: 01e84...954 Det som kjennetegner en god norsk fest, er solid tilgang til alkohol slik at folk kan bli mest mulig dritings og oppføre seg deretter, så festen du beskriver, høres ut som et vellykket arrangement som man vil skryte av imorgen. Grunnen til at man hyler som stukne griser er den fraværende norske alkoholkulturen; der man i andre land har et litt mer normalt forhold til alkohol, er det her i landet omtrent et kappløp om å drekke til man spyr, og hylingen er et intellektuelt uttrykk for dette. Uansett - du har min fulle medfølelse. Endret 17. juni 2023 av - Brian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå