AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Skrevet 16. juni 2023 Fordi det ikke har vært mulig , du har ikke lyst eller evne, religion. Bare nysgjerrig Anonymkode: 0ac4d...0cd
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #3 Skrevet 17. juni 2023 Det går i bølger, annenhver generasjon tenker jeg,med frigjort og sølibat. vært så vikti å unngå horestempel, spare seg til den rette osv.pass dere for gutter osv unner egentlig alle sex og kjærlighet Anonymkode: 8f16d...a72
Bamseklemmer Skrevet 17. juni 2023 #4 Skrevet 17. juni 2023 Pussig fenomen at alle tror at jomfruer er heterofil😉 På tide å fjerne tittelen jomfru i 2023, for jomfru betyr "Seksuelt uberørt kvinne av en mann" .. og jomfruhinna finnes ikke🤭 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #5 Skrevet 17. juni 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: vært så vikti å unngå horestempel, spare seg til den rette osv.pass dere for gutter osv Det er da ikke kvinner som er jomfruer når de er 35+ akkurat... Anonymkode: 802b2...20d 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #6 Skrevet 17. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er da ikke kvinner som er jomfruer når de er 35+ akkurat... Anonymkode: 802b2...20d Ja kvinner er jo som kjent fantastiske på alle områder i livet Anonymkode: 205de...55c 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #7 Skrevet 17. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja kvinner er jo som kjent fantastiske på alle områder i livet Anonymkode: 205de...55c Det har da i såfall ingenting med saken å gjøre? Selvsagt er det stort sett menn som er jomfruer når de er 35+, eller hva trodde du? Det er kanskje noen kvinner som absolutt ikke vil ha sex, men det er nok få Anonymkode: 802b2...20d 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #8 Skrevet 17. juni 2023 Er kvinne, 35. Aldri hatt penetrerende sex med menn. Jeg har lav seksuell drift, kan vel telle på 1 hånd alle menn jeg noensinne faktisk har begjært seksuelt. Syns rett og slett de fleste er uappetittelig 🤣 Jeg er heller ikke spesielt pen, så menn står ikke akkurat i kø, med mindre de er svært beruset. Men jeg har 0 interesse i fulle menn 🤢 Ekstremt turn off. Når det er sagt, er det ikke mye "jomfruelig" over det jeg gjør når jeg først får lysten, heh. Så menn trenger ikke gå rundt og tro at "upulte" kvinner betyr at de ikke har et herlig sexliv. Anonymkode: 703de...67a 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #9 Skrevet 17. juni 2023 De aller fleste jomfruer på den alderen er menn, og som regel er det ikke frivillig. De er typisk mindre pene, fattige, arbeidsløse eller i lavstatusyrker, sosialt klønete, nerdete og lite flinke til å kle seg. Jeg kjenner MANGE, og nei, ingen av dem er av typen "slemme incels som tilber Andrew Tate". De er snille og greie, men rett og slett ikke tiltrekkende, og forstår som regel heller ikke hvordan de kan bli tiltrekkende. Litt av problemet er nok at i "gamle dager" var det mer eller mindre nødvendig å gå inn i et seriøst forhold for å klare seg økonomisk, og det var forventet at man ble værende der. Seksualmoralen var også annerledes. I dag er vi frigjorte både økonomisk, der normalen er at mange er single lenge, og har mange korte forhold, gjerne ispedd ONS og pulevenner. For mange funker det helt fint, men en konsekvens er at menn som ikke klarer å spille spillet, blir hengende etter og faller til slutt helt av. Mange kvinner her, som kanskje nå viser null sympati for slike menn, vil oppleve at det er sånn det blir med deres egne sønner. Anonymkode: 521ef...d63 1 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #10 Skrevet 17. juni 2023 *frigjorte både seksuelt og økonomisk Anonymkode: 521ef...d63 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #11 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er kvinne, 35. Aldri hatt penetrerende sex med menn. Jeg har lav seksuell drift, kan vel telle på 1 hånd alle menn jeg noensinne faktisk har begjært seksuelt. Syns rett og slett de fleste er uappetittelig 🤣 Jeg er heller ikke spesielt pen, så menn står ikke akkurat i kø, med mindre de er svært beruset. Men jeg har 0 interesse i fulle menn 🤢 Ekstremt turn off. Når det er sagt, er det ikke mye "jomfruelig" over det jeg gjør når jeg først får lysten, heh. Så menn trenger ikke gå rundt og tro at "upulte" kvinner betyr at de ikke har et herlig sexliv. Anonymkode: 703de...67a Jeg er gift på tjuende året og jeg blir faktisk misunnelig på sexlivet ditt 🤩 Kan tenke meg at mitt eget sexliv også hadde vært rimelig vilt som enslig med alle sexleketøyene som finnes 🤩🤭 Men slik er det, enslige kvinner er mye flinkere til å skape sin egen lykke enn enslige menn. Statistikk viser jo også at enslige kvinner både lever lengre, er friskere og mer lykkelige enn enslige menn. Menn må finne lykken i det å være enslig fremfor å bli bitre hatere. Anonymkode: 12fed...6b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #12 Skrevet 18. juni 2023 On 6/17/2023 at 2:18 PM, AnonymBruker said: Jeg er gift på tjuende året og jeg blir faktisk misunnelig på sexlivet ditt 🤩 Kan tenke meg at mitt eget sexliv også hadde vært rimelig vilt som enslig med alle sexleketøyene som finnes 🤩🤭 Men slik er det, enslige kvinner er mye flinkere til å skape sin egen lykke enn enslige menn. Statistikk viser jo også at enslige kvinner både lever lengre, er friskere og mer lykkelige enn enslige menn. Menn må finne lykken i det å være enslig fremfor å bli bitre hatere. Anonymkode: 12fed...6b9 Virker som du gleder deg over at menn i verden har det vanskelig Anonymkode: 205de...55c 1 1
Nowayback Skrevet 19. juni 2023 #13 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 14.03): Er kvinne, 35. Aldri hatt penetrerende sex med menn. Jeg har lav seksuell drift, kan vel telle på 1 hånd alle menn jeg noensinne faktisk har begjært seksuelt. Syns rett og slett de fleste er uappetittelig 🤣 Jeg er heller ikke spesielt pen, så menn står ikke akkurat i kø, med mindre de er svært beruset. Men jeg har 0 interesse i fulle menn 🤢 Ekstremt turn off. Når det er sagt, er det ikke mye "jomfruelig" over det jeg gjør når jeg først får lysten, heh. Så menn trenger ikke gå rundt og tro at "upulte" kvinner betyr at de ikke har et herlig sexliv. Anonymkode: 703de...67a Det skjønner jeg godt. Vi menn er ekle skapninger, så skjønner egentlig ikke hvorfor ikke alle kvinner er lesbiske.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #14 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 14.12): De aller fleste jomfruer på den alderen er menn, og som regel er det ikke frivillig. De er typisk mindre pene, fattige, arbeidsløse eller i lavstatusyrker, sosialt klønete, nerdete og lite flinke til å kle seg. Jeg kjenner MANGE, og nei, ingen av dem er av typen "slemme incels som tilber Andrew Tate". De er snille og greie, men rett og slett ikke tiltrekkende, og forstår som regel heller ikke hvordan de kan bli tiltrekkende. Litt av problemet er nok at i "gamle dager" var det mer eller mindre nødvendig å gå inn i et seriøst forhold for å klare seg økonomisk, og det var forventet at man ble værende der. Seksualmoralen var også annerledes. I dag er vi frigjorte både økonomisk, der normalen er at mange er single lenge, og har mange korte forhold, gjerne ispedd ONS og pulevenner. For mange funker det helt fint, men en konsekvens er at menn som ikke klarer å spille spillet, blir hengende etter og faller til slutt helt av. Mange kvinner her, som kanskje nå viser null sympati for slike menn, vil oppleve at det er sånn det blir med deres egne sønner. Anonymkode: 521ef...d63 Jeg er alt det du nevner der, jeg har da fått knullet jevnlig siden jeg var 18 år likevel. Både i faste knulle-forhold (som har var i 1-2 år), til knulle-forhold som har vart i noen uker. Anonymkode: 3687c...990 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #15 Skrevet 19. juni 2023 Det er vel stort sett bare én grunn til at menn på 35+ fortsatt er jomfru. Det er at det ikke har vært noen damer som har villet ligge med dem. Tror nok det i 99 prosent av tilfellene at det kan kalles ufrivillig fra mannens side. Det er kvinner som har makta og bestemmer hva menn får lov til når gjelder sex. Sier dama nei, så er det nei. Anonymkode: dcf12...2e0 1
Trish Skrevet 19. juni 2023 #16 Skrevet 19. juni 2023 Bamseklemmer skrev (På 17.6.2023 den 10.42): Pussig fenomen at alle tror at jomfruer er heterofil😉 På tide å fjerne tittelen jomfru i 2023, for jomfru betyr "Seksuelt uberørt kvinne av en mann" .. og jomfruhinna finnes ikke🤭 Enig 😂 hvor går grensa for jomfrudommen når man er homofil liksom. 1
StanTheMan Skrevet 19. juni 2023 #17 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 14.03): Er kvinne, 35. Aldri hatt penetrerende sex med menn. Jeg har lav seksuell drift, kan vel telle på 1 hånd alle menn jeg noensinne faktisk har begjært seksuelt. Syns rett og slett de fleste er uappetittelig 🤣 Jeg er heller ikke spesielt pen, så menn står ikke akkurat i kø, med mindre de er svært beruset. Men jeg har 0 interesse i fulle menn 🤢 Ekstremt turn off. Når det er sagt, er det ikke mye "jomfruelig" over det jeg gjør når jeg først får lysten, heh. Så menn trenger ikke gå rundt og tro at "upulte" kvinner betyr at de ikke har et herlig sexliv. Anonymkode: 703de...67a Godt svart.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #18 Skrevet 19. juni 2023 Sikkert mange som syns det er rart at jeg er jomfru når jeg kalles pen, hot, attraktiv osv. Jeg er ung, men har kommet dit at det er litt "rart" å ikke ha hatt sex enda. Men så er jeg lesbisk da😛 så da gir det litt mer mening. Anonymkode: af6a0...ce8
StanTheMan Skrevet 19. juni 2023 #19 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert mange som syns det er rart at jeg er jomfru når jeg kalles pen, hot, attraktiv osv. Jeg er ung, men har kommet dit at det er litt "rart" å ikke ha hatt sex enda. Men så er jeg lesbisk da😛 så da gir det litt mer mening. Anonymkode: af6a0...ce8 ...Der har du svaret...
blaffen Skrevet 19. juni 2023 #20 Skrevet 19. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er alt det du nevner der, jeg har da fått knullet jevnlig siden jeg var 18 år likevel. Både i faste knulle-forhold (som har var i 1-2 år), til knulle-forhold som har vart i noen uker. Anonymkode: 3687c...990 Det er fordi du har noe annet, som er viktigere, du forstår spillet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå