Gå til innhold

Har du blitt strengere på Tinder med tiden, eller snillere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ganske raus helt i begynnelsen, men nå tror jeg at jeg har blitt skadet.. er nesten ingen som får en like lenger? 

Merker også at jeg har mindre tålmodighet med matchene mine nå som jeg har vært der en stund fremfor når jeg var ny. Er det noe som irriterer så bærer det rett ut. Ikke rart jeg er singel 

Anonymkode: a584d...09f

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Strengere absolutt. Men samtidig mer realistisk på hva jeg har sjans på for forhold så går opp i opp 

Anonymkode: 892f8...829

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Virker de fornuftige , morsomme og ikke så festete så gir jeg like. Gir faen i utseende egentlig , går etter bio. Litt hvordan de oppfører seg i bildet også. Sjeldent jeg gidder å svare noen. Avinstallere ofte Tinder å laster det ned igjen. Begynner egentlig å gi opp å finne den «perfekte» får meg og jeg vill ikke være med noen jeg ikke passer med. 

Anonymkode: 59f8c...24e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Samme her. Virker de fornuftige , morsomme og ikke så festete så gir jeg like. Gir faen i utseende egentlig , går etter bio. Litt hvordan de oppfører seg i bildet også. Sjeldent jeg gidder å svare noen. Avinstallere ofte Tinder å laster det ned igjen. Begynner egentlig å gi opp å finne den «perfekte» får meg og jeg vill ikke være med noen jeg ikke passer med. 

Anonymkode: 59f8c...24e

HÆ?

Med fare for og virke overfladisk, men utseende er det første jeg ser på. Gidder ikke styre med en person jeg ikke synes er tiltrekkende.

Anonymkode: cb13a...c9f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

HÆ?

Med fare for og virke overfladisk, men utseende er det første jeg ser på. Gidder ikke styre med en person jeg ikke synes er tiltrekkende.

Anonymkode: cb13a...c9f

Kan jeg spørre hvor gammel du er?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Strengere! Første spørsmål er alltid: hva søker du? Viss han ikke søker det samme, blokkert! 

Anonymkode: b18b1...359

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Strengere. Har mye høyere terskel på hvem jeg matcher med. I februar var jeg helt crazy da jeg reiste til Bergen for å ha helge-date med en fyr fra Tinder. Han er i 40-åra og var veldig «man-next-door» typen om det går an å si. Så bra ut og bra personlighet. Vi hadde ikke sex, takk og lov. Han «dumpet» meg etter denne helgen. Nå har jeg lært at første date er en kaffe på café eller et kort møte. Man må finne ut om man har kjemi og om man vil møtes igjen. Jeg går bare etter menn som har kort utdanning (det har jeg selv) og som er maskuline og gjerne litt pappakropp. Jeg tenner mest på dette. Dater ikke menn som har høye stillinger og lang utdanning, jeg dater i min egen «liga».

K38 

Anonymkode: 1acc8...e83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg går bare etter menn som har kort utdanning (det har jeg selv) og som er maskuline og gjerne litt pappakropp. Jeg tenner mest på dette. Dater ikke menn som har høye stillinger og lang utdanning, jeg dater i min egen «liga».

Maskuline menn med pappakropp / bamsekropp er jo det "alle" vil ha. Ikke at det er noe galt med å gå etter det samme som alle andre, men det blir feil å fremstille det som at du ikke er kresen

Anonymkode: e96a6...524

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Maskuline menn med pappakropp / bamsekropp er jo det "alle" vil ha. Ikke at det er noe galt med å gå etter det samme som alle andre, men det blir feil å fremstille det som at du ikke er kresen

Ja, noen kilo ekstra på menn er populært, så dere må kose dere med boller og kaker ☺️😅

Det som gjør at jeg skiller meg litt ut, er at jeg ikke bryr meg om mannens utdanning, jobb eller inntekt. Vi er vel flere sånne damer da, ser den. Selv er jeg sykepleier, så har jo bare en «ussel» bachelorgrad på 3 år 🙈 Jaja, vi er viktige i samfunnet vi og (sorry avsporing). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Det som gjør at jeg skiller meg litt ut, er at jeg ikke bryr meg om mannens utdanning, jobb eller inntekt

Hvis du synes det er greit med en arbeidsledig eller ufør mann så skiller du deg ut. Eller en mann som jobber i barnehage, SFO eller kassa på rema. Om du vil ha en håndverker eller lignende skiller du deg ikke ut da, "maskulin håndverker med bamsekropp" er mer eller mindre det mest popuære du kan få

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du synes det er greit med en arbeidsledig eller ufør mann så skiller du deg ut. Eller en mann som jobber i barnehage, SFO eller kassa på rema. Om du vil ha en håndverker eller lignende skiller du deg ikke ut da, "maskulin håndverker med bamsekropp" er mer eller mindre det mest popuære du kan få

Jeg er åpen for absolutt mann. En fyr som jobber i barnehage og på Rema er sexy i mine øyne. Omsorg og det å ha en kjempeviktig jobb. Hva skulle vi gjort uten kassa-ansatte? ❤️ Da hadde vi ikke fått mat i hus.. Ja, den rette mannen må ikke ha jobb en gang.. 

K38 

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

*Absolutt en sånn mann (lavtlønnsyrke osv.).. 

AnonymBruker
Skrevet

Ble så streng at jeg slettet hele skiten. Bare møkkamenn som er der inne nå. 

Anonymkode: 76624...fa5

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I februar var jeg helt crazy da jeg reiste til Bergen for å ha helge-date med en fyr fra Tinder. Han er i 40-åra og var veldig «man-next-door» typen om det går an å si. Så bra ut og bra personlighet. Vi hadde ikke sex, takk og lov. Han «dumpet» meg etter denne helgen. 

Dette skjønner jeg ikke helt. Hvorfor er det "takk og lov" at dere ikke hadde sex? Hva ville vært annerledes om dere hadde hatt det? Ingenting så vidt jeg kan se? 

Har sett flere skrivd lignende "heldigvis hadde vi ikke sex", skjønner aldri hva de egentlig mener. 

Er det det at de unngikk en klein opplevelse fordi det ikke var kjemi? Men at man ikke har kjemi merker man jo lenge før man plutselig er avkledd i en seng..jeg skjønner ikke

Anonymkode: 7ac65...341

• Liker 3
Skrevet

Strengere. Gidder ikke gå rundt grøten med folk som helt tydelig vil ha noe annet enn meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette skjønner jeg ikke helt. Hvorfor er det "takk og lov" at dere ikke hadde sex? Hva ville vært annerledes om dere hadde hatt det? Ingenting så vidt jeg kan se? 

Har sett flere skrivd lignende "heldigvis hadde vi ikke sex", skjønner aldri hva de egentlig mener. 

Er det det at de unngikk en klein opplevelse fordi det ikke var kjemi? Men at man ikke har kjemi merker man jo lenge før man plutselig er avkledd i en seng..jeg skjønner ikke

I mitt tilfelle: Jeg har bare sex i forhold. Så prippen er jeg. Da slipper jeg å teste meg for HIV, Gonoré og hele den testpakken. Men jeg vil ikke ha uforpliktende sex med en eneste én. Det er mine prisipper og personlige regler. Jeg er en dydig kvinne. Har aldri vært protensiøs, takk og lov. Så, jeg er evig takknemmelig for at vi ikke pulte. Jeg digget at jeg sov alene på gjesterommet 😄

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, noen kilo ekstra på menn er populært, så dere må kose dere med boller og kaker ☺️😅

Det som gjør at jeg skiller meg litt ut, er at jeg ikke bryr meg om mannens utdanning, jobb eller inntekt. Vi er vel flere sånne damer da, ser den. Selv er jeg sykepleier, så har jo bare en «ussel» bachelorgrad på 3 år 🙈 Jaja, vi er viktige i samfunnet vi og (sorry avsporing). 

Her er vi ganske like på flere måter ser jeg👍 

Utseende betyr jo litt for min del. Liker slanke menn som kan og vil bli med på skogstur mm i Norges nydelige natur uten å være fanatisk. Skygger totalt unna røyk, narko og dårlig adferdsmønster rundt pengebruk og alkohol. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

I mitt tilfelle: Jeg har bare sex i forhold. Så prippen er jeg. Da slipper jeg å teste meg for HIV, Gonoré og hele den testpakken. Men jeg vil ikke ha uforpliktende sex med en eneste én. Det er mine prisipper og personlige regler. Jeg er en dydig kvinne. Har aldri vært protensiøs, takk og lov. Så, jeg er evig takknemmelig for at vi ikke pulte. Jeg digget at jeg sov alene på gjesterommet 😄

Takk for svaret, men ble ikke så mye klokere.

Ante meg at noe av svaret var at dere som sier dette vurderer en del av deres egenverdi i hvor mye fysisk kontakt dere har hatt med andre, men det forklarer ikke formuleringen.

Du vil ikke ha sex utenom i forhold, hvordan er det da "takk og lov" og du er "evig takknemlig for" at dere ikke hadde sex? Det var jo et valg du hadde tatt lenge før dere engang møttes? Sex er ikke noe som bare skjer eller ikke skjer med en, som et tilfeldig lykketreff eller uhell liksom, det er noe man velger å delta i eller ikke

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ble så streng at jeg slettet hele skiten. Bare møkkamenn som er der inne nå. 

Anonymkode: 76624...fa5

Så hyggelig!

Ikke bare krem på utsiden heller, tydeligvis.

Anonymkode: 9f79c...5c0

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har aldri vært protensiøs, takk og lov.

Det har ingen andre heller.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...